Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Kjøpte Sonar docks igår og fikk Strangers and Freaks mission, der jeg skal finne ubåtdeler. Kvinnen for sikret meg om at jeg ville bli godt betalt, så jeg fant alle delene på rundt en time på en sitting. Skal ikke spoile noe, men jeg kan vel si at jeg ble litt skuffa over betalingen :p

 

Nå har jeg funnet alle spaceship-delene også og har en jævlig rå bil. Skaff et helikopter, åpne et achievment map på pcen ved siden av og fly til alle delene.

 

Ellers tror jeg at jeg har funnet en glitch når jeg kjøpte Sonar docks. Når jeg kjøpte den (i cutscene) åpna jeg startmenyen fordi jeg fikk besøk, og han ville se diamantranet, og da valgte jeg å replaye det. Når jeg var ferdig med ranet (tilbake ved sonar docks) eide jeg det og hadde alle pengene mine...

Tøfft :)

 

Jeg begynte igår, printa ut et kart over absolutt alle collectibles og startet jakten. De satt ganske tett i tett og valgte å gjøre det til fots..

 

Desverre var dette kartet et slags satelite-map, ser ikke ut som i ingame, og det ble veldig vanskelig å finne ut hvor markørene egentlig satt..

etter 3 timer, lettere frustrert og kun med 3 space-deler og 3 letterscraps gav jeg opp...

 

Har du et bedre kart? lik ingame kartet? blir nok litt enklere da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg litt i gang med spillet, er på 11%. Synnes det ikke skjer så fryktelig mye i spillet, det dukker opp noen ? oppdrag, men ikke så mye mer. Har også lite med penger. Er det noe spesielt jeg må gjøre....

håper noen kan forklare meg litt hvordan jeg kommer igang med spillet.

Slapp av kamerat, spillet ditt har bare såvidt begynt.

fortsett litt til så skal du se det braker løs i et hælvetes action-inferno! :rofl:

 

da jeg kom til 20-30% hadde jeg så mye å gjøre og veldig mye jeg hadde lyst til å gjøre utenom at jeg stoppa opp helt på oppdragsdelen...nå, 20 spilltimer etter dette har jeg fremdeles ikke kommet meg videre :)

Lenke til kommentar

Kjøpte Sonar docks igår og fikk Strangers and Freaks mission, der jeg skal finne ubåtdeler. Kvinnen for sikret meg om at jeg ville bli godt betalt, så jeg fant alle delene på rundt en time på en sitting. Skal ikke spoile noe, men jeg kan vel si at jeg ble litt skuffa over betalingen :p

 

Nå har jeg funnet alle spaceship-delene også og har en jævlig rå bil. Skaff et helikopter, åpne et achievment map på pcen ved siden av og fly til alle delene.

 

Ellers tror jeg at jeg har funnet en glitch når jeg kjøpte Sonar docks. Når jeg kjøpte den (i cutscene) åpna jeg startmenyen fordi jeg fikk besøk, og han ville se diamantranet, og da valgte jeg å replaye det. Når jeg var ferdig med ranet (tilbake ved sonar docks) eide jeg det og hadde alle pengene mine...

 

Om du finner alle 30 Nuclear Waste - delene på Sonar docks, vil du tjene 690 000$ (23 000$) per del.

Du tjener fint inn igjen det Sonar docks kosta (250 000$)...

Er litt tidkrevende, men finner ekstremt mye kult på havets bunn skal jeg si deg! Snubla over en "hidden package" også, som gav meg 50 000$, så alt i alt var Sonar Docks en veldig god invistering (om man gidder å bruke noen timer på den) :wee:

 

Hun dama fikk bly i bakhodet når jeg var ferdig å plukke ubåt-deler til henne!

 

Drittkjerring!

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

mange her som har runda GTA alt? er selv på rundt 40%

 

Er på 98,2 %, så er snart klar til å slenge meg på den store UFO/Jetpack jakten! :D

Har bare en del småting til jeg må gjøre først.

 

Faen ikke ille det 11 dager etter spill release, hvorav et døgn har gått med til å reise til Vietnam for jobb, og 10 av de andre døgnene har gått med til 12 timers vakter på jobb!

 

post-276311-0-02476000-1380363813_thumb.jpg

 

Sikkert gammelt nytt for mange av dere, men digger Easter Egget om UFO, jetpack og aliens! Akurat den type krydder jeg liker i slike spill!

 

Dette er fra dykkerturen min i går... Den eneste ufoen som man kan se før 100% gjennomført Gameplay.

 

Anbefaler å sjekke videre tråder om dette

 

http://gtaforums.com/topic/604821-grand-theft-auto-v-mysteries-and-easter-eggs/page-2

 

Jeg finner det hvertfal veldig interresant, go håper R* gjør mye ut av dette egget, som vistnok ingen har knukket ennå!

 

 

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

 

Med alt det negative ein 8/7 års konsoll kan bringe med seg så er GTA 5 glatt det beste kjøpet eg har gjort i år :)

Det e heilt klart eit bra spel. Men da fylte ikkje opp forventningane mine. Når da blir announced på PC er det Pre-order med ein einaste gang. Håpar berre at det blir bedre då.

Lenke til kommentar

Tøfft :)

 

Jeg begynte igår, printa ut et kart over absolutt alle collectibles og startet jakten. De satt ganske tett i tett og valgte å gjøre det til fots..

 

Desverre var dette kartet et slags satelite-map, ser ikke ut som i ingame, og det ble veldig vanskelig å finne ut hvor markørene egentlig satt..

etter 3 timer, lettere frustrert og kun med 3 space-deler og 3 letterscraps gav jeg opp...

 

Har du et bedre kart? lik ingame kartet? blir nok litt enklere da

 

Jeg brukte dette. Du kan velge hva du vil se (stunt jumps, letter scraps, ufo-deler osv) og du kan trykke på de og se en kort video hvordan du finner tingen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IGN har det beste kartet føler jeg. Kan zoome inn og ut, og det meste har bilder med forklaringer. Utrolig lettvint å bruke.

 

http://www.ign.com/maps/gta-5/los-santos-blaine-county

 

For space-delene, så finner jeg de på begge kartene (her og på boksen), og så lager jeg bare en waypoint-marker og kjører dit. Så til neste. Funker til det meste.

 

edit: Og dette inneholder vel alt som er å finne. Stunt jumps, nuclear waste ++++.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

 

Har fått spilt noen timer nå, og har såvidt låst opp Michael. På vei hjem fikk jeg se et ? på kartet og tenkte at det kan jeg jo sjekke ut. Fy f@31 (sa jeg høyt) som jeg ble sittende å le og riste på hodet av meningsløsheten da

Michael hadde røyka seg stein og ravet rundt og skjøt aliens

:D

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Er det mulig å organisere dine egne ran etter at du har gjort alle oppdragene og er ferdig med spillet?

 

kom til å tenke på det samme selv!

 

Noen som har prøvd å rane ett av stedene om igjen, etter endt gameplay? Jeg har vært opptatt med så mye annet bullshit at jeg ikke har tenkt over det!

 

Uansett, dette spillet kommer jeg helt sikkert til å kjøpe ny story på også når den kommer en gang!

Lenke til kommentar

Det store "selling pointet" til spillet var jo blant annet at du kunne rane banker. Da er det jo veldig synd dersom det kun er de historie-ranene som er tilgjengelige. Jeg trodde kanskje at du, etter endt spill, muligens hadde en liste med butikker/banker som kunne ranes, hvor du gjorde alt. Helt uavhengig av historien.

Dette skrev Rockstar Games at de jobbet med å få til for et par dager siden, kommer nok i en senere oppdatering, trolig om en måned elns ;) Men jeg skjønner, synes det er litt dumt at det un er 3 major ran i hele spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...