Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nettopp ferdig. Tok ca. 40-45 timer, men jeg har gjort nesten alt av side-missions jeg har funnet, annet enn sånne aktiviteter som kappløp og jakt osv.

Storfornøyd med storyen. Om man forventer et realistisk drama med masse tårer og følelser og et minimum av skyting har man kjøpt feil spill. Dette leverte akkurat det jeg har ventet på siden San Andreas. GTA IV er ikke i nærheten av dette engang. Her var det spenning, action, moralske valg og hele pakka, og fantastisk dialog stort sett hele veien (spesielt i scenene med Trevor :wee: ) Spillet får 10/10 hos meg. Det er selvfølgelig noe å pirke på her og der, men hvem bryr seg når helheten er så enormt bra? Ikke bare er det nærmest magisk at de har fått dette spillet til å kjøre på steingamle konsoller, men de har klart å fylle en smellvakker verden med så mye moro at det aldri blir kjedelig å bare sose omkring og se seg rundt. 45 timer brukt allerede, og jeg føler at jeg kan bruke omtrent det dobbelte bare på å gjøre småtteri rundt i San Andreas. Jeg har ikke utforsket hele kartet enda... Det er et par nye gjennomspillinger på agendaen også.

Kun for de som har fullført og som vet hvordan det ender:

Valgte option C og kom ut av det med hele trioen i live. Veldig fornøyd med at drittsekkene fikk som fortjent til slutt. Ved neste gjennomspilling blir jeg garantert å fullføre aksjeoppdragene etter at main story er ferdig. Å komme ut av det med over 30 millioner per snute og så doble det flere ganger på aksjemarkedet med oppdragene til Lester er vel den eneste måten man kan få kjøpt alle eiendommene, uten å bruke en evighet på å investere og prosentmessig tjene omtrent ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

noen som har klart å stjele tanks eller noe fra militære ?

blir vel lettere å gjøre det online.

syns militære er myye verre enn politiet :p

Stjelt to jagerfly og et helikopter nå... Tanks sliter jeg med, da jeg ikke har funnet noen som står stille ennå + at man ikke har noen gode og raske flyktmuligheter med dem... Jeg vet heller ikke hvor mye de tåler...

Jagerflyene bruker jeg Franklin på... Hannes special ability er GENIAL når man skal inn på Fort Zancudo. Finn en rask, lett bil, som er lett å kjøre. Gønn på igjennom porten, og inn i basen, i de krappe svingene bruker du special abilityen hannes så du kan kutte svingene i full fart...!

Inn i nermeste hangar, og stjel flyet. Det vil komme to eller flere tankser inn, men dem nøler med å skyte på deg, når du er inne i flyet, så du kan kjøre forbi dem...! Er ganske fett! :D'

For å få tak i helikopter brukte jeg Trevor, og fallskjerm. Landet rett ved helikopteret... Du må være sinnsykt rask der, om du skal rekke å ta av.

Skal og prøve å hoppe ut fra helikopter, uten fallskjerm med Trevor. Sett en glitch som gjør at Trevor kan overleve fritt fall fra søyke høyder, om man slår på special abilityen hannes rett før man treffer bakken...! :p

har ikke testet dette da, men seems leight :p

For å lagre flyene har jeg landa på flystripa til Trevor (der han har hangar) Med Franklin, så switcha over til Trevor, for så å parkere flyet pent i hangaren! :D

Beklager elendig kvalitet på bildet, men viser kjøremønsteret mitt på Zancudo, til de nermeste jet'ene...

post-276311-0-40580900-1380351491_thumb.jpg

Rød strek: Vanlig rask kjøring

Grønn strek: Franklin Special Ability

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Kun for de som har fullført og som vet hvordan det ender:

Valgte option C og kom ut av det med hele trioen i live. Veldig fornøyd med at drittsekkene fikk som fortjent til slutt. Ved neste gjennomspilling blir jeg garantert å fullføre aksjeoppdragene etter at main story er ferdig. Å komme ut av det med over 30 millioner per snute og så doble det flere ganger på aksjemarkedet med oppdragene til Lester er vel den eneste måten man kan få kjøpt alle eiendommene, uten å bruke en evighet på å investere og prosentmessig tjene omtrent ingenting.

Hehe, da tenker du likt som meg!

Jeg skal starte om igjen å vente med oppdragene til Lester...! Må også få tilgang til andre aksjemarkedet da, som jeg ikke har tilgang på uten nett, på sjøen...! Trenger max profitt, hørt at du kan håve inn over 1,5 milliarder da!

Forøvrig, det er ikke dumt å kjøpe den Dykkerplassen! Den koster 250 000$, men du kan bruke en ubåt (som du får) til å finne radioactive waste! 23 000 $ per item plukket opp, og det er 30 stykker, så du tjener inn igjen nesten det tre-dobbelte av hva du betalte!

Også finner du første ufoen også! ;)

Tar litt tid å samle inn alle itemene, men det blir penger utav det, og du finner mange kule plasser under vann!

Lenke til kommentar

Satt i femogtyve minutter med fem stjerner og skøyt ned helikoptre og swat og politi med trevor, og fant ut det er lett å holde seg i live, men verre å komme seg unna =( .

Startet ny save nå for å ta assassination til slutt.

Nettopp fått kontroll over trevor og gjort hans første par oppdag. Jeg elsker introscenen til trevor. For en fyr. Digger kroppsspråket hans i dem scenen. Fantastisk karakter.

Gleder meg som et barn til gta online, håper det blir bra.

Lenke til kommentar

Kjøpte Sonar docks igår og fikk Strangers and Freaks mission, der jeg skal finne ubåtdeler. Kvinnen for sikret meg om at jeg ville bli godt betalt, så jeg fant alle delene på rundt en time på en sitting. Skal ikke spoile noe, men jeg kan vel si at jeg ble litt skuffa over betalingen :p

Nå har jeg funnet alle spaceship-delene også og har en jævlig rå bil. Skaff et helikopter, åpne et achievment map på pcen ved siden av og fly til alle delene.

Ellers tror jeg at jeg har funnet en glitch når jeg kjøpte Sonar docks. Når jeg kjøpte den (i cutscene) åpna jeg startmenyen fordi jeg fikk besøk, og han ville se diamantranet, og da valgte jeg å replaye det. Når jeg var ferdig med ranet (tilbake ved sonar docks) eide jeg det og hadde alle pengene mine...

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg litt i gang med spillet, er på 11%. Synnes det ikke skjer så fryktelig mye i spillet, det dukker opp noen ? oppdrag, men ikke så mye mer. Har også lite med penger. Er det noe spesielt jeg må gjøre....

håper noen kan forklare meg litt hvordan jeg kommer igang med spillet.

Lenke til kommentar

Stjelt to jagerfly og et helikopter nå... Tanks sliter jeg med, da jeg ikke har funnet noen som står stille ennå + at man ikke har noen gode og raske flyktmuligheter med dem... Jeg vet heller ikke hvor mye de tåler...

Jagerflyene bruker jeg Franklin på... Hannes special ability er GENIAL når man skal inn på Fort Zancudo. Finn en rask, lett bil, som er lett å kjøre. Gønn på igjennom porten, og inn i basen, i de krappe svingene bruker du special abilityen hannes så du kan kutte svingene i full fart...!

Inn i nermeste hangar, og stjel flyet. Det vil komme to eller flere tankser inn, men dem nøler med å skyte på deg, når du er inne i flyet, så du kan kjøre forbi dem...! Er ganske fett! :D'

For å få tak i helikopter brukte jeg Trevor, og fallskjerm. Landet rett ved helikopteret... Du må være sinnsykt rask der, om du skal rekke å ta av.

Skal og prøve å hoppe ut fra helikopter, uten fallskjerm med Trevor. Sett en glitch som gjør at Trevor kan overleve fritt fall fra søyke høyder, om man slår på special abilityen hannes rett før man treffer bakken...! :p

har ikke testet dette da, men seems leight :p

For å lagre flyene har jeg landa på flystripa til Trevor (der han har hangar) Med Franklin, så switcha over til Trevor, for så å parkere flyet pent i hangaren! :D

Beklager elendig kvalitet på bildet, men viser kjøremønsteret mitt på Zancudo, til de nermeste jet'ene...

attachicon.gifancudo.jpg

Rød strek: Vanlig rask kjøring

Grønn strek: Franklin Special Ability

ok takk, får prøve nå å se om jeg får til :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...