Countryman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Noen som kan være så vennlige å linke meg til et nett-kart over alle collectibles? Spaceparts, letterscraps, stuntjumps... gjerne fargeløst, el.d.v.s. slik kartet ser ut i spillet...har en elendig printer og finner kun fargesprakende kart som blir litt utydelige.. Jeg leste foresten tidligere at man finner disse kartene i Social Club? finner ikke jeg.. Stemmer dette? (LINKEN UNDER ER EN MULIG SPOILER) at kjøretøyet forsvinner umiddelbart etter du er ferdig med det? litt vel mye jobb for lite gøy synes dere ikke? http://www.ign.com/wikis/gta-5/Spaceship_Parts Noen som har samlet 100% av en eller annen collectible og fått en belønning verdt strevet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Forhåpentligvis vil den 4. karakterslotten ville kunne fylles med en Alien eller lignende, kanskje når Chop er blitt påkjørt av så mange bilen at han går av med pensjon Den er for din onlinekarakter. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg leste foresten tidligere at man finner disse kartene i Social Club? finner ikke jeg.. Checklist - nederst. Så kan du huke vekk "found" og bare se det du ikke har funnet. Er ikke stuntjumps der, men Strangers and Freaks, Random Events, og deler til romskip og brev. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Den er for din onlinekarakter. joa...joa...men han trenger ikke sitte der når jeg går tilbake til singleplayer. Da kunne den åpnet seg for en liten Alien med laservåpen og mind-bending-powers...han jeg tenker på kan bare kikke på en snut så eksloderer han.. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ahh skjønner Jeg gidde ikke bruke mer tid og dollar på å prøve å tjene noen få prosenter lenger.. setter alt på Amunation når jeg skrur av spillet og er ihvertfall trygg på at jeg ikke har tapt noe når jeg kommer tilbake tapte nesten 10% på Amunation, så du kan ikke være trygg nei... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Checklist - nederst. Så kan du huke vekk "found" og bare se det du ikke har funnet. Er ikke stuntjumps der, men Strangers and Freaks, Random Events, og deler til romskip og brev. ok takk! Har kun vært i S-C. på Pc`n og der er det ingen checklist.. prøvde å komme inn på S-C på Xboxn igår kveld men da kom jeg ikke inn i det hele tatt. prøve igjen ikveld, nå som jeg har registrert en profil der, fra pc. Edit: Ok fant frem til slutt.. Det kan se ut som om at ingenting av offline-spillinga mi er blitt registrert her.. Har bl.a. spilt masse dart, men står ikke registrert med Bullseyes osv..Trøttsomt.. Endret 27. september 2013 av Countryman Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Spilt opp igjen noen av disse får å få Gold. Man får ikke mer penger. Man kan spille om igjen alle oppdragene men man går tilbake til til din opprinnelige story når man er ferdig med oppdraget man spilte om igjenTakk for svar. Det var det jeg mistenkte. Alternativet hadde egentlig blitt litt for dumt for da kunne man tatt et av de mer innbringende heistene (jeg har ikke tatt så mange ennå, men jeg antar at de siste gir bedre inntjening) noen ganger så blir jo aldri penger et problem. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 tapte nesten 10% på Amunation, så du kan ikke være trygg nei... hmm sprøtt...første tilfellet jeg hører om...og jeg har lest om det på flere stock-cheat-places... hos meg har den aldri sunket ihvertfall...aldri økt mye heller men stabilt litt opp hele tiden.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har kun vært i S-C. på Pc`n og der er det ingen checklist.. Joda! 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Joda! Joda!.jpg Det var ikke det istad Okey!!?? :rofl: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Har kommet til et punkt der jeg ikke kommer videre i spillet. Er rundt 50% kanskje. Nå har jeg bare "?" igjen på kartet, og franklin sin "L" oppdrag, altså snikskytter oppdraget. Er det sånn at man må gjøre det for å komme videre i storyen? Trodde man kunne gjøre det til slutt. Siste jeg opplevde var Michael fikk familien tilbake, Franklin møtte FIB som påpekte at Trevor var et problem. Endret 27. september 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ja det første assassination må tas. Husk å investere med alle tre før du starter oppdraget, og vent til maks økning før du selger =) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Folk burde unne seg noen aksjer i piswasser nå: http://gtaforums.com/topic/604082-buy-pisswasser-now-dump-every-dollar-into-it/ Lenke til kommentar
norgi Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har ikke råd til å kjøpe GTA 5 akkurat nå, har alle aksjeselskaper så geniale navn? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Haha, ansiktsuttrykket hans når flyet treffer... http://www.youtube.com/watch?v=sSmrXJbPeeA Endret 27. september 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Skulle kanskje hatt en egen tråd for egenproduserte bilder/videoer fra spillet? Regner med snapmatic-funksjonen kommer til å bli mye brukt av folk her. Funket ikke for meg første uka, men nå har jeg begynt å knipse. Morro er det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538840 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg klarte å bli drept av en puma, som allerede hadde blitt drept av en bil. 1 Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Kan noen hjelpe meg? (Er et Strangers & Freaks oppdrag) Jeg har da nettopp vært hos den gammle dama, og fått i oppdrag å finne en fyr som er i en quarry. Når jeg kom der, så var han der og det kom en rød prikk på han. Jeg uheldigvis klarte å drepe han, og det kom ikke noe "Mission failed" eller noe slikt. Har ringt til hun dama, men da kommer bare telefonsvareren. EDIT: Gjorde et annet oppdrag, og da fikk jeg en melding. Endret 27. september 2013 av Feqzz Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538840 Thank you very much! Gløtta kjapt nedover GTA-forumet uten å se den. Trodde ikke noen var så flink å ta initiativ . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå