Mr Serious Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Vet ikke om dette er gammelt nytt, men "special edition" kartet har også noen hemmeligheter. De kommer først frem når man lyser med UV-lys på det. Kilde: http://www.tradeindetectives.com/news-room/special-edition-of-gta-5-has-secret-messages-on-map/ To eksempler. 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hvis dere får en random event med ei kjerring i skauen i nordre delen av kartet, plukk henne opp. Hysterisk. Hun party jenta som skal til vinewood Hills? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hun party jenta som skal til vinewood Hills? Tror nok han tenkte på ei saiko, ensom dame, cannot be unseen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Arg. Klarte å stjele jeten i militærbasen og etter et ganske lang tur for å kvitte meg med idiotene klarte jeg det. Desverre hadde jeg ikke mer drivstoff i det sekundet jeg hadde ristet de av meg så jeg styrtet.... edit. Utvikling. Klarte å stjele det, klarte å stikke av, klarte å komme fram til flyplassen, gjorde klar en god landing, glemte å ta ut hjula..... Endret 26. september 2013 av Teipball 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Vet ikke om dette er gammelt nytt, men "special edition" kartet har også noen hemmeligheter. De kommer først frem når man lyser med UV-lys på det. Kilde: http://www.tradeindetectives.com/news-room/special-edition-of-gta-5-has-secret-messages-on-map/ To eksempler. din kødd Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Navnet på firmaet? "Vazelina bilopphøggers" "Kjells biler" "Bjarne Johansen bilopphuggeri" Siden du sier det sånn går jeg ut i fra at du har litt erfaring med dette området? Det står på kartet "Simeone wehicles for fast cash" For meg når jeg leser denne setningen virker Simeone å være et verb? Anyone? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Simeone er da han som eier bilsjappa Franklin jobber i i starten av spillet? 2 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Simeone er ikke å finne i noen engelsk ordbok, med unntak av Simeon, som er et bibelsk navn. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Simeone er ikke å finne i noen engelsk ordbok, med unntak av Simeon, som er et bibelsk navn. Så se å komme dere ned dit da, alle sammen, og hjelp meg å finne ut hva det er for penger å tjene her Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Da har jeg kjøpt meg gta5 på komplett.no Jeg fikk lekt meg litt med det på vakt når befalet mitt tok det med Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hun party jenta som skal til vinewood Hills? Tror nok han tenkte på ei saiko, ensom dame, cannot be unseen Nei. Hun tullingen som har tatt livet av mora og gartneren sin. Og eksen sin. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nei. Hun tullingen som har tatt livet av mora og gartneren sin. Og eksen sin. haha har ikke møtt på hun enda Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Simeone er ikke å finne i noen engelsk ordbok, med unntak av Simeon, som er et bibelsk navn. Da bør du bytte ordbok. En rask google fant mange treff. Blandt annet er det et helt vanlig etternavn mange steder. Men i denne sammenhenger med å rappe biler osv passer det kanskje bedre med Simeone Foundation: Automotive Museum? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 din kødd Du vet det faktisk er sant, right? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du vet det faktisk er sant, right? Nei, jeg gjør ikke det Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Du har vel egentlig allerede fått svar på dette, men allikevel: Biler du eier som settes igjen på gaten (og jeg tror de som blir ødelagt), vil bli tauet inn. Det ser ikke ut til at du alltid får varsel på skjermen om at den er blitt det. Kjør ned til Impound, og sjekk om bilen din er der. Ja, sjekket det ut. Fant faktisk en av dem der. Men har funnet en løsning på hele problemet folkens Ikke min video. Endret 26. september 2013 av Blabla1 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 går det ann å fylle bensin på flya? så man kan fly lengre Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Siden du sier det sånn går jeg ut i fra at du har litt erfaring med dette området? Det står på kartet "Simeone wehicles for fast cash" For meg når jeg leser denne setningen virker Simeone å være et verb? Anyone? Navn, navn, navn. Første som slo meg når jeg leste det.Se for deg et skilt SIMEONE Undertittel vehicles for fast cash Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Nei, jeg gjør ikke det Google it =) . Har ikke blacklight selv, men om jeg finner et skal jeg FO SHO sjekke mitt eget. Seems legit. Blabla1: perfekt, kanskje jeg gidder bruke en dollar til på å oppgradere biler nå som jeg alltid kan ha en kopi i garasjen. Endret 26. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Finnes det noen aksjer som er så sikre at man kan bruke de som en bank omtrent? Altså ha penger der hele tiden. Ammunation kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå