St€rk Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Så veeeldig mye bedre grafikk du får med en PC på et GTA spill. De er lagd for konsoller først og det er liten forskjell. Jeg har selv en god pc og har spilt GTA4 på den. Hvis du synes et par prosent bedre grafikk er så viktig, er ikke GTA noe for deg. Mer enn et par prosent bedre grafikk, om ikke bildene lyver da. Du kan umulig ha spilt dette på konsoll, de bildene der er det verste jeg har sett. Som jeg sa har jeg spilt GTAiv på PC, men også på ps3. Det er så og si umulig å se forskjell. Særlig etter at man har satt GTA4 på 1080p på ps3. Kan dog ikke gjøres på xbox. Men sier det igjen, de bildene der er helt latterlige. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Umulig? Vil du ha et bilde hvor jeg holder opp PS3-coveret til mitt spilleksemplar foran skjermen her så du kan se at jeg også eier det på Steam? Skal jeg? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Så veeeldig mye bedre grafikk du får med en PC på et GTA spill. De er lagd for konsoller først og det er liten forskjell. Jeg har selv en god pc og har spilt GTA4 på den. Hvis du synes et par prosent bedre grafikk er så viktig, er ikke GTA noe for deg. Mer enn et par prosent bedre grafikk, om ikke bildene lyver da. Problemet med vanilla GTA4 er at det ser gyselig ut på alle plattformer, og PS3 er rett og slett helt grusom. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 bra så slipper jeg det vanelige 100quotes når jeg logger på siden slitsomt å se igjennom all sutrringa fra folk som ikke klare en diskusjon Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gjør som meg og mange andre, legg samco til ignore lista, og la vær å trykke på innlegge når han har skrevet. Troll er vel som troll flest, blir de ignorert så forsvinner de. Jeg tror jeg skal gjøre dette, da jeg må være en av de som irriterer meg mest over han (selv om han er litt morsom innimellom også). Hvor finner jeg denne ignore-listen? Trykk på nicket ditt helt øverst til venstre på siden -> Administrèr ignorerte brukere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Problemet med vanilla GTA4 er at det ser gyselig ut på alle plattformer, og PS3 er rett og slett helt grusom. Og der kommer mods inn. Mods er fantastisk. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Trykk på nicket ditt helt øverst til venstre på siden -> Administrèr ignorerte brukere Wow, takk. Nå kjenner jeg det skal bli koselige tider her inne Regner med jeg ikke ser det når han quoter meg heller? Dog, Samco bruker vel aldri den funksjonen likevel. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Problemet med vanilla GTA4 er at det ser gyselig ut på alle plattformer, og PS3 er rett og slett helt grusom. Og der kommer mods inn. Mods er fantastisk. Sant nok, hvis man ønsker å spille gamle spill(noe jeg personlig gjør ofte). Husk at mods ikke er tilgjengelig på releasedagen når flest folk kjøper spill. Æsj, fikk vondt i hodet bare av å se grafikken i linken du postet. Syns vanilla San Andreas ser mye bedre ut, verre art direction enn GTA4 skal man lete lenge etter IMO. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Umulig? Vil du ha et bilde hvor jeg holder opp PS3-coveret til mitt spilleksemplar foran skjermen her så du kan se at jeg også eier det på Steam? Skal jeg? Hvis du mener at det ser ut som den linken du sente meg. PC-versionen er litt finere, fordi den har bedre AA. Ellers er det minimalt forskjell, og langt i fra verdt å vente ett år + mange bugs. Kjøp GTA5 på pc, don't care. Personlig synes jeg GTA spillene er best som konsollspill, men jeg spiller mange FPS, RPG og ikke minst strategi spill på pc. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 har aldri quota noen Er ikke så sensetive som enkelte Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Føles digg å slippe å se hva Samco skrev like ovenfor 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kjøp GTA5 på pc, don't care. Venter med å kjøpe spillet til jeg er sikker på at det er bedre enn GTA IV, som jeg igrunn hater, selv om jeg har lyst til å runde det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Trykk på nicket ditt helt øverst til venstre på siden -> Administrèr ignorerte brukere Wow, takk. Nå kjenner jeg det skal bli koselige tider her inne Regner med jeg ikke ser det når han quoter meg heller? Dog, Samco bruker vel aldri den funksjonen likevel. Takk skal du ha! Bare hyggelig! Nesten så man ser skyene lette og sola stikke frem allerede! Back on track; Personlig har jeg alltid likt GTA4 best på konsoll, men spiller det gjerne på PC, da jeg har det der også. Angående art direction så har jo ikke GTA4 dårlig art direction, men kjedelig kan jeg være enig i. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Trykk på nicket ditt helt øverst til venstre på siden -> Administrèr ignorerte brukere Wow, takk. Nå kjenner jeg det skal bli koselige tider her inne Regner med jeg ikke ser det når han quoter meg heller? Dog, Samco bruker vel aldri den funksjonen likevel. Takk skal du ha! Bare hyggelig! Nesten så man ser skyene lette og sola stikke frem allerede! Back on track; Personlig har jeg alltid likt GTA4 best på konsoll, men spiller det gjerne på PC, da jeg har det der også. Angående art direction så har jo ikke GTA4 dårlig art direction, men kjedelig kan jeg være enig i. Jo, jeg synes det siden hele bildet blurres for å ikke vise hvor mye jaggies det er(iallefall PS3-versjonen som jeg spilte). Endret 6. januar 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Siden alle mine kommentarer i denne tråden har værrt off-topic, så får jeg nesten si at jeg ikke egentlig er noen fan av de nye GTA-spillene, men foretrekker det - med stygg grafikk - på konsoll Forstår dog hvorfor folk vil ha det på PC med alle muligheter det gir, men min sivil status tillater nok ikke at jeg kobler PC-en opp mot fjernsynet i stuen, og da er den automatisk mindre lukrativ til slikt som dette likevel. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Trykk på nicket ditt helt øverst til venstre på siden -> Administrèr ignorerte brukere Wow, takk. Nå kjenner jeg det skal bli koselige tider her inne Regner med jeg ikke ser det når han quoter meg heller? Dog, Samco bruker vel aldri den funksjonen likevel. Takk skal du ha! Bare hyggelig! Nesten så man ser skyene lette og sola stikke frem allerede! Back on track; Personlig har jeg alltid likt GTA4 best på konsoll, men spiller det gjerne på PC, da jeg har det der også. Angående art direction så har jo ikke GTA4 dårlig art direction, men kjedelig kan jeg være enig i. Jo, jeg synes det siden hele bildet blurres for å ikke vise hvor mye jaggies det er(iallefall PS3-versjonen som jeg spilte). Ser poenget ditt, men når jeg tenker på art direction så mener jeg grafikk-stilen og hvordan ting er designer, ikke om det er blurry for å skjule mangel på AA. Endret 6. januar 2012 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Trykk på nicket ditt helt øverst til venstre på siden -> Administrèr ignorerte brukere Wow, takk. Nå kjenner jeg det skal bli koselige tider her inne Regner med jeg ikke ser det når han quoter meg heller? Dog, Samco bruker vel aldri den funksjonen likevel. Takk skal du ha! Bare hyggelig! Nesten så man ser skyene lette og sola stikke frem allerede! Back on track; Personlig har jeg alltid likt GTA4 best på konsoll, men spiller det gjerne på PC, da jeg har det der også. Angående art direction så har jo ikke GTA4 dårlig art direction, men kjedelig kan jeg være enig i. Jo, jeg synes det siden hele bildet blurres for å ikke vise hvor mye jaggies det er(iallefall PS3-versjonen som jeg spilte). Ser poenget ditt, men når jeg tenker på art direction så mener jeg grafikk-stilen og hvordan ting er designer, ikke om det er blurry for å skjule mangel på AA. Jepp, og grafikkstilen er altfor realistisk i forhold hva kan konsollene kan vise i et så stort spill. Derfor mener jeg det er dårlig art direction. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg synes grafikken er bra nok på konsoll. Fint for de som bare har pc at de har bedre grafikk på maskinen sin. Synes også det er komisk at folk må forsvare systemet sitt, være seg konsoll eller pc, fordi det er så inni hampen viktig for dem å bevise for resten av verden at de ikke har kjøpt feil produkt. Ingen bryr seg hva du har hjemme. Som kjent er gameplay viktigere ihvertfall for meg, så så lenge grafikken er akseptabel så vinner jeg. Hadde det gøy i GTA 1 og grafikken der var vel ikke akkurat tjohei... 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg håper at de lager masse cheats, slik som i gamle San Andreas, slik som de som lot biler fly og kjøre på vann, de som gjorde at folk fulgte etter deg, og alle de andre. De ga så mye ekstra moro! Endret 8. januar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes egentlig ikke GTA trenger bedre grafikk for å gjøre det mer realistisk enn det allerede er, men heller klarere grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå