Selvin Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har du på Led Motion, 100Hz og alt det bildebehandlingsgreiene der? Isåfall kan det blir problemer. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Sjekk denne: http://www.vgfaq.com/grand-theft-auto-v-properties-guide/ ok denna var fin, men ang. scrapyard står det derimot ingenting om at man må kjøre bilene til scrapyard for så å ødelegge dem der..? Det står snarere "alle bilen du ødelegger rundt om i byen"? Det er også dette jeg har prøvd meg på, hoppe ut av bilen i et kryss, lage en trafikk-kork, feste en sticky-bomb på en av bilene - hoppe inn i min egen bil igjen og detonere bomben når jeg er et par hundre meter unna...men ingen income.. Er overbevist om at jeg har spilt rundt 15 timer siden jeg kjøpte Taxi-sjappa og, men ikke fått noen sms/mail om penger heller her... men har fått et par taxi-missions fra dem da, men dette har ikke akkurat dratt inn særlig med dollar.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Du må ikke kjøre til Scrapyarden. Holder å ødelegge bilene et annet sted. Du får ikke pengene med en gang, du får et samlet sum ved slutten av uka. Jeg fikk i alle fall i slutten av uke for 3 ødelagte biler, alle eksplodert. Men vet ikke om biler blir registrert som ødelagte hvis man f.eks kjører ut i vannet med de. Usikker på om du bare får penger inn for biler som karakteren som eier stedet ødelegger, eller om du får inn penger for biler du ødelegger med de andre personene også- Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hva kommer det av at den nye 55" Samsung F6505 tven min flimrer og hakker når det blir brå og store bevegelser i spillet? Kjører fabrikkinnstillinger, noe annet å anbefale? Drit kjipt å spille noe som flimrer og hakker!! Har du prøvd å sette TV-en i spillmodus? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 http://gtaforums.com/topic/602242-jetpack-hunt-continued/page-52 Ble helt oppslukt i denne easter egg jakten jeg ja! :O Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen som vet hva den raskeste bilen på spillet er? Adder (Bugatti), Entity FX (Koenigsegg) og Coil Voltic (Tesla) skal være de raskeste, og har samme toppfart. Teslaen og Koenigsegg er de letteste å håndtere, synes jeg. Adder er nesten umulig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Bugattien klarer seg fint når den er topp oppgradert. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Den ser fortsatt ikke ut.. Hihi 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Finner dere bilene i gatene, eller må man kjøpe dem? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Finner dere bilene i gatene, eller må man kjøpe dem? Du kan fine teslaen og bugattien på gaten, men er usikker på entity, men den er jo så billig uansett Du får bare håpe på flaks og at du finner teslaen, mens bugattien kun finnes en plass.. søk bare på bugatti location, og du får hjelp skulle legge til bilde, men orket ikke alt strevet Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Husker ikke om jeg har spurt om dette før, men.. Here goes. Jeg har runnet spillet, gjort alle assassination-oppdragene og står dermed igjen med Michael og Franklin. De har bare rundt 25-30 millioner hver, og jeg lurer på hvordan jeg skal få til å få kjøpt eiendommen til 150 mill, for eksempel. Kan jo ikke holde på med aksjer i forhold til Lester sine oppdrag, og det å kjøpe aksjer i et selskap og sabotere konkurrenten har jeg hørt ikke funker så fett. Hva skal jeg gjøre? Og en annen ting: Jeg angrer på at jeg drepte Trevor. Skulle valgt Death Wish (da får jeg vel alle tre). Går det ann å gå tilbake og endre på det? 1. Jeg strever med det samme. Siste teorien jeg skal utforski litt mer er hvor mye kursene endrer seg på de tre firmaene som nevnes på hovedsiden av aksjesidene. På høyre hånd får du opp tre firmaer som har stigende eller synkende kurs. Men hvis fortjenesten er så lav som 5-10 % da gidder jeg ikke. 2. Du må laste en tidligere save. Jeg valgte heldigvis "riktig" og jeg har bare den ene saven jeg har brukt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Digger at de bruker stedet til bugattien som i virkeligheten, står en Veyron utstillt i gata på Rodeo Drive hver dag unntatt søndag der borte til vanlig 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Digger at de bruker stedet til bugattien som i virkeligheten, står en Veyron utstillt i gata på Rodeo Drive hver dag unntatt søndag der borte til vanlig Haha stilig! Rockstargames legger virkelig mye skjult arbeid i spillene sine Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Haha stilig! Rockstargames legger virkelig mye skjult arbeid i spillene sine Er en design sjappe som har den stående der utafor butikken, Bijan ett eller annet. Tjukt med folk rundt bilen hver gang jeg har vært å sett på den Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Lei av 6x wanted level når du skal utforske restricted spaces i GTA 5? Her en en glitch som kan hjelpe deg, til å ungå 6x wanted level i feks. Fort Zancudo (dette er ikke en cheat....) Jeg har kun prøvd dette på en versjon av GTA V som ikke er oppdatert.... (jeg har ikke min PS3 online, da jeg spiller mens jeg er på jobb på sjøen...!) Jeg spoiler hvordan du gjør dette, så ingen blir sure på meg! Fant tilfeldig vis ut dette når jeg kom litt vel langt utenfor jaktområdet mitt, å plaffa ned en gjeng som sto forran en politibil, i sinne med Trevor.... Under hunting sidequest med Trevor (nummer 2) med Celtus (som heter Fair Game) skal du være med han ut å skyte elg. Etter du har skutt tre elger, stikker Celtus hjem, og du skal skyte den siste elgen alene. Du kan nå gå tilbake til bilen du brukte til å komme deg til jaktstedet, og du kan utforske HELE mappet uten wanted lvl, dette inkluderer også Fort Zancudo, fengselet og alle andre områder som gir deg wanted level (som skrevet; VENT til Celtus stikker hjem! Hvist ikke failer du når du kommer for langt vekk fra han). Vær forskiktig, elgene har nå SUPERGOD overnaturlig hørsel , så om du feks lager en eksplosjon i LS, vil elgen høre det, og du failer på opdraget. LS er nå rene spøkelsesbyen, med kun noen få folk som spawner av og til. Du kan drepe hvem du vil osv, ingen wanted level (så lenge du ikke lager den eksplosjonen)..... Så anbefaler stealth våpen..... Jeg prøvde som sagt dett epå en versjon som ikke er patchet (vet ikke om det er kommet patcher ennå en gang), og jeg savner jo Never Wanted koden.... Så dette var jo en litt kjekk glitch! Jeg har fremdeles problemer med å finne ut hvordan jeg kan lagre flyene og bilene som jeg finner i dette side questet........ Jeg er faktisk ikke sikker på om dette går an, siden du er midt i et oppdrag...! Lykke til, enjoy! add: Fant ut hvordan man kan lagre jet! Land flyet i nærheten av et sykehus (gjorde det i hjembyen til Trevor, siden dette er nært flyplassen hvor han har hangar). Drep deg selv med en granat. Du failer oppdraget (trykker på "no" når du blir bedt om å prøve igjen), og ting går tilbake til normalt! MEN, flyet ventet der på meg, ved sykehuset, taxet det fint på veien, å parkerte det i hangaren! Eventuelt, om du bare skal ha jagerflyet... Fly lavt over jaktområdet, å skyt misiler. Når du failer opdraget trykker du på "no" når du får spørsmålet om du vil prøve oppdaget igjen eller ikke.... Trevor sitter fremdeles i flyet, og du kan lagre det i hangaren.... Denne glitchen ser ikke ut til å funke på vanlig jakt.... Er kun i dette side questet. Nå skal jeg laste inn oppdraget på nytt, å se om jeg kan lagre lasteflyet en eller annen plass! Men det er så stort, at jeg tror ikke det får plass i hangaren min i LS en gang......! Endret 25. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Da var man ferdig med storyen Men er bare 77 % ferdig med spillet, frem til GTA Online kommer ut Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har et jekla dilemma... har akkurat starta å bygge opp økonomi med alle 3, tjener fett hver gang jeg gjør oppdrag for Lester.. Franklin ligger litt etter og jeg har bare akkurat med penger til å kjøpe Smoke on the water som er den beste eiendomsinvesteringen i spillet.. hadde jeg hatt et Lester oppdrag på gang hadde jeg såklart tatt det først, men det ligger ikke åpent ennå...og nå risikerer jeg å være totalt blakk med Franklin når neste Lester oppdrag dukker opp.. hva gjør jeg? venter med smoke on the water? Selv om man egentlig bør kjøpe det så absolutt tidlig som mulig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kan jo gjøre mye for å tjene litt enkle penger da. Slå ned folk bl.a Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kan jo gjøre mye for å tjene litt enkle penger da. Slå ned folk bl.a joa...men de 200k blir fort til millioner når man tar assasinations...sprøtt å være helt tom bare når det dukker opp oppdrag.. tar tid om man skal tjene penger på taxi og dreping(: Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Du kan hente suitcase med 25k raskt med litt triksing. Tjener lett 100k på ett minutt. Ti min så har du nok av cash. Er litt exploit. Google it. Endret 25. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå