brukar2341 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Sorry for dobbelpost her, men nå nærmer deg seg veldig til det sisste heistet, og jeg lurer veldig på hvilke valg som er smarte her.. Hva jeg burde investere, og hvilke folk jeg burde helts velge, jeg vil ikke ha major spoilers, bare litt guideline sånn at jeg ikke ender opp med at jeg mister halvparten Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som vet om etter storyen om jeg kan gjøre strangers/freaks? Har ikke gjort mange av de, og lurer på om de blir borte etter story Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 De er der fortsatt etter story. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Som andre har sagt er du bare halvferdig med spillet etter historien, så ja, du kan fortsette å spille etterpå. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Uten å huske antall husker jeg å ha tauet et par biler i løpet av spillet, hvem er det du tenker på at jeg skal taue for? Har ikke sjekka om du har fått svar, men Tonya eller Tanya Ring til hu, så får du tauet litt Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Sorry for dobbelpost her, men nå nærmer deg seg veldig til det sisste heistet, og jeg lurer veldig på hvilke valg som er smarte her.. Hva jeg burde investere, og hvilke folk jeg burde helts velge, jeg vil ikke ha major spoilers, bare litt guideline sånn at jeg ikke ender opp med at jeg mister halvparten Setter i spoiler tilfelle det er noen som ikke vil ha detaljer om heistet. Husker ikke helt hva jeg valgte for alle jobbene, men jeg valgte hovedsakelig de som krevde minst av kaka. Det gikk greit for alle jobbene bortsett fra sjaføren. Jeg valgte ninja approach fremfor obvious hvertfall, og ene sjaføren ga etter for presset da vi kjørte fra politiet, derfor fikk de tak i en fjerdedel. Vet ikke om det sjer uansett hvem man velger da, men det kan jo være lurt å velge en god for akkurat den jobben Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har ikke sjekka om du har fått svar, men Tonya eller Tanya Ring til hu, så får du tauet litt Se der ja, takker! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hva får man egentlig av å gjøre strangers and freaks? Har gjort et par, og har ikke fått noe særlig belønning i form av penger, våpen eller andre gods. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Mladic: får ikke mye der selv. Driver og runder av med alle missions nå. Er tomt på Franklin, Michael har 1 jeg ikke forstår hvordan jeg skal starte, og trevor leter etter en lastebil med en spesifikk pille i, samt har iallefall ett til med Minutemen. Etter det vet jeg kje helt hva jeg skal ta meg til. Lete etter spaceship parts og submarine parts, men herre så kjedelig. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har noen flere enn meg her opplevd at bilen til Franklin blir av-modifisert uten grunn? Sykt irriterende (men heldigvis kjøpte jeg LS Customs tidlig). Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Kan man planlegge ran utenom oppdragene? Slik som den på juvelbutikken for eks. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Kan man planlegge ran utenom oppdragene? Slik som den på juvelbutikken for eks. Ikke som jeg vet om. Man kan vel bare rane små bensinstasjoner og de pansrede bilene man møter på noen ganger utenom oppdragene. EDIT: Endelig fant jeg ''bugattien'' uten å bruke en million! Endret 24. september 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Den Atomic Blimpen er jo en slags DLC så den skal vel fungere for alle brukerne på min PS? Har også sett at noen har skrevet at spillet, konsollen og PSN-konto må være fra samme region. Trodde den var regionfri? Kjøpte spillet utenfor Norges grenser... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det var da svært så vanskelig det skulle være å klippe håret her? Runde en: Fyr sto utenfor frisøren og snakket med dama, så jeg køddet litt med ham. Fyren ble forbannet, jeg slo ham ned, og det endte med at politiet stormet frisøren og skjøt meg. Runde to: Kjerring sto utenfor frisøren, så jeg køddet litt med henne. "Why, oh, why do you exist!" "That's it, I'm calling 911" Og det gjorde hun jaggu meg også... Da jeg kom ut fra frisøren sto en politibil der og ventet, så jeg måtte løpe inn i ørkenen med tre politifolk etter meg for å bli kvitt dem. Geez... 3 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra. Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"?Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut. Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra. Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"? Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut. Dette er et problem de fleste har, Rockstar prøver og fikse det. Endret 24. september 2013 av TBlock 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Helt tilfeldig fant han her dette signalet ute på havet. http://www.youtube.com/watch?v=KkSO6Mlbnxs En annen kjørte det igjennom et SSTV-dekoder, og fikk opp dette bildet: Helt utrolig hvor mange kryptiske småting Rockstar har klart å putte inn i dette spillet. For de som ikke har fått det med seg, så er det funnet rundt 4 ufoer flyvende rundt i himmelen og en masse annet snacks. http://gtaforums.com/topic/602242-jetpack-hunt-continued/ førsteposten her oppsummerer hele dette "100% completion" easter egget. Synes det er utrolig interessant å følge med på denne jakten, og se om det i det hele tatt leder noe sted. Endret 24. september 2013 av August. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Dette er et problem de fleste har, Rockstar prøver og fikse det. Litt teit da. Om du stjeler en bil og den blir ødelagt så er den ødelagt, men la oss si at om du kjøper en bil i spillet så får du med en gratis forsikring som gir deg bilen tilbake om noe skulle skje Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Litt teit da. Om du stjeler en bil og den blir ødelagt så er den ødelagt, men la oss si at om du kjøper en bil i spillet så får du med en gratis forsikring som gir deg bilen tilbake om noe skulle skje Det er da på ingen måte teit.. jo kanskje realistisk sett, men hadde alle biler vært forsikret hadde det jo blitt litt for lett Det R* har tenkt på er sannsynligvis at om man stjeler en bil, kan man ikke få forsikring, for da vil de kunne sjekke op skiltene, for så å finne ut at bilen er stjålen, haha Helt tilfeldig fant han her dette signalet ute på havet. That's why we love GTA! Det er slike ting som gjør at jeg kan sitte å spille GTA i mange uker i strekk Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra. Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"? Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut. En ting jeg la merke til hos meg i hvert fall var at den ene bilen jeg la igjen et sted hadde blitt tauet inn. Måtte betale 250 for å få den ut. Se innom politistasjonen om den kan ligge der. Ellers er det jo kjent problem dette med lagring av biler, mistet selv en Cheetah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå