genser Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har du tauet alle 5 bilene? Uten å huske antall husker jeg å ha tauet et par biler i løpet av spillet, hvem er det du tenker på at jeg skal taue for? 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 for din homie Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Noen andre som slite med å logge inn på social club? EDIT: Kom inn nå Hadde vært morsomt om folk kunne postet et bilde av "statsa" sine, og postet det her (Man finner det nederst på social club sida): Dette er Micheal: Endret 24. september 2013 av Thosj Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Linka meg opp mot SC i går, vil mine foregående stats ligge her? Eller er det kun gjeldende fra når man registrerte seg i SC? Ville kanskje trodd den hentet data ut i fra lagringsfilene, uten at jeg skal være for sikkerpå det. Endret 24. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Uten å huske antall husker jeg å ha tauet et par biler i løpet av spillet, hvem er det du tenker på at jeg skal taue for? Du skal taue 5 biler for Devin Weston, og etter du har tauet alle skal du kjøre de i en trailer til hun assistenten (Molly) Ganske bra mission uten at jeg skal spoile noe. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvordan har du fått metriske verdier i statistikken?Må dette settes i spillet for at det skal vises på statistikken? Mitt står oppgitt i miles istedenfor kilometer. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Fjernet hastigheten? Kontrollere gir aldri like presis skyting som musiker gjør. That's just a fact. Selv skrudde jeg på det større siktet, og skrudde på slik at jeg autoaimer ved et ekstra trykk på sikteknappen. Da gikk det greit. Hvordan kan jeg få siktet større? Fant ikke noe slikt i menyen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 I settings skal du kunne velge crosshairs eller noe sånt (tror jeg det er), som sikkert er satt til "simple". Bytt denne til "complex". Da får du to halvsirkler rundt siktet ditt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Var veldig flink til å spare de pengene jeg fikk i løpet av spillet, og så satset jeg alt på Lester oppdragene når jeg var ferdig. Passet på å selge når stigningen nådde toppen. Grunnen til at jeg endte med en så enorm sum var fordi jeg investerte alt jeg fikk fra Debonair-salget i redwood like etterpå. Gikk opp 300% etter noen dager. Sitter igjen med en sum det er umulig å bruke opp Men når visste du at de hadde nådd toppen? Jesus, skulle likt å fått 1,5 mrd!! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har hørt att dette gjelder for de aller, aller fleste, men ikke for absolutt alle. Det er bl.a. en random event på en byggeplass der man skal redde en fyr, som man visstnok bare får en sjanse på Den har jeg hatt tre sjanser på. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Å nice!På Social Club under Career og Checklist, så finnes kartet med alle Strangers&Freaks, Random Events, Letter Scraps og Spaceship Parts. Her kan man velge å se enten alle man har funnet, eller alle man ikke har funnet. Dette sparer meg for timesvis med fikling i paint/photoshop for å holde styr på hva jeg har gjort. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Å nice! På Social Club under Career og Checklist, så finnes kartet med alle Strangers&Freaks, Random Events, Letter Scraps og Spaceship Parts. Her kan man velge å se enten alle man har funnet, eller alle man ikke har funnet. Dette sparer meg for timesvis med fikling i paint/photoshop for å holde styr på hva jeg har gjort. haha Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 http://kotaku.com/rockstar-warns-gta-v-players-to-avoid-using-garages-unt-1372496023/ Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Men når visste du at de hadde nådd toppen? Jesus, skulle likt å fått 1,5 mrd!! Når den har stått stille på et høyt tall en en stund så har den nådd toppen, etter det faller den gjerne med nesten 50%. Jeg la meg til å sove rundt 3-4 ganger hver gang for å gjøre prosessen litt raskere, og for å se hvor høyt den ville nå. Hadde alltid en save fra rett etter oppdraget liggende i tilfelle den gikk ned igjen, så jeg bare kunne starte prosessen på nytt dersom jeg ventet for lenge. Protip: Kjøper man Los Santos Customs så er alle oppgraderinger gratis, men det gjelder bare den i ørkenen. Endret 24. september 2013 av August. 1 Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Når den har stått stille på et høyt tall en en stund så har den nådd toppen, etter det faller den gjerne med nesten 50%. Jeg la meg til å sove rundt 3-4 ganger hver gang for å gjøre prosessen litt raskere, og for å se hvor høyt den ville nå. Hadde alltid en save fra rett etter oppdraget liggende i tilfelle den gikk ned igjen, så jeg bare kunne starte prosessen på nytt dersom jeg ventet for lenge. Protip: Kjøper man Los Santos Customs så er alle oppgraderinger gratis, men det gjelder bare den i ørkenen. sjukt :o hva får man av å kjøpe en hangar på los angelse international airport? Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 sjukt :o hva får man av å kjøpe en hangar på los angelse international airport? Du får bare et sted du kan lagre fly og tanks. Får ikke kjøpt noen av delene uten. Kan også komme inn uten wanted level. Ganske gøy å leke seg med forskjellige supercars der inne. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen andre som slite med å logge inn på social club? EDIT: Kom inn nå Hadde vært morsomt om folk kunne postet et bilde av "statsa" sine, og postet det her (Man finner det nederst på social club sida): Dette er Micheal: Det som er litt kjipt, er at det er ingen delt score for alle 3. Men her er han jeg har spilt mest med, Franklin. Totalt så har jeg over 40 timer i spillet, og jeg fikk ikke spilt ett sekund i helga Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Drepe folk, og så gå rundt i stealthmode. Eller gå rundt i stealthmode og drepe de mens jeg er i stealth? Eller er det samme? Ingen spesielle steder som er lurt? Jeg har ikke testa selv, men jeg vil tro at det holder å sette på stealthmode og teipe L3 i en retning, spis middag og du har nok 100% på stealth. Man øker jo "Driving" bare ved å kjøre fra sted til sted (man merker det best med Trevor som har så lav driving stats til å begynne med). Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Protip: Kjøper man Los Santos Customs så er alle oppgraderinger gratis, men det gjelder bare den i ørkenen. finnes det noen garasjer i nærheten av den LS customs sjappa? og er det kun gratis for den karakteren som eiger den eller gjelder det for alle? På tide å begynne å spare litt penger på bilupgrades, bruker vel mer penger på biler i løpet av en dag en den sjappa er verd. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Spilt mest med Franklin så kan jo poste han sine stats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå