Protrik Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) siden kameraten min har xbox og jeg har ps3.. får jeg spilt med han online da? Valve klarte jo det med Portal 2 Endret 23. september 2013 av Protrik Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Spillet er utrolig bra! Kanskje bare meg, men jeg synes spillet virker lite (i areal) ift hypen. Faktum er at man kjører fra sentrum til Sandy på ganske kort tid, og når du ser på kartet har du jo kjørt 2/3 av lengden på spillverdenen. Vanskelig å si, men etter hva jeg husker føltes GTA-SA større, at det tok mer tid å kjøre den lengste veien helt rundt. Har sett på litt "map comparison" på nett, men vet ikke helt om jeg kjøper de jeg så. Hvordan sammenlikner man egentlig noe slikt, man kan jo ikke bare ta printscreen av kartet og sette de ved siden av hverandre i photoshop, sånn uten videre... San Andreas-kartet er en god del mindre. Kan ta "The Strip" i Las Venturas som et eksempel. Det tok jammen ikke lang tid å kjøre hele The Strip. Og tar man The Strip x 3,6 så dekker det hele GTA:SA-kartet fra nord til sør. Jeg prøvde meg på en sammenligning av GTA:SA og GTA V ved å skalere ned bildet av GTA:SA-kartet slik at en typisk landevei med ett felt i hver retning fikk ca samme bredde som en tilsvarende vei i GTA V. Resultatet ble ca det samme som brukeren "Stopper" i dette forumet kom frem til: http://www.facepunch.com/showthread.php?t=1250426&page=328 http://i4.minus.com/iLo3l2OKelXRO.jpg Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Vet ikke om dere har sett denne, utrolig morsom. Conan O'Brien sin "anmeldelse av spillet". Clueless Gamer: Conan Reviews "Grand Theft Auto V" 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Vet ikke om dere har sett denne, utrolig morsom. Conan O'Brien sin "anmeldelse av spillet". Clueless Gamer: Conan Reviews "Grand Theft Auto V" Hahaha, fantastisk! Det der han gjør på strippeklubben er så utrolig typisk, opp med henda alle som har tatt virtuell hevn mot noen som tilfeldigvis ikke lot deg få viljen din i spillet! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) de fjernet bare hastigheten på bileneFjernet hastigheten? Er uenig i alt du sier (men repekterer din mening fullt ut) bortsett fra siktet, det er altfor lite og utydelig selv når jeg spiller på 90 tommer.. Ikke bare er det for lite, men det smelter jo inn i omgivelsene i tillegg. I visse tilfeller er det 100% umulig å se, spesielt om man sikter på noe som er tilnærmet hvitt. Autoaim er likevel ikke aktuelt, det dreper jo alt av skyteglede...aim - litt opp - headshot = tullball.. Kontrollere gir aldri like presis skyting som musiker gjør. That's just a fact. Selv skrudde jeg på det større siktet, og skrudde på slik at jeg autoaimer ved et ekstra trykk på sikteknappen. Da gikk det greit. Endret 23. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg ranet netopp en bank for noen millioner, men har ikke sett noe til pengene. Må jeg i en bank å ta de ut eller noe? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Tips til hvordan man kan forbrede stealth? Drep folk og gå rundt i stealthmode. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg blir beskutt noe voldsomt nedi Grove Street av "Gangbangers", hvem har jeg pissa på? Og hvem må jeg betale? Det har skjedd når jeg har vært Franklin, men har ikke testet det med Michael eller Trevor enda. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 siden kameraten min har xbox og jeg har ps3.. får jeg spilt med han online da? Valve klarte jo det med Portal 2 *Bump* Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det var en som påstod at man kunne justere croshair/siktet her, sliter med den lille prikken som er default.. siden jeg nok en gang ikke finner noen justering i options går jeg ut i fra at han bare surrer? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Det er i options, under game og controller om jeg husker rett. Lite surring. Mer research. Jeg ranet netopp en bank for noen millioner, men har ikke sett noe til pengene. Må jeg i en bank å ta de ut eller noe? Pengene må vaskes og overføres. Kommer etterhvert. Endret 23. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ferdig med alle Lester oppdragene, som jeg sparte til slutt, og sitter nå med 1,5 milliard på hver karakter 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Hehe har 20-30m på hver av mine etter main story, men har da brukt mine assassination missions... Vurderer starte på ny, men tror ikke jeg gidder =p Endret 23. september 2013 av Slai Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Har splittet ut en del innlegg som omhandlet hvorvidt kjørefysikken i GTA V var bedre eller dårligere enn tidligere spill i en egen tråd: Er kjørefysikken i GTA V dårligere enn i tidligere spill? Endret 23. september 2013 av Hansien 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 *Bump* Nei. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ferdig med alle Lester oppdragene, som jeg sparte til slutt, og sitter nå med 1,5 milliard på hver karakter 1,5 mrd? Hvordan klarte du det? Haha Har ihvertfall vært altfor lat med aksjekjøp før Assassinations, og har bare kjøpt aksjer med èn karakter (Frank). Er det sånn du tjente penger? Sparte de oppdragene til slutt også kjøpte aksjer med alle penga? Når vi er inne på aksjekjøp, er det noen raskere måtë å kjøpe store kvantum eller må jeg trykke A hundre tusen ganger? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Nei. Nei hva da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Nei hva da? Til det du spurte om. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Når vi er inne på aksjekjøp, er det noen raskere måtë å kjøpe store kvantum eller må jeg trykke A hundre tusen ganger? Hold inne A. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Drep folk og gå rundt i stealthmode. Drepe folk, og så gå rundt i stealthmode. Eller gå rundt i stealthmode og drepe de mens jeg er i stealth? Eller er det samme? Ingen spesielle steder som er lurt? Endret 23. september 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå