Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fsx: Du har misforstaatt reglene. Det han sier forstaar jeg veldig godt. GTA 4 har aldri gaatt veldig bra paa pcen min, selvom den er mer enn kraftig nok. (i5@4ghz og 5870oc) Kommer nok til aa kj0pe spillet paa pc om det kommer samtidig paa alle plattformer. Da tyder det paa at de har brukt litt tid paa det.

Lenke til kommentar

Det er da vel lov å si at man piratkopierer , det som ikke er lov er å poste linker eller diskutere sider man kan laste ned ?

Det kan være lurt å bruke i tillegg litt sunn fornuft , det er mange brukere som blir direkte irritert over andre brukere som roper høylydt over at man har piratkopiert spillet og at alle andre er *drittkasting her* som har kjøpt spillet for X antall kroner. Å diskutere piratkopiering kan også være OT og dermed upassende i tråden og man må ta hensyn til dette også.

Det lille som har vært diskutert dog her om GTA V og at noen ønsker helst å teste det ut før man kjøper , kan jeg ikke se helt problemet med og er på mange måter helt greit å mene.

-Veileder off.

Personlig mening om GTA IV og muligens V

Jeg må si at jeg har vært glad i Rockstars sine spill , men etter hvert følte jeg at jeg ikke greide å leve meg ordentlig inn i rollefiguren jeg fikk pålagt , på mange måter var det det begrenset med når jeg kunne ta valg jeg følte ga meg noe og jeg må si at jeg følte at spillet ikke helt passet sammen med den personen man spilte som.

På mange måter har jeg ønsket at man har hatt mer frihet her og har kunnet valgt en annen måte å spille på , kanskje er jeg litt for bortskjemt med "sandbox" spill, men jeg må tross alt si at det gir meg selv langt mer innlevelse å kunne velge selv måten ting utvikler seg på.

Jeg er derfor redd for at dette vil gjenta seg på nytt i V så jeg er i alle fall litt skeptisk og avventende til om jeg kommer til å kjøpe det eller ikke når det kommer til PS3 / 4

• Liker 1
Lenke til kommentar

GTA-spillene vil alltid være konsollspill. Ingenting som er bedre enn å sitt i en god sofa med en kontroll i hendene og kose seg med all morroa.

De kommer sikkert til å vente et år med PC-versionen igjen. Selv ville jeg aldri kjøpt det til pc.

Endret av St€rk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

GTA-spillene vil alltid være konsollspill. Ingenting som er bedre enn å sitt i en god sofa med en kontroll i hendene og kose seg med all morroa.

De kommer sikkert til å vente et år med PC-versionen igjen. Selv ville jeg aldri kjøpt det til pc.

Feil, det er noe som er bedre. Og det er å sitte å kose seg i sofaen med håndkontroll OG få bedre grafikk på grunnlag av at spillet kjører på PCen.

Begynner å bli lei folk som tror det er BARE konsoller som lar deg sitte i sofaen med håndkontroll..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Feil, det er noe som er bedre. Og det er å sitte å kose seg i sofaen med håndkontroll OG få bedre grafikk på grunnlag av at spillet kjører på PCen.

Begynner å bli lei folk som tror det er BARE konsoller som lar deg sitte i sofaen med håndkontroll..

Så veeeldig mye bedre grafikk du får med en PC på et GTA spill. De er lagd for konsoller først og det er liten forskjell. Jeg har selv en god pc og har spilt GTA4 på den.

Hvis du synes et par prosent bedre grafikk er så viktig, er ikke GTA noe for deg.

BTW, kanskje du skal gjemme deg i hule din, eller skal jeg kanskje si kjelleren til mor. Hvis du har så mye i mot konsoll, har du sikkert aldri opplevd de sosiale fordelene med de. Bli i din ensome hule, ingen vil savne deg.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Må være utrolig pc spille tørke når mods på spill er eneste alternativ laugh.gif

Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Mods er noe som kan gjøre et spill mange, mange, mange ganger bedre, på så sinnsykt mange måter, og det uten at du må betale i dyre dommer for litt nytt innhold slik som dlc.

Forøvrig er grafikken på GTA IV på PC mye bedre enn på konsoll, men hadde så mange problemer at jeg nesten ble kvalm.

Lenke til kommentar

Ser du hva det er? Det er hulen din. Gå å gjem deg der du hører hjemme, ditt jævla troll.

Hva er egentlig greien med at såpass åpenlys trolling er helt akseptabelt her? På en rekke andre forum ville vel både han og IP-en hans vært bannet for lenge siden. Modsene må jo blandes inn daglig for å slette diskusjoner han har fremprovosert, og jeg er rimelig sikker på at alle her i spilldelen er dritalei hele trollet. Rare greier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så veeeldig mye bedre grafikk du får med en PC på et GTA spill. De er lagd for konsoller først og det er liten forskjell. Jeg har selv en god pc og har spilt GTA4 på den.

Hvis du synes et par prosent bedre grafikk er så viktig, er ikke GTA noe for deg.

Det er jeg ikke enig i, men graffikken er en ting, mods er en annen. Uannsett hvordan man vrir og vender på det, er ikke spillet bedre til konsoll, den diskusjon har blitt lagt død før..

BTW, kanskje du skal gjemme deg i hule din, eller skal jeg kanskje si kjelleren til mor. Hvis du har så mye i mot konsoll, har du sikkert aldri opplevd de sosiale fordelene med de. Bli i din ensome hule, ingen vil savne deg.

Hva faen snakker du om? Du har tydligvis ikke vært i nærheten av samco-.

Ser du hva det er? Det er hulen din. Gå å gjem deg der du hører hjemme, ditt jævla troll.

Hva er egentlig greien med at såpass åpenlys trolling er helt akseptabelt her? På en rekke andre forum ville vel både han og IP-en hans vært bannet for lenge siden. Modsene må jo blandes inn daglig for å slette diskusjoner han har fremprovosert, og jeg er rimelig sikker på at alle her i spilldelen er dritalei hele trollet. Rare greier.

Ja jeg skjønner det ikke selv, kun han som synes det er morsomt. Han hadde hatt godt av en ferie

Lenke til kommentar

Gjør som meg og mange andre, legg samco til ignore lista, og la vær å trykke på innlegge når han har skrevet. Troll er vel som troll flest, blir de ignorert så forsvinner de.

Jeg tror jeg skal gjøre dette, da jeg må være en av de som irriterer meg mest over han (selv om han er litt morsom innimellom også). Hvor finner jeg denne ignore-listen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...