Kennern Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 ja, det hadde vært kult om det kom en DLC med heist og noe andre ting. Føler liksom ikke at det er så lett å få mer penger på spillet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 De der random events, er det slik at de ikke dukker opp igjen hvis man misser på de eller hvis man ignorerer de når man ser de? Ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre, så kjipt hvis man bare har ett forsøk. De dukker opp igjen. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Var i California i sommer og synes det er så sykt kult å kjenne igjen diverse steder. Blir nesten nødt til å reise dit igjen snart, for å gjenoppleve det etter GTA V. Skulle ønske de hadde lagt med San Fransisco og Las Vegas i tillegg, men det er vel lov å håpe? Samme her, digger og henge rundt på de stede jeg kjenner igjen derfra, vært over de 2 siste årene med unntak av i år, men takket være GTA så skal jeg over igjen neste år. Bra likheter selvom ting er litt feilplassert igrunn, Vinewood skiltet burde stått på andre siden for observatoriet etc, men småpirk Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 ja, det hadde vært kult om det kom en DLC med heist og noe andre ting. Føler liksom ikke at det er så lett å få mer penger på spillet Du kan alltids rane butikker og folk som tar ut penger fra ATMs, rane pengetransporter... Finnes kanskje en plass som tar imot stjålne biler for cash, slikt? Eller du kan jukse med den kreative bruken av spillmekanikk som ble postet video av lengre oppe, hvis du ikke har noe i mot slikt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 De der random events, er det slik at de ikke dukker opp igjen hvis man misser på de eller hvis man ignorerer de når man ser de? Ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre, så kjipt hvis man bare har ett forsøk. du kan tjene ganske mye på å ta de. Fikk 100k i aksjer av en fyr i dag fordi jeg reddet sykkelen hans og ble tipset om en aksje som steg 25% av en annen, ganske enke penger med andre ord... Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan alltids rane butikker og folk som tar ut penger fra ATMs, rane pengetransporter... Finnes kanskje en plass som tar imot stjålne biler for cash, slikt? Eller du kan jukse med den kreative bruken av spillmekanikk som ble postet video av lengre oppe, hvis du ikke har noe i mot slikt. Sant det, men det tar ganske langtid vis du skal ha 150Mill Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Slidey cars cheat ja. PS3 : Trekant, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1 Xbox: Y RB RB Pil venstre RB LB RT LB left ? skriver man det inn ingame ? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Fant en bil med båt som hang bak. Hvordan får jeg lagret begge? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 left ? skriver man det inn ingame ? Left på d-padden. Gode gamle trykkekombinasjonscheats. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Sant det, men det tar ganske langtid vis du skal ha 150Mill Alternativt spar assassination til du har nok penger, og invester med alle tre karakterene enorme summer for hvert mission, så blir det vel litt avkastning sånnsett. I mitt tilfelle vil det bety å starte på nytt dog... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Left på d-padden. Gode gamle trykkekombinasjonscheats. ok, hvordan skrur jeg av koden igjen ? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Var ganske deilig å kunne spekulere i aksjer i forbindelse med "Assassination" oppdragene. Tjente bra på det! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Ja, nå er bare trikset å tjene penger på aksjer etter å ha runda spillet.Skal jo kjøpe en golfbane og et filmstudio og mangler et par hundre mill Fant ut noe kult i på fort zancudo i går: Hoppa fallskjerm over Fort Zancudo og landa på kontrolltårnet for å lage litt havoc. Stor var overraskelsen da jeg så at det stod soldater inni tårnet som prøvde å knerte meg. Ble enda mer overraska over at det var en trapp der og at en soldat kom opp den trappa. Hmm, kanskje man kan gå inn i tårnet?? Det viser seg at man kan gå inn i kontrolltårnet via en dør på bakkeplan. Desverre virker ikke heisen så du må gå trappen opp. Det ligger også et ok våpen i tårnet, og en medkit oppe i kontrollrommet. Endret 23. september 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Er dette spillet verdt å kjøpe? Det koster fire hundrelapper, mann. Spør deg selv hva annet du får av underholdning til denne prisen i dag. Endret 23. september 2013 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Digger hvordan de har fikset på økonomien for engangsskyld, er det noe jeg mislikte med forgjengerne så var det å ha 14289148921$ uten å kunne bruke dem på noe. Her må man faktisk jobbe bittelitt for pengene! Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det koster fire hundrelapper, mann. Spør deg selv hva annet du får av underholdning til denne prisen i dag. Beste spillkjøpet for min del på leeenge Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Var ganske deilig å kunne spekulere i aksjer i forbindelse med "Assassination" oppdragene. Tjente bra på det! Hvor lenge venter du med å selge aksjene etter oppdragene der? Drepte en 4-5 stk, fikk mission passed og solgte aksjene med en gang da kursen hadde steget. Men burde kanskje ha ventet lengre, for tjente ikke mye på det.. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Etter The Bus Assassination oppdraget skal man vist investere i vapid, men hvor lenge tar det før den stiger igjen? Har jo gått flere in-game dager nå.. ? Tips om invistering før siste assassination mission: The Gold Coast ett eller annet... Invister alle cash på alle karakterer der! Grunn: Under dette assassination oppdraget skal du bla på en byggeplass, og selskapet som driver den plassen får veldig mye trøbbel etterpå, pga at du har vært der å kødda! GoldCoast er et konkurerende firma, og aksjene deres stiger 50% i verdi, i 4 uker etter dette oppdraget. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Kjøpte spillet om lørdag og har vel kun spilt i 15 min før jeg ble lei. Det er ikke spillet sitt feil, trur nok det er bra. men, det er jo bare håpløst å spille med en pad(ps3). Utrolig vanskelig å bli noe særlig kjapp med siktet når man skal skyte, pluss at siktet/markøren er utrolig liten så jeg ser den knapt. Liker best å spille på pc, dessuten spiller jeg veldig lite slike spill på ps3.,.. men klarte ikke vente til pc-versonen... Fatter ikke at dere klarer å spille slike spill på konsoll... Endret 23. september 2013 av cmf_Tiger 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Du kan endre innstillinger på siktet, både cross hair, sensitivitet, auto aim osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå