Countryman Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 -Er det noen som har funnet noen form for "skatter" når man har utforsket og kost seg utenom storyen? Jeg finner ingenting -Bortsett fra stuntjumps, hvilke andre aktiviteter/funn finnes det i GTA5? (tror det var i San Andreas eller 4èrn hvor man skulle skyte alle duene i spillet osv, for så å få achievement...er på utkikk etter lignende aktiviteter) -Jeg skumleste litt i GTA5-Boka til en kamerat, der er det ihvertfall merket av på kartet hvor det ligger gjemt "spesielle ting".. Tar gjerne imot en link til et slikt kart på nett Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 noen som vet om bawsaq funker? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan finne i spillet Space craft parts, og noe papir/flyer-greier.. 50 av hver, tror jeg.. Den papir greia finner du i hvert fall én av på toppen av taubana, og space craft skal være på "stranden" ved brygga, nederst mot høyre, der det ligger en båt.. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 -Er det noen som har funnet noen form for "skatter" når man har utforsket og kost seg utenom storyen? Jeg finner ingenting -Bortsett fra stuntjumps, hvilke andre aktiviteter/funn finnes det i GTA5? (tror det var i San Andreas eller 4èrn hvor man skulle skyte alle duene i spillet osv, for så å få achievement...er på utkikk etter lignende aktiviteter) -Jeg skumleste litt i GTA5-Boka til en kamerat, der er det ihvertfall merket av på kartet hvor det ligger gjemt "spesielle ting".. Tar gjerne imot en link til et slikt kart på nett Offroading, Tennis, Golf, Sea Race, Triathlon etc etc. Anbefaler også Stangers & Freaks og Random Events Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan finne i spillet Space craft parts, og noe papir/flyer-greier.. 50 av hver, tror jeg.. Den papir greia finner du i hvert fall én av på toppen av taubana, og space craft skal være på "stranden" ved brygga, nederst mot høyre, der det ligger en båt.. ok! takk! da trenger jeg vel bare finne den første av hver for å sette i gang greia Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Offroading, Tennis, Golf, Sea Race, Triathlon etc etc. Anbefaler også Stangers & Freaks og Random Events Jauda, alt det har jeg vært igjennom se Tenkte mer på svaret til "Bone" litt lenger oppe Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen fler som har lagt merke til at hvis du sier bawsaq så høres det ut som ballsack? 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Klarte dere oppdraget "BAIL BOND MISSIONS: Bail Bond Jumper: Larry Tupper"? Uten å måtte leite litt på nette hvor plassen var?Og hvis dere klarte det. Hvordan fant dere fram til plassen? Endret 22. september 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen fler som har lagt merke til at hvis du sier bawsaq så høres det ut som ballsack? Jepp, er nok det som er meningen. Rockstar-humor på det beste . Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ja jeg regnet med at det var meningen, måtte bare peke det ut for de som ikke er like mye koffert som meg haha Syns vi skal få frem alle slike gullkorn! Lenke til kommentar
Boltzmann Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Etter The Bus Assassination oppdraget skal man vist investere i vapid, men hvor lenge tar det før den stiger igjen? Har jo gått flere in-game dager nå.. ? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 GTA V skal være mer realistisk har jeg lest, men jeg vasket nettopp bilen min i en vaskehall med kalesjen nede og Franklin ble ikke våt i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Etter The Bus Assassination oppdraget skal man vist investere i vapid, men hvor lenge tar det før den stiger igjen? Har jo gått flere in-game dager nå.. ? Ja det skjedde fint lite der.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Realisme scorer det vel ikke så høyt på. Liker det nye politisystemet veldig godt da. Gøy at man faktisk kan gjemme seg for politiet i motsetning til Gta IV hvor de finner deg uansett om du langt ut på havet og stikker noen med en kniv. Selv om det akkurat ikke er realistisk at de gir opp hele greia og tar dagen om de ikke finner deg etter 2 minutter. Lenke til kommentar
Boltzmann Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ja det skjedde fint lite der.. Ble stoor profit nå investerte alt jeg hadde på alle karakterene, hadde rundt 500k på alle, nå har de 1,3 mill. Blir å investere alt jeg har i gull nå på de 2 siste assassination questa Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Blueprint av mapet med div snacks 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ble stoor profit nå investerte alt jeg hadde på alle karakterene, hadde rundt 500k på alle, nå har de 1,3 mill. Blir å investere alt jeg har i gull nå på de 2 siste assassination questaHvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Faen de må få fikset social club snart! Får ikke gjort paparazzi oppdrag fordi kameraet er ubrukelig pga social club ikke er tilgjengelig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som vet hvordan man vraker biler på car scrapyard? Kjøpte den akkurat og finner ingen steder å gjøre det Lenke til kommentar
Boltzmann Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvor lang tid tok det? Ca. 3 in-game dager tror jeg. Bare legg deg å søv noen ganger så blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå