MrL Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En kamerat som sier at han har sett bykartet i GTA5, noen som kan bekrefte eller avkrefte om det har blitt leaked? Han tenker kanskje på dette. Fake isåfall. Fake? Vel da var de pokker meg bra gjennomført ihvertfall.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Enig med LG, sikker på at det er fake? Utrolig godt gjennomført, og minimappet på ingame bildet stemmer overense med kartet også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 It's nothing more than a modded and photoshopped Ballad of Gay Tony, and those maps screenshots are probably photoshopped as well. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 De var visst ikke helt habile nei: klippet og limt fra GTA IV: Men det var uannsett en forferdelig bra fake ihvertfall, spesielt bildene med kartene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det jeg stusser på er at kartet er hele san Andreas når de jo har sagt at det ikke skal være hele kartet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det jeg stusser på er at kartet er hele san Andreas når de jo har sagt at det ikke skal være hele kartet. Kartet viser bare en modifisert utgave av los santos + bonde landet rundt, hele sand andreas var las santos, san fierro og las venturas:P Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det jeg stusser på er at kartet er hele san Andreas når de jo har sagt at det ikke skal være hele kartet. De har aldri sagt at det ikke er hele San Andreas. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det jeg stusser på er at kartet er hele san Andreas når de jo har sagt at det ikke skal være hele kartet. De har aldri sagt at det ikke er hele San Andreas. Nei, men de har sagt at kartet er Los Santos og områdene rundt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Og det utelukker faktisk ikke at de kan avsløre hele San Andreas senere. Jeg sier ikke at det er sannsynlig, men det kan skje. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 I disse DLC-tider ser jeg ikke bort fra at Las Venturas og San Fierro dukker opp i egne ekstrapakker... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tviler på at DLC-pakker vil unlocke større steder, det vil heller utforme hva vi allerede har i hovedspillet med nye missions og slikt. Som vi har sett med The Ballad of Gay Tony og The Lost And The Damned. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Vennligst ikke reklamer for egne multiplayer-servere i denne tråden, enda mindre hvis det er en San Andreas-server. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ifølge spill.no skal gta v bli større enn CoD. Men det skal ikke mye til for å få et spill bedre enn det. CoD endrer seg ikke i det hele tatt mellom hver tittel Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er snakk om salg, det er jo ingen tvil om at det kommer til å bli bedre. Håper det selger mer også Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Om GTAV blir "bedre" enn CoD er en håpløs diskusjon, all den tid det er to separate sjangere Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 AutoCall Of Grand Theft Duty 5 Jeg er spent på om dette spillet vil bli bedre optimalisert for pc en nummer 4 i rekken , eller om det vil komme nok en lame konsollport Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Får da for GTA's skyld håpe det blir noe litt bedre optimalisering Er seriøst deprimerende å spille GTA 4. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis det kommer en pc-versjon, så vil det bli piratkopiert av meg ihvertfall. Jeg gikk til innkjøp blindt med fireren, og det angrer jeg på den dag i dag. Har de lagt inn en innsats kontra fireren, så kjøper jeg det mer enn gjerne, som jeg gjorde da jeg kjøpte fireren en gang til + DLC på Steam på tilbud. Rockstar kan takke seg selv. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har kjøpt GTA 4 to ganger. ene var dvd versjonen med cover og papirkart, den andre versjonen kjøpte jeg via Steam. Så jeg føler jeg bidro til å gi dem penger for pc versjonen, da kan de bidra med å gi meg en optimalisert versjon av GTA 5 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis det kommer en pc-versjon, så vil det bli piratkopiert av meg ihvertfall. Jeg gikk til innkjøp blindt med fireren, og det angrer jeg på den dag i dag. Har de lagt inn en innsats kontra fireren, så kjøper jeg det mer enn gjerne, som jeg gjorde da jeg kjøpte fireren en gang til + DLC på Steam på tilbud. Rockstar kan takke seg selv. Da blir jeg den første som rapporterer deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå