KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det med spawning og despawning er virkelig forferdelig.. Jeg hadde kjørt langt oppover mot Blaine Country og funnet en bil med båthenger. Så kkører jeg helt ned til Los Santos igjen og skal se om det er andre bilder du kan feste tilhengeren på. Jeg stopper på en parkeringsplass, og går 5 meter vekk fra bilen, setter meg inn i en ny, og både hengeren og bilen forsvinner. Akkurat det blir litt for dumt.Hadde håpet på forbedring her. Men deg ser da ikke slik ut i videoer? Håper det ikke vil være like ille på pc. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ser det ble nevnt at man kan ringe taxi; hva er telefonnummeret? Det ligger i kontaktlisten din. "Downtown Cab Co." heter det. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ser det ble nevnt at man kan ringe taxi; hva er telefonnummeret? Lagret under contacts som Downtown Cab Co 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg brukte 5 min og 30 sek fra havneområdet i sør-øst til nord. Brukte den hvite bilen som Franklin har tidlig i spillet, og kjørte så fort jeg kunne. Takk for at du sjekket opp! Virker som at spillet er ganske stort, og ifølge dette bildet burde det være mye større enn både RDR og Far Cry 3, som begge hadde ganske store verdener etter min mening. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er nok en bug. Jeg brukte bilen jeg kom i.Ok, så rart. Jeg kom faktisk i en "Mini", men jeg ville helst ta løpet i en litt mer sportslig bil. Jeg kjørte til og med hjem til Michael for å se om han hadde noe i oppkjørselen, men det var jammen tomt der også. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hadde håpet på forbedring her. Men deg ser da ikke slik ut i videoer? Håper det ikke vil være like ille på pc. Er det bare jeg som begynner å bli drittlei maset om PC-versjonen, som ikke engang er bekreftet ennå? For øvrig må jeg være den heldigste personen på planeten. Har den digitale versjonen til PS3, og har ennå til gode å finne popups av betydning. Jeg kan også stjele en bil, klatre opp på et hustak, spasere rundt i nabolaget og komme tilbake ti minutter senere og finne bilen akkurat der jeg parkerte den. 3 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Elsker forøvrig det at man kan ringe etter taxi. Savnet dette i IV. Husker jeg prøvde å ringe nummeret som stod på taxi-bilene, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det flere enn meg som sliter med å finne Sanchez? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det flere enn meg som sliter med å finne Sanchez?Prøv mount Chiliad. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Prøv mount Chiliad. Takk =) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Deg om det! Jeg får frysninger av å kjøre rundt som Franklin til "Still D.R.E.", "The Next Episode" og "Gin and Juice" Synes i det hele tatt det er mye variert og bra. Men ingen metal :/ 2 Lenke til kommentar
KristofferJohansen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Bestilte det her om dagen så håper det er her mandag/tirsdag Gleder meg Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Du har Rebel radio, men det er jo bare 5-6 sanger der pr kanal. Jau...nei jeg har slått av møkka er nok litt sær i musikkveien og det tar jeg positiv selvkritikk for Forøvrig, liker spillet best uten musikk. Svisje-lydene av å nesten treffe biler i høy hastighet er musikk nok for mine ører Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Elsker forøvrig det at man kan ringe etter taxi. Savnet dette i IV. Husker jeg prøvde å ringe nummeret som stod på taxi-bilene, men til ingen nytte. Kunne man ikke ringe Roman for å få taxi i IV? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 ^ Såvidt jeg vet måtte man være god buddy med ham for å få det tilbudet Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 ^ Såvidt jeg vet måtte man være god buddy med ham for å få det tilbudet Og ingen gidder å bowle SÅ mye... 4 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Men ingen metal :/ Det er nettopp det jeg savner... Nå skal jeg bevisst tråkke en del folk på foten her, men min mening er at store delen av musikken er lagt opp for folk under 18år...og det er jo litt ironisk Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg er ikke lei av PC maset i det hele tatt, GTA er et spill som er best på PC, basta! Og jeg vet hvor mye Rockstargames klarer å få til, men for så å lage spillet på en 8år gammel konsoll: OM det er kun det de skal gjøre blir jeg jevli skuffa over hvor sleipe de er.. Jeg synes heller de skal gi de millioner av PC fansene goden til å spille GTA 5, og Rockstargames kommer uansett til å gå i profitt.. Det er nettopp det jeg savner... Nå skal jeg bevisst tråkke en del folk på foten her, men min mening er at store delen av musikken er lagt opp for folk under 18år...og det er jo litt ironisk Haha ja det er en annen ting som skuffer meg litt Virker som de har brukt mest penger på RAP og hip hop. Kommer nok alltid til å savne San andreas' K-ROSE, no matter what! Endret 20. september 2013 av Sundvallen 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er nettopp det jeg savner... Nå skal jeg bevisst tråkke en del folk på foten her, men min mening er at store delen av musikken er lagt opp for folk under 18år...og det er jo litt ironisk Jeg liker 80-tallsmusikk også, og regner med det er nok av det. Men det er vel en custom radiokanal hvor man kan legge inn sin egen musikk, som i tidligere spill? Så da fyller jeg nok den med slikt som dette! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Forstår ikke at folk klarer å sitte å spille i flere timer, har sikkert spilt 1 time på 2 dager Har spilt 20 timer siden release. Digger spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå