Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spurt om dette før. Noen som vet hvor jeg kan finne tanksen som jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hadde et par taxi pick-ups, rart folka ikke er skeptisk å sette seg inni en bulket bil som mangler en dør og panser 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spurt om dette før. Noen som vet hvor jeg kan finne tanksen som jeg har kjøpt? er ikke helt sikker på om dette gjelder for tanks, men alle kjøretøy jeg har kjøpt har endt i den store garasjen min, den som koster ca 30000$ per character. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tja, jeg ville synes det er rart om de dukker opp igjen, når det er så mange ekstra... Jeg har vel klart 21 av de 21 jeg har prøvd. 14 bør være grei skuring. Jeg har feilet to av to... Taxisjåføren kjører jo verre enn meg! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen som vet hvor jeg kan gå for å starte med dykking? Lenke til kommentar
Jooaboa Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tjener man mye på å kjøre taxi? Evt hvordan starter jeg? Innom den Cab Store greia eller bare stjele en taxi? Uansett knall bra spill! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen av dere som har erfaring med aksjemarkedet? Gjør oppdrag for Lester og selskap som ikke er listet er jo nevnt. Lite vits å påvirke aksjer jeg ikke får kjøpe. BAWSAQ er utilgjengelig siden jeg spiller offline, og der er det vel problemer der og som jeg har forstått... Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spurt om dette før. Noen som vet hvor jeg kan finne tanksen som jeg har kjøpt? Jeg måtte kjøpe en hangar først, hvor jeg hadde et fly der fra før så byttet jeg bare med pil bort mellom de forskjellige kjøretøyene i hangaren Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvis noen er interessert så løste jeg mitt problem fra noen sider tilbake med å slette alt som var savet og da ville spillet starte igjen. Jævlig surt, håper ikke dette skjer igjen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Phew, hadde en runde tennis med Amanda. Stillingen endte 6/8 til meg, 6/6 til henne. Var litt sliten der, for å si det mildt. (dvs vi hadde første til seks sett, men man må vinne med to poeng, så vidt jeg vet. Stillingen var først 5-5, så 6-5 til meg, før hun vant og fikk stillingen til 6-6. Deretter ble det sudden death, der man må vinne med to poeng. Jeg vant til slutt med 8-6.) "Aw, don't go quiet on me now, baby! It's not sex!" Haha, prøvde tennis her forleden selv, tapte så det sang så jeg tok likegodt å drepte dama etter matchen Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Haha, prøvde tennis her forleden selv, tapte så det sang så jeg tok likegodt å drepte dama etter matchen Amanda gikk til bilen sin og kjørte, så jeg tok min egen bil og fulgte etter henne. Da hun kom til et veikryss dro jeg henne ut av bilen, gikk til min egen bil og kjørte over henne tre ganger til jeg var sikker på at hun ikke rørte seg lengre. En stund senere fikk jeg en tekstmelding fra henne - fra sykehuset. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Amanda gikk til bilen sin og kjørte, så jeg tok min egen bil og fulgte etter henne. Da hun kom til et veikryss dro jeg henne ut av bilen, gikk til min egen bil og kjørte over henne tre ganger til jeg var sikker på at hun ikke rørte seg lengre. En stund senere fikk jeg en tekstmelding fra henne - fra sykehuset. Slik er det vel å være gift irl også. "You can check out anytime you like, but you can never leave" ? Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tjener man mye på å kjøre taxi? Evt hvordan starter jeg? Innom den Cab Store greia eller bare stjele en taxi? Uansett knall bra spill! Stjel en taxi, og da de kaller opp deg på radioen så kan du trykke på L3 hvis du godtar jobben. Jeg har max tjent 250,- men det er på kortere turer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen av dere som har erfaring med aksjemarkedet? Gjør oppdrag for Lester og selskap som ikke er listet er jo nevnt. Lite vits å påvirke aksjer jeg ikke får kjøpe. BAWSAQ er utilgjengelig siden jeg spiller offline, og der er det vel problemer der og som jeg har forstått... BAWSAQ kom når jeg fikk oppdrag fra lester Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvordan aktiverer man spesialskillsen til folk? Klarte å få Michael til å løpe i saktefilm, men har ikke peiling på hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 HVor finner jeg igjen ubåten jeg fikk fra heistet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 BAWSAQ kom når jeg fikk oppdrag fra lester Da må jeg kanskje være koblet til nett for å få det opp da, dessverre. Har gått glipp av mye penger på det. Får bare at tjenesten ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvordan aktiverer man spesialskillsen til folk? Klarte å få Michael til å løpe i saktefilm, men har ikke peiling på hva jeg gjorde. L3+R3 (trykk inn begge analogstikkene) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Da må jeg kanskje være koblet til nett for å få det opp da, dessverre. Har gått glipp av mye penger på det. Får bare at tjenesten ikke er tilgjengelig. Du har ikke gått glipp av noe, bawsaq-aksjene har stort sett stått stille uansett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Bare hører om folk som har tjent penger som gress på aksjer i konkurrerende selskaper til de som påvirkes i oppdrag. Og selskapene er jo ikke "børsnotert"... Blæ ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå