Hansien Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen som vet om man kan sette opp sine egne ran etterhvert i spillet? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dukker nok ikke opp igjen, det er 57 random events, du må klare 14 av de Sikker på det? Det betyr jo at man kan risikere å gå gjennom hele historien, gjøre alle sideoppdragene, samle alle de brevene og så videre, og så måtte restarte hele greia fra scratch fordi man bare klarte 13 av de random eventsene. Det høres tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Sikker på det? Det betyr jo at man kan risikere å gå gjennom hele historien, gjøre alle sideoppdragene, samle alle de brevene og så videre, og så måtte restarte hele greia fra scratch fordi man bare klarte 13 av de random eventsene. Det høres tvilsomt ut. Tja, jeg ville synes det er rart om de dukker opp igjen, når det er så mange ekstra... Jeg har vel klart 21 av de 21 jeg har prøvd. 14 bør være grei skuring. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 når man skal kjøpe aksjene til konkurrenten til de man skal snikdrepe, hvordan finnet man konkurrenten ? er det lurt å kjøpe aksjer hos konkurrenten da ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Han feite geeken sier jo hvem som er konkurrenten. Jeg dumpa inn alt franklin eide og plaffa ned duden. Formue tjent Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noe spesielt... 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvem var deres yndlingProtag før dere prøvde spillet, og hvem er det nå? Før jeg har prøvd spillet, foretrekker jeg Franklin. Noe spesielt... Raping simulator 2013. 1 Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvem var deres yndlingProtag før dere prøvde spillet, og hvem er det nå? Før jeg har prøvd spillet, foretrekker jeg Franklin. Raping simulator 2013. Må bli Michael Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Må bli Michael Tror nok Michael blir på en fin andreplass hos meg. Men jeg kan ikke vite det før jeg har prøvd spillet. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Gleder meg til klokka 14, da blir det vell GTA V gaming resten av dagen! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hvorfor blir bilene og mc'an borte når jeg parkerer de i garsjene :@@ har brukt masse penger på det....... har kommet sånn save-tegn også Vist du ikke parkerer dem i garasjen og de forsvinner, så kan du vel hente dem igjen ved politistasjonen inne i byen? Det kommer et ikon på kartet som er en hvit bil. Her kan du komme og hente ut bilen din for 250$ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvor kan man se hvor mange oppdrag som har blitt gjort? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Går inn på pause menyen også blar du deg bort til "stats" (?) Så finner du diverse info også antall oppdrag. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Radioen er det eneste jeg hittils har å utsette på GTA5. Altfor mye Rap og annen møk.. Deg om det! Jeg får frysninger av å kjøre rundt som Franklin til "Still D.R.E.", "The Next Episode" og "Gin and Juice" Synes i det hele tatt det er mye variert og bra. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dæven, noen som har opplevd tordenvær i spillet enda? Det var rett og slett rått, spesielt når du så lynet komme fra himmelen. Ja! Begynte å lyne da jeg kjørte fra Vinewood Hills og over til Sandy Shores på natta. Måtte stoppe bilen og beundre det. Lynnedslaget lyste opp fjellene i horisonten og bakken rundt meg før drønnet kom. Lar meg stadig overraske og imponere over hva de har fått til i dette spillet. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Går inn på pause menyen også blar du deg bort til "stats" (?) Så finner du diverse info også antall oppdrag.Takk Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kall meg gjerne noob, men hvordan forflytter jeg meg fra sted til sted uten å stjele en tilfeldig bil? Er det noe mulighet for å ta taxi? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kall meg gjerne noob, men hvordan forflytter jeg meg fra sted til sted uten å stjele en tilfeldig bil? Er det noe mulighet for å ta taxi? Ja, ring taxi fra telefonen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Når en taxi er i nærheten trykker du på pil høyre, deretter går du bort til taxien og trykker trekant (eller tilsvarende på 360). Evt. ring taxi Endret 20. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Taxisjåføren kjører jo verre enn meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå