Hotel Papa Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Var ikke S. L. Jackson med i GTA: SA? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jo, som officer Tenpenny. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Var vel egentlig ganske så mange kjente personer med i spillene før GTA IV Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Gary Busey har f.eks rollen som han en-arma våpenhandleren i Vice City/GTAIII. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Og min favoritt. Wil Wheaton er på talkradioen i Vice City og San Andreas! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Vice City og San andreas hadde skikkelige stjernegallerier ja. VC hadde jo bla Ray Liotta, Burt Reynolds, Dennis Hopper, Debby Harry og Jenna Jameson. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 ..og tar jeg ikke helt feil så var Axl Rose hosten i K DST radiokanalen i San Andreas? http://music.ign.com/articles/566/566324p1.html 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Stemmer det, de brukte vel også kjente personer som DJs i IV også, bl.a. Juliette Lewis, Iggy Pop, og Karl Lagerfeldt(!). Endret 18. november 2011 av teitur Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 San Andreas hadde jo også James Woods med som shady FBI-dude. Foretrekker når Rockstar bruker ukjente personer. Kan følge med på dialogen istedet for å tenke "hvor har jeg hørt den stemmen før?". Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gleder meg sykt til gta v noen som veit release date? er det maps ifra gta san andreas? går det ann og ødilegge byggningen som på bf3? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Gleder meg sykt til gta v noen som veit release date? er det maps ifra gta san andreas? går det ann og ødilegge byggningen som på bf3? Releasedato er ikke bestemt, men regner med enten i april/mai, eller høsten. Graffikken aka spillmotoren er samme som den i GTA IV, så nei det går nok ikke an å ødelegge bygninger Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Håper de går mer tilbake til røttene. IV var forferdelig, jævla kjipt med venner og kjæreste og drit som skal ringe i tide og utide. 4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hell yea http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653743 Grand Theft Auto V forhådsbestill Lanseringsdato: 10. august 2012Lagerstatus: Ikke på lager. 100+ stk. Ubekreftet 7.aug.2012 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Spillet kommer 24. mai!!!!!!!1111 Komplett veit ikke noe mer enn meg når det kommer til lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Spillet kommer 24. mai!!!!!!!1111 Komplett veit ikke noe mer enn meg når det kommer til lanseringsdatoen. Sikker på den 24mai? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tok du virkelig ikke poenget mitt der? Får ta det i klartekst: Ingen, INGEN, untatt interne kilder veit når spillet slippes, og de har ikke gått ut med noen dato. Det spekuleres i 24. mai grunnet tall i traileren, og det spekuleres i oktober grunnet tidligere utgivelser. Dette betyr at samtlige butikker som selger forhåndsbestillinger nå ikke veit når det slippes og tipper på en dato. Om du sjekker flere steder kan jeg garantere at datoene ikke stemmer overens. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Håper de går mer tilbake til røttene. IV var forferdelig, jævla kjipt med venner og kjæreste og drit som skal ringe i tide og utide. Hehe. "Hey Nicko, lets go bowling!" x10 At GTA4 fikk 10/10 hos de fleste er så bias. 8/10 er passelig. Håper GTA5 har like mye frihet som SA. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En kamerat som sier at han har sett bykartet i GTA5, noen som kan bekrefte eller avkrefte om det har blitt leaked? On a side note: GTA3 fungerer utmerket på iPAD og er like morsomt i dag som det var for 10 år siden! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tok du virkelig ikke poenget mitt der? Får ta det i klartekst: Ingen, INGEN, untatt interne kilder veit når spillet slippes, og de har ikke gått ut med noen dato. Det spekuleres i 24. mai grunnet tall i traileren, og det spekuleres i oktober grunnet tidligere utgivelser. Dette betyr at samtlige butikker som selger forhåndsbestillinger nå ikke veit når det slippes og tipper på en dato. Om du sjekker flere steder kan jeg garantere at datoene ikke stemmer overens. Men 24. mai kan stemme godt, hvis man ser på hvordan det ble gjort for IV. Der var slippdato 6-7 måneder etter første trailer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 En kamerat som sier at han har sett bykartet i GTA5, noen som kan bekrefte eller avkrefte om det har blitt leaked? Han tenker kanskje på dette. Fake isåfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå