Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er jo historien som setter GTA i en helt anne liga enn Saints Row. 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har forsåvidt bare spilt Saints Row 1, men var det en historie i det spillet i det hele tatt? Hva var plottet? Samtidig kan jeg ramse opp fra startmission til endgame historiene i VC, SA og IV (ikke GTAIII, for det spilte jeg bare gjennom en gang, mest ut av plikt). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ett eksempel er han duste russeren i tbogt. Etter et halvt minutts cutscene så er til og med Louis utålmodig, men russeren pjatter videre om at han skal spille trommer eller danse for ham. Mulig historien setter GTA i en annen liga enn SR, men da får de gjør bedre. Jeg kan jo ikke trykke vekk cutscenen for jeg vil ha bakgrunnsinfo på oppdraget, men get to the fucking point allready. MEN: Det slår meg her jeg sitter og prøver å finne argumenter at jeg egentlig bare hadde noe imot cutscenene med han russerdusten - kanskje det bare var ham jeg hata??? Jeg mener: jeg digga denne fyren, kunne ikke få nok av Arab money og bordet fullt av cola: http://www.youtube.com/watch?v=sNeCXcNwnyw Hahaha: "Chinese person! Brschw! Bye bye niggah!" Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hahaha, konge klipp! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser ut som stemmen i traileren er identifisert: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=492498 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har forsåvidt bare spilt Saints Row 1, men var det en historie i det spillet i det hele tatt? Hva var plottet? Samtidig kan jeg ramse opp fra startmission til endgame historiene i VC, SA og IV (ikke GTAIII, for det spilte jeg bare gjennom en gang, mest ut av plikt). I missionen waste do not need knots (33%) Så brukte jeg 50 stk hagleshots, over 370 pistoll skudd og over 2200 smg skudd på å bare drepe folk.. (nesten bare headshots) Og de kom fortsatt, var svære hauger med døde folk jo, skal det være slik? Jeg døde ikke på noen missions før dette, og her døde jeg 4 ganger.. Bug or not? BTW, link til en side som forteller hele historien hadde vært fint. Jeg rage-uinstallerte det Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Poenget der var vel at det var en uendelig strøm med badguys. Du måtte mao bare komme deg inn og ut igjen så fort det lit seg gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Faen, flott. Føler meg som en retard, men jeg løp da ut og de fulgte ikke etter?? Har enda savegame, da. Løp ut kanskje 15 meter og de sto fortsatt der å skjøt? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hmpf, Gta blir ikke det samme uten CJ, Ryder, Sweet og Big Smoke. Og ikke for og glømme: Bmx, Graffiti, Lowriding (hopping med bil) og gjengene. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Hmpf, Gta blir ikke det samme uten CJ, Ryder, Sweet og Big Smoke. Og ikke for og glømme: Bmx, Graffiti, Lowriding (hopping med bil) og gjengene. ALL YOU HAD TO DO WAS TO FOLLOW THE DAMN TRAIN CJ 7 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hmpf, Gta blir ikke det samme uten CJ, Ryder, Sweet og Big Smoke. Og ikke for og glømme: Bmx, Graffiti, Lowriding (hopping med bil) og gjengene. Og takk og pris for det! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hmpf, Gta blir ikke det samme uten CJ, Ryder, Sweet og Big Smoke. Og ikke for og glømme: Bmx, Graffiti, Lowriding (hopping med bil) og gjengene. Så sett inn San Andreas og spill da. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Installerte det for nostalgiske årsaker i går Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ALL YOU HAD TO DO WAS TO FOLLOW THE DAMN TRAIN CJ Crikey, husker den. La savefilen min ut på nettet, så fikk den første og beste ta det oppdraget for meg. Jeeez. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hehe. En klassekompis kom med en PS2-minnebrikke og tilbydde en cola for den som kunne løse det oppdraget. Tok det på første forsøket, men har slitt med det oppdraget flere ganger (i andre gjennomspillinger). Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Trur ikke jeg har faila det oppdraget en eneste gang Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg husker det oppdraget, ja. Tror jeg klarte det på første forsøket på første gjennomgang, men senere ble det vanskeligere og vanskeligere. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg husker det oppdraget, ja. Tror jeg klarte det på første forsøket på første gjennomgang, men senere ble det vanskeligere og vanskeligere. Jupp, skaffet meg San Andreas på PC et par år etter jeg hadde det på PS2 - husket ikke oppdraget fra PS2, så der må jeg ha fått det til, PC sendte jeg savegamet som sagt Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tror dere at det er mulig at R* bruker samme motoren i GTA V for ansiktene og stemmeskuespillet som de gjorde i LA Noire? Dette kan jo åpne opp for at vi får noen skuespillere inn i spillet! Grunnen til at jeg spekulerer i dette er pga; Ser ut som stemmen i traileren er identifisert: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=492498 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Uhm - de har jo alltid lagd personer som ligner på stemmeskuespillere, så det ville vel ikke være noe nytt. Selvom jeg tviler på at det blir noen ny Ricky Gervais! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå