Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Merka meg det der jeg også, at det er litt random med de smågarasjene. Men de store garasjene (Winewood og Grove er de eneste jeg har så langt) burde vel være mer stabile slik sett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope. Som nevnt tror jeg det har noe med social club å gjøre. Har du linket opp kontoen din til spillet? Hvis ikke må det rett og slett være en feil av noe slag. Så noen diskutere på reddit at det kan være en form for glitch til og med at noen har tilgang til det.

 

Jeg tror jeg har funnet garasjen i spillet. En garasje, som står foran meg akkurat nå, koster $30 000. Jeg tror nok at jeg får plass til et par biler inni der

 

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart å rane pengetransporter ennå? Tenker da på Postal-bilen og en til jeg ikke husker navnet på..

Det dukker opp en hjelpetekst hvor det står at jeg "kan rane den" og at bilen er mest sårbar i bakdøra..

 

Har prøvd å pepre døra med diverse gønnere. har også prøvd å kjøre bilen i den, mange ganger uten å oppnå annet enn 2 kjappe stjerner..

Hvor mye penger klarer man å lure til seg gjennom et slikt ran?

 

tar gjerne imot generelle tips om hvordan man kan få tjenst seg opp noen dollarer

Har spilt noen timer nå og tatt en del oppdrag, men har til gode å tjene penger på dette.

 

Uansett, fantastisk spill så langt! Har kost meg en del på skytebanen og tennisbanen..lol...

Gleder meg til å komme meg opp til StuntPlane-oppdraga som fulgte med S.E.

Lenke til kommentar

det er jo helt umulig og holde oversikt over bilene du har brukt penger på, eller prøvd å ta vare på. noen kan du bare forlate utenfor huset og de blir, mens andre er vekk etter at du flytter dem ut fra garasjen for å sette inn noe annet...

Jepp. Drømmebilen min klarte tilogmed å følge etter meg på oppdrag (!!) Den spawnet altså der oppdraget var ferdig. Men da jeg endelig kom meg til huset. Da ble den poff. Borte.

 

Fikk så beskjed om at en bil var blitt taua inn. Dro og betalte 250. Men det var en annen bil -.-

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart å rane pengetransporter ennå? Tenker da på Postal-bilen og en til jeg ikke husker navnet på..

Det dukker opp en hjelpetekst hvor det står at jeg "kan rane den" og at bilen er mest sårbar i bakdøra.

 

Har ikke prøvd selv, men vil tro det beste er å stjele bilen. Kanskje følge etter den til noen åpner døra?

 

Forøvrig har jeg hørt at du får greit med cash ved å kræsje bakdøra til penger faller ut.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart å rane pengetransporter ennå? Tenker da på Postal-bilen og en til jeg ikke husker navnet på..

Det dukker opp en hjelpetekst hvor det står at jeg "kan rane den" og at bilen er mest sårbar i bakdøra..

 

Dette er den spillmekanikken jeg følte ble dårligst forklart. Jeg klarte faktisk å stjele til meg en slik pengetransport, ristet av meg politiet, og parkerte den på et jorde. Ante ikke hva jeg skulle gjøre videre, og spillet forsøkte ikke å utdanne meg. Bare etter at jeg senere hadde mistet transporten igjen innså jeg at man skal skyte åpen bakdøren. Det tar en del skudd, spesielt hvis du bruker pistol, men den skal åpne seg til slutt. Siden jeg ikke fikk gjennomført det for akkurat den typen transport aner jeg ikke hvor mye du tjener på det, men med tanke på hvor vrient det er å få til håper jeg du tjener en pen slump ihvertfall.

 

Å rane en butikk var en kjapp måte å få inn noen slanter på også. Ranet en kiosk og fikk med meg ca 450 dollar. Smatt unna før politiet rakk å dukke opp også, så det var helt OK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Drømmebilen min klarte tilogmed å følge etter meg på oppdrag (!!) Den spawnet altså der oppdraget var ferdig. Men da jeg endelig kom meg til huset. Da ble den poff. Borte.

 

Fikk så beskjed om at en bil var blitt taua inn. Dro og betalte 250. Men det var en annen bil -.-

Er veldig usikker på dette med oppbevaring av biler og synes vel kanskje det burde vært et helt annet system på det slik at man slipper å kaste bort masse penger..

 

Pimpa opp en bil igår kveld, hadde ikke mye penger men brukte de jeg hadde. Etter 5 minutters spill var bilen borte - den forsvant etter at jeg tok en liten detour til fots da jeg fikk lyst til å slå ned et par damer..

 

Det virker helt bortkastet å bruke penger på bil når de så enkelt forsvinner...man burde kunne registrere f.eks 10 biler, som bestandig sto i garagen - om man mister bilen eller den blir sprengt burde man kunne få den tilbake på et vis om man har pimpa den.

Lenke til kommentar

Er veldig usikker på dette med oppbevaring av biler og synes vel kanskje det burde vært et helt annet system på det slik at man slipper å kaste bort masse penger..

 

Pimpa opp en bil igår kveld, hadde ikke mye penger men brukte de jeg hadde. Etter 5 minutters spill var bilen borte - den forsvant etter at jeg tok en liten detour til fots da jeg fikk lyst til å slå ned et par damer..

 

Det virker helt bortkastet å bruke penger på bil når de så enkelt forsvinner...man burde kunne registrere f.eks 10 biler, som bestandig sto i garagen - om man mister bilen eller den blir sprengt burde man kunne få den tilbake på et vis om man har pimpa den.

 

Jeg begynner å lure på om man rett og slett må kjøpe biler for å ta vare på dem..

Lenke til kommentar

 

Dette er den spillmekanikken jeg følte ble dårligst forklart. Jeg klarte faktisk å stjele til meg en slik pengetransport, ristet av meg politiet, og parkerte den på et jorde. Ante ikke hva jeg skulle gjøre videre, og spillet forsøkte ikke å utdanne meg. Bare etter at jeg senere hadde mistet transporten igjen innså jeg at man skal skyte åpen bakdøren. Det tar en del skudd, spesielt hvis du bruker pistol, men den skal åpne seg til slutt. Siden jeg ikke fikk gjennomført det for akkurat den typen transport aner jeg ikke hvor mye du tjener på det, men med tanke på hvor vrient det er å få til håper jeg du tjener en pen slump ihvertfall.

 

Å rane en butikk var en kjapp måte å få inn noen slanter på også. Ranet en kiosk og fikk med meg ca 450 dollar. Smatt unna før politiet rakk å dukke opp også, så det var helt OK.

Ok takk, da har jeg ihvertfall gjort riktig, må bare holde på litt lenger :)

 

Butikker har jeg forøvrig ikke lagt merke til ennå :rofl:

Lenke til kommentar

Du må vel oppgradere bilen / motor hvis jeg ikke tar feil?

Skulle tro det, men det betyr jo at bilen automatisk blir nedgradert når jeg stjeler den? Tenker f.eks når politiet følger etter meg. Når jeg da rapper bilen deres, burde den ikke være like rask som de andre politibilene?

 

kjøpe bil i GTA? det blir for dumt...

Ikke verre enn at man, så vidt jeg vet, må bruke den iFruit appen for å trene Chop. Jeg kan gå tur med ham og kaste ball, men treninger ikke mulig i selve spillet. Det er jo spesielt irriterende når det er klin umulig å logge seg på den. Enten er passordet feil, ellers får jeg ikke kontakt, eller klarer ikke å godta lisensen (eller hva det nå er) og så videre. Har prøvd mange ganger, og får feil hver eneste gang. Men aldri den samme feilen. Kom til slutt så langt at jeg måtte logge på PSN (eller noe sånt), men da fikk jeg feilmelding igjen. Jippi...

Lenke til kommentar

 

 

 

Spesielt når du i dette spillet kan stjele en bil ved å kaste ut sjåføren for deretter å kjøre 5 meter, kræsje i en lyktestolpe, og deretter høre fyren du spiller rope "my car!". De får fort et eierforhold til tyvegodset sitt. ;)

Liker de sivile her. Syklet ned en tjukkas, så han ramlet oppå en annen fyr. Han andre fyren ropte "I've been waiting for this!" og banket opp tjukkasen. Lo godt der. :p Har også sett to politibiler med sirene og blålys i full fart etter en sivil bil. Jeg er visst ikke den eneste kriminelle i byen. :p

 

Endret av Nevnarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ikke verre enn at man, så vidt jeg vet, må bruke den iFruit appen for å trene Chop.

 

 

Og denne appen høres mistenkelig ut som en Apple-only greie..?..i.o.m. at jeg ikke finner den i Windows-store?

Har en android-tablet, kanskje den ligger der, teste så fort jeg får tid.

 

 

Liker de sivile her. Syklet ned en tjukkas, så han ramlet oppå en annen fyr. Han andre fyren ropte "I've been waiting for this!" og banket opp tjukkasen. Lo godt der. :p Har også sett to politibiler med sirene og blålys i full fart etter en sivil bil. Jeg er visst ikke den eneste kriminelle i byen. :p

:rofl:

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

 

Har ikke prøvd selv, men vil tro det beste er å stjele bilen. Kanskje følge etter den til noen åpner døra?

 

Forøvrig har jeg hørt at du får greit med cash ved å kræsje bakdøra til penger faller ut.

Det går ikke an å stjele bilen mens sjåføren sitter bak rattet. Døren vil ikke gå opp. Rutene er også skuddsikre. Man kan enten vente til sjåføren går ut av bilen for å skyte deg eller sprenge bakdøra.

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...