Doc_Chronic Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Noen andre som har problem med å logge inn på ifruit? Jeg klarer fint å logge inn på social club fra pc. Men jeg får bare diverse feilmeldinger som at ifruit ikke klarer koble til "linked account". Jeg har linket xbox live kontoen min til social club fra pc. Må man ha Xbox live gold for å få dette til å virke? edit: Ser ut som @lykketrolling sliter med det samme som meg. Endret 18. september 2013 av AcIdica 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg kom heller ikke inn på iFruit. Prøvde til og med å spørre om nytt passord, men fikk aldri mail heller. Kanskje de ikke har åpnet den enda. Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har du kanskje Collector's Edition? Nope. Som nevnt tror jeg det har noe med social club å gjøre. Har du linket opp kontoen din til spillet? Hvis ikke må det rett og slett være en feil av noe slag. Så noen diskutere på reddit at det kan være en form for glitch til og med at noen har tilgang til det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er det split-screen på GTA V? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg lånte iPhonen til madammen og fikk logget inn i forgårs. I går kom jeg meg ikke inn. Men fikk ihvertfall laget meg et personlig bilskilt i forgårs. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kan man lage personlig bilskilt på nett? social club elns? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg bruker selvfølgelig ikke cheat codes i oppdrag da. Jeg bruker dem derimot bare for å gå rundt og kødde i free roam og ha det gøy, og det må vel strengt tatt være lov! Her er listen over cheat codes for de som er interesserte. Selvfølgelig er det lov Jeg ytret bare min personlige mening om at det i de fleste tilfeller er mer givende å klare noe på egenhånd. Cheats for f.eks "wacky stuff" er selvfølgelig unntaket, da det ofte er eneste måten å få oppleve det på (f.eks Big Heads eller noe sånt). Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Kan man lage personlig bilskilt på nett? social club elns? Med app'en skal du kunne lage personlig bilskilt, trene Chop osv. Endret 18. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Med app'en skal du kunne lage personlig bilskilt, trene Chop osv. okei! Synd jeg har android hurry up rockstar! Kan man ikke trene Chop ingame? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg har i alle fall gått tur med Chop og kastet ball. Hva er poenget med å trene han opp? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hva er poenget med å trene han opp? Da slipper du sikkert ting som dette: Endret 18. september 2013 av Banksy 4 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 I can has glitches? Lo for øvrig godt av to små detalje på et mission. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld. Jeg lette etter en fyr nede på jernbanen, og prøvde å finne ham ved å styre Chop. Men i stedet for å finne fyren, fant jeg Chop og en annen hund som... la oss si hadde det litt moro... Once you've seen it, it can't be unseen... Franklin og Lamar hadde tatt på seg tørkle foran ansiktet for å være anonyme og kidnappet en fyr. Det gikk jo fint, bortsett fra en liten detalje. Skiltet på bilen var kort og godt "Lamar"... Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Lo for øvrig godt av to små detalje på et mission. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld. Jeg lette etter en fyr nede på jernbanen, og prøvde å finne ham ved å styre Chop. Men i stedet for å finne fyren, fant jeg Chop og en annen hund som... la oss si hadde det litt moro... Once you've seen it, it can't be unseen... Franklin og Lamar hadde tatt på seg tørkle foran ansiktet for å være anonyme og kidnappet en fyr. Det gikk jo fint, bortsett fra en liten detalje. Skiltet på bilen var kort og godt "Lamar"... Jeg så det fra hundens perspektiv. Det er noe som ikke blir usett med det første.. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg kommer meg inn på iFruit av og til, men får bare "failed to send order" når jeg prøver så får ikke oppgradert bilen -.- Kommer ikke inn på social club på boksen heller.. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Stocks-tips: Skal du ødelegge for et firma? Kjøp opp shares i annet firma i samme business Skal du hjelpe et firma? Kjøp shares i firmaet! Tjener man penger på dette? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tjener man penger på dette? Som i virkeligheten gjør man det Kjøp 100 aksjer for $10 hver, se verdien på hver aksje stige til $20, selg aksjene igjen og du har doblet penga dine. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er det noen måte å slå på turbo på bilene? Skjønner ikke helt hvorfor politiet har så mye raskere biler enn meg, når jeg har rappet en politibil? Lite tips: Vil du ha tre stjerner? Bare gå til politistasjonen, stjel en politibil rett foran to politifolk og rygg over dem. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Du må vel oppgradere bilen / motor hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 det er jo helt umulig og holde oversikt over bilene du har brukt penger på, eller prøvd å ta vare på. noen kan du bare forlate utenfor huset og de blir, mens andre er vekk etter at du flytter dem ut fra garasjen for å sette inn noe annet... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Mulig å installere hele spillet på PS3? Superslim sitt drev bråker nok til å vekke en bjørn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå