Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Fantastisk spill. Skade på bil kunne vært bedre, men skal ikke klage. Fikk lagt inn rundt 7 timer i dag, men nå har jeg fått litt vondt i hodet, så tar en pause, så kan jeg forsette senere i dag.

 

På de 7 timene har jeg drevet mye med free roaming, så har bare kommet til 13% completion. Hvor langt har dere her kommet?

Endret av Banksy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte rundt med Franklin for å finne en cabriolet jeg kunne legge til i bilsamlingen. Fant nå en kjørende rundt i Vinewood-området, og kaster intetanende ut sjaføren. Storfornøyd med mitt nye funn, kjører jeg den til bilsjappen hvor jeg bruker mye tid og penger på å oppgradere. På vei til garasjen får jeg en melding fra Michael om at jeg må levere tilbake konas bil asap.........

Endret av August.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjørte rundt med Franklin for å finne en cabriolet jeg kunne legge til i bilsamlingen. Fant nå en kjørende rundt i Vinewood-området, og kaster intetanende ut sjaføren. Storfornøyd med mitt nye funn, kjører jeg den til bilsjappen hvor jeg bruker mye tid og penger på å oppgradere. På vei til garasjen får jeg en melding fra Michael om at jeg må levere tilbake konas bil asap.........

Hvordan legger du til i bilsamlingen? Garasjen har jo bare plass til to biler.

 

 

 

Jeg brukte nettopp 500 dollar på en stripper, og ingenting skjedde...

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Hvordan legger du til i bilsamlingen? Garasjen har jo bare plass til to biler.

 

 

 

Jeg brukte nettopp 500 dollar på en stripper, og ingenting skjedde...

 

 

På kartet mitt så er det tre garasjer med plass til rundt 7-8 biler for hver karakter. Litt usikker på hvordan jeg fikk det, men tror det har noe med Social Club å gjøre. Har ikke kommet så veldig langt inn i spillet enda, så kan umulig være noe jeg har låst opp underveis. Men er veldig usikker desverre, fant ikke svar på internett heller. Uansett, det er fantastisk herlig å ha tilgang til

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

På kartet mitt så er det tre garasjer med plass til rundt 7-8 biler for hver karakter. Litt usikker på hvordan jeg fikk det, men tror det har noe med Social Club å gjøre. Har ikke kommet så veldig langt inn i spillet enda, så kan umulig være noe jeg har låst opp underveis. Men er veldig usikker desverre, fant ikke svar på internett heller. Uansett, det er fantastisk herlig å ha tilgang til

 

Har du kanskje Collector's Edition?

 

Unique Vehicles and Garage Property

Players will instantly receive a garage to store custom vehicles. In single player, the garage will be stocked with the 1930’s style Hotknife hotrod and the CarbonRS sports bike. In Grand Theft Auto Online, players will get the high-end Khamelion electric car.
Lenke til kommentar

FOR et herlig spill! Koser meg som jeg aldri har gjort før. Bra humor, bra grafikk (konsoll og alt tatt i betraktning), bra variasjon, fantastisk frihet ++++.

 

Mye tilfeldigheter som skjer, grunnet god fysikkmotor og så videre. De to som fikk meg til å reagere mest var:

 

1. Jeg skulle kjøre Cross-MCen utfor Mount Chiliad. Gjorde tydeligvis noe feil, og fikk sleng på crossen. Sklei av rampa og endte opp med at Michael sklei ned halve fjellet før han til slutt døde :p. Lo godt, selv om det ikke var planlagt.

 

2. Hadde politiet etter meg, og lekte meg langs kysten og de fine veiene. Lå i motsatt kjørefelt for å riste av meg politiet. Plutselig kræsjer jeg front mot front i en annen bil, jeg flyger ut av frontruta. Greit nok tenker jeg, overlever vel det. Men neida, mens jeg er i luften kommer en politibil stupende inn fra venstresia og klemmer meg i mellom han og en buss :p. Død på stedet.

Fantastisk morsomt!

(Og et lite flaut øyeblikk da jeg trodde man fikk fallskjerm automatisk av å være i et fly. Det gjorde man ikke. Ble et langt fall.)

Lenke til kommentar

Haha, dette er de som låner bort stemmen til Trevor, Franklin og Michael (i nettopp den rekkefølgen på bildet og)

 

1173707_707135832636876_427294794_n.jpg

Dette er jo fuckings great !!!!

Holy shit, ikke alltid man digger karakterene i spillet OG DE I VIRKELIGE VERDENEN;!!

 

Takk for inlegget. genialt!!

 

 

Ingen likes ???? til fyren, come on, dette er folkene som (makes the damn game)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...