Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg får lyst til å plukke opp GTA IV når jeg leser gjennom tråden. Har faktisk ikke lastet ned noen av ekstraepisodene...

Ekstraepisodene kan jeg virkelig anbefale. Utrolig bra, spesielt The Ballad Of Gay Tony.

Tror ikke du vil angre på det kjøpet. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg ikke likte med TBOGT var at de måtte ha med en enda mer irriterende versjon av Bruce, min minst likte karakter fra hovedhistorien. Oppdragene var kule, men det var irriterende å sitte gjennom cutscenes.

Håper karakterene holder seg troverdige i V, samtidig som at vi får artige oppdrag.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke likte med TBOGT var at de måtte ha med en enda mer irriterende versjon av Bruce, min minst likte karakter fra hovedhistorien. Oppdragene var kule, men det var irriterende å sitte gjennom cutscenes.

Håper karakterene holder seg troverdige i V, samtidig som at vi får artige oppdrag.

Du refererer til Mori? I så fall er jeg 100% enig. Han hadde kule oppdrag, men fy faen for en "Please punch me in the face"-fyr.

Og det å håpe på troverdige karakterer er vel å tøye det litt, GTA har jo alltid hatt over-the-top bikarakterer som virkelig er stereotyper.

Lenke til kommentar

Dersom du får spille med en helt ny fyr så håper jeg progresjonen er litt bedre enn tidligere.

For meg har oppdragene sett slik ut:

Oppdrag 1: Kjør meg dit

Oppdrag 2: Hent han/pakken

Oppdrag 3: Ta livet av 5-6 kjeltringer

Og ta meg tilbake..

Er på 30% nå, samme greie over hele linja. Fine cutscenes men..

Man burde hatt muligheten til å bli fratatt våpenarsenalet på visse missions slik at jobben med å komme seg ut av situasjonen blir sykt mye vanskeligere. fks kastet på et fryserom, så må man komme seg ut derfra med en jernstang osv . bare et EX i et større mission

Deux ex?

Runnet hele spillet på en dag... Jada jeg rushet.

Lenke til kommentar

Skjønner dette med variasjon i oppdragene, for det er jo mye det samme, bare variasjon i hva man skal hente/gjøre og hvor man skal.

Man burde hatt muligheten til å bli fratatt våpenarsenalet på visse missions slik at jobben med å komme seg ut av situasjonen blir sykt mye vanskeligere. fks kastet på et fryserom, så må man komme seg ut derfra med en jernstang osv . bare et EX i et større mission

Det var jo en slik mission i SA, hvor man skulle snike seg opp på en båt, og kun fikk beholde kniv og silenced pistol, og alt annet ble fratatt deg.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Dersom du får spille med en helt ny fyr så håper jeg progresjonen er litt bedre enn tidligere.

For meg har oppdragene sett slik ut:

Oppdrag 1: Kjør meg dit

Oppdrag 2: Hent han/pakken

Oppdrag 3: Ta livet av 5-6 kjeltringer

Og ta meg tilbake..

Er på 30% nå, samme greie over hele linja. Fine cutscenes men..

Deux ex?

Runnet hele spillet på en dag... Jada jeg rushet.

Mente Eksempel, eller er faktisk det jeg beskriver noe som skjer i DEUS EX `?=?

Lenke til kommentar

Jeg vil ha flere snikeoppdrag, når jeg tenker meg om. De par snikingene som var i SA var jo helt overlegne alt som skjedde i IV. IV var alt for repetitivt, spesielt når man ikke hadde checkpoints. RDR hadde fin variasjon. LA Noire ble alt for statisk og kjedelig, spesielt siden det overhodet ikke gikk an å gjøre noe gøy i free roam.

Lenke til kommentar

Joda, men noen av dem flesteparten er for lange. R* kan gjerne fortelle en historie, men spar meg for umorsomme vitser eller overkarikaturer som jeg synes det florerte av. Da kan de som liker tisse-homse-dope humor kjøpe Saints Row istedet og la oss voksne løpe rundt og skyte sivilister som ansvarlige folk..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...