1i1i1i1i1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kjenner jeg får lyst til å plukke opp GTA IV når jeg leser gjennom tråden. Har faktisk ikke lastet ned noen av ekstraepisodene... Ekstraepisodene kan jeg virkelig anbefale. Utrolig bra, spesielt The Ballad Of Gay Tony. Tror ikke du vil angre på det kjøpet. =) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 TBOGT var grunnen til at jeg gadd å fullføre IV. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 TBOGT var grunnen til at jeg gadd å fullføre IV. Nylig runna begge tilleggspakkene. Digga bikerhistorien, men ballad of gay tony hadde en del vanskeligere missions synes jeg, og et par kule karakterer. (Arab moneyz ftw) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Herlige typer i TBOGT ja! Synd ikke disse regjerte IV fra opprinnelsen av. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det eneste jeg ikke likte med TBOGT var at de måtte ha med en enda mer irriterende versjon av Bruce, min minst likte karakter fra hovedhistorien. Oppdragene var kule, men det var irriterende å sitte gjennom cutscenes. Håper karakterene holder seg troverdige i V, samtidig som at vi får artige oppdrag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det eneste jeg ikke likte med TBOGT var at de måtte ha med en enda mer irriterende versjon av Bruce, min minst likte karakter fra hovedhistorien. Oppdragene var kule, men det var irriterende å sitte gjennom cutscenes. Håper karakterene holder seg troverdige i V, samtidig som at vi får artige oppdrag. Du refererer til Mori? I så fall er jeg 100% enig. Han hadde kule oppdrag, men fy faen for en "Please punch me in the face"-fyr. Og det å håpe på troverdige karakterer er vel å tøye det litt, GTA har jo alltid hatt over-the-top bikarakterer som virkelig er stereotyper. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dersom du får spille med en helt ny fyr så håper jeg progresjonen er litt bedre enn tidligere. For meg har oppdragene sett slik ut: Oppdrag 1: Kjør meg dit Oppdrag 2: Hent han/pakken Oppdrag 3: Ta livet av 5-6 kjeltringer Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Man burde hatt muligheten til å bli fratatt våpenarsenalet på visse missions slik at jobben med å komme seg ut av situasjonen blir sykt mye vanskeligere. fks kastet på et fryserom, så må man komme seg ut derfra med en jernstang osv . bare et EX i et større mission Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dersom du får spille med en helt ny fyr så håper jeg progresjonen er litt bedre enn tidligere. For meg har oppdragene sett slik ut: Oppdrag 1: Kjør meg dit Oppdrag 2: Hent han/pakken Oppdrag 3: Ta livet av 5-6 kjeltringer Og ta meg tilbake.. Er på 30% nå, samme greie over hele linja. Fine cutscenes men.. Man burde hatt muligheten til å bli fratatt våpenarsenalet på visse missions slik at jobben med å komme seg ut av situasjonen blir sykt mye vanskeligere. fks kastet på et fryserom, så må man komme seg ut derfra med en jernstang osv . bare et EX i et større mission Deux ex? Runnet hele spillet på en dag... Jada jeg rushet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Skjønner dette med variasjon i oppdragene, for det er jo mye det samme, bare variasjon i hva man skal hente/gjøre og hvor man skal. Man burde hatt muligheten til å bli fratatt våpenarsenalet på visse missions slik at jobben med å komme seg ut av situasjonen blir sykt mye vanskeligere. fks kastet på et fryserom, så må man komme seg ut derfra med en jernstang osv . bare et EX i et større mission Det var jo en slik mission i SA, hvor man skulle snike seg opp på en båt, og kun fikk beholde kniv og silenced pistol, og alt annet ble fratatt deg. Endret 9. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dersom du får spille med en helt ny fyr så håper jeg progresjonen er litt bedre enn tidligere. For meg har oppdragene sett slik ut: Oppdrag 1: Kjør meg dit Oppdrag 2: Hent han/pakken Oppdrag 3: Ta livet av 5-6 kjeltringer Og ta meg tilbake.. Er på 30% nå, samme greie over hele linja. Fine cutscenes men.. Man burde hatt muligheten til å bli fratatt våpenarsenalet på visse missions slik at jobben med å komme seg ut av situasjonen blir sykt mye vanskeligere. fks kastet på et fryserom, så må man komme seg ut derfra med en jernstang osv . bare et EX i et større mission Deux ex? Runnet hele spillet på en dag... Jada jeg rushet. Mente Eksempel, eller er faktisk det jeg beskriver noe som skjer i DEUS EX `?=? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg vil ha flere snikeoppdrag, når jeg tenker meg om. De par snikingene som var i SA var jo helt overlegne alt som skjedde i IV. IV var alt for repetitivt, spesielt når man ikke hadde checkpoints. RDR hadde fin variasjon. LA Noire ble alt for statisk og kjedelig, spesielt siden det overhodet ikke gikk an å gjøre noe gøy i free roam. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg fant et fryktelig billig tilbud på Komplett.no. 99,- for GTA Episodes from Liberty City til Xbox 360. http://www.komplett....aspx?sku=502250 Jeg kjøpte ALLE gta spillene på steam for 60 kr. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg fant et fryktelig billig tilbud på Komplett.no. 99,- for GTA Episodes from Liberty City til Xbox 360. http://www.komplett....aspx?sku=502250 Jeg kjøpte ALLE gta spillene på steam for 60 kr. Så flott! Det koster 270,- nå. (Legg merke til datoen jeg skrev innlegget på. Tidene forandrer seg, og prisene følger med) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Wow, denne tråden er gammel. Men uansett så er 270kr sykt billig for alt av GTA opp til i dag. Kommer nok til å kjøpe det når jeg har en PC på plass. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 jaja... Håper å slippe 5 minutters cutscenes i GTAV, helt meningsløst selv om noen av dem var kule) så kan de heller bruke ressursene på å lage Las Venturas DLC tjohei Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Tror nok ikke vi slipper lange cutscenes, siden R* liker å formidle en historie underveis. Endret 9. november 2011 av teitur 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Såklart må det være cutscenes, GTA har jo en historie å fortelle. Hvis ikke så blir det jo bare å dra rundt å skyte ned tilfeldige folk. 4 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Cutscenes kan jo skippes for en grunn, så er ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Joda, men noen av dem flesteparten er for lange. R* kan gjerne fortelle en historie, men spar meg for umorsomme vitser eller overkarikaturer som jeg synes det florerte av. Da kan de som liker tisse-homse-dope humor kjøpe Saints Row istedet og la oss voksne løpe rundt og skyte sivilister som ansvarlige folk.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå