MartinF Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Når starter de første "store" oppdragene? Og tips til hvordan man får penger raskt? Gjorde mitt første store heist etter en tja, 4-5 timer med spilling. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg spilt i MANGE timer. Må bare si at det er knall bra.. Men.. Tenk deg dette på pc? Med fantastiske teksturer osv osv... Det hadde vært fint det.. Lett kjøp det også isåfall.. Så lenge det blir ordentlig optimalisert.. For ikke å glemme 60 fps...ahh det hadde vært deilig, bare konstant 30 hadde vært en fantastisk forbedring. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hmmm, trodde GTA V var for neste generasjon. Lurer på hvorfor de ikke venter med å lansere ett så stort spill for å utnytte hardwaren i neste generasjons konsoller... og hvor bra er egentlig GTA 5 kontra de andre spillene i serien (har ikke spilt de men har lyst på GTA V), noen som har en formening? Edit: Var litt OT men ett kort svar på det spørsmålet kan vel ikke skade Se på antall solgte Xbox 360 og PS3. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg får bare ikke logget med inn på social club på iFruit nå.. får bare diverse feilmeldinger.. Og er det bare meg som må godta betingelsene hver gang man logger inn ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Haha jeg elsker Trevor, han er jo så utrolig sinna 24/7 jo Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 har du kjørt over noe dyr med han ? Han har de beste kommentarene Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nei, tror ikke jeg har gjort hørt noen av de enda. Men nå som jeg vet om det så må jeg vel sikte på noen par dyr når jeg er ute å kjører Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Null hakking her. PS3. Er definitivt hakking til tider, men ikke av den plagsomme sorten så langt. Men så er jeg ekstremt var for fps-drops da (uheldigvis?) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Blå er armour så vidt jeg har forstått, dersom du har det. Må si jeg virkelig elsker dette spillet, herregud. Har nettopp fått meg en leilighet i vinewood med utsikt over hele byen. Kan se for meg at det blir skummelt mange timer i dette spillet Blå er armour ja, ikke stamina som jeg først antok, mørkeblå er armour du ikke har og når du kjøper armour fyller du opp baren med lyseblått, hvor mye du får kommer an på armour type du kjøper fant jeg ut av i sta Nei, tror ikke jeg har gjort hørt noen av de enda. Men nå som jeg vet om det så må jeg vel sikte på noen par dyr når jeg er ute å kjører Jeg holdt virkelig på å le meg ihjel Også stakk jeg ut midt i ørkenen med hagle og hadde min egen lille fuglejakt det var morro Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Til dere som har det på PS3; hvor stor plass tar spillet? Snakker da om å kjøpe disk, installere det som trengs, pluss noen savegames. Har en fat PS3 40GB med laber plass så håper ikke jeg må slette for mye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Litt over åtte GB et sted. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har sett at fly begynner å ryke og stopper i lufta uten mening. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk ikke gta i posten i dag heller, så endte opp med å kjøpe det på elkjøp. De får spillet i retur i morra. Veldig imponert så langt. Det Latterligste øyeblikket må være da jeg nesten hadde besteget Mount ettellerrannet med ATV. Var nesten oppe og kjørte "uheldigvis" over et par fotturrister som nektet å flytte seg. Fikk umiddelbart en stjerne og fortsatte ferden oppover i visshet om at purken ikke kom opp dit. Var jo så vidt jeg kom opp med ATV. Trur du ikke at det plutselig kommer en politibil hoppende ned fjellsiden rett i panna på Michael? 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Heh, kom til å tenke over at denne tråden er snart fire år gammel. Rart at spillet endelig er her... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Heh, kom til å tenke over at denne tråden er snart fire år gammel. Rart at spillet endelig er her... Ja, spillet står i bakgrunnen her nå. Er gøy å lese eldre poster om hvor hypa vi var, hva vi håpet skulle komme også videre.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan får folk tak i en 747 egentlig? Jeg har såå lyst til å fly en, men med én gang jeg kommer meg inn på flyplassen får jeg automatisk 3 stjerner, og politiet klarer alltid å ødelegge flyet før jeg i det hele tatt får tatt av. Å bruke cheat codes for å redusere wanted stars hjelper heller ikke. Sykt irriterende at det ikke finnes en "never wanted" cheat code. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det snåleste jeg har vært borti var at en liten busk tok knekken på bilen min. Største kræsjet i spillet så langt for min del. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan får folk tak i en 747 egentlig? Jeg har såå lyst til å fly en, men med én gang jeg kommer meg inn på flyplassen får jeg automatisk 3 stjerner, og politiet klarer alltid å ødelegge flyet før jeg i det hele tatt får tatt av. Å bruke cheat codes for å redusere wanted stars hjelper heller ikke. Sykt irriterende at det ikke finnes en "never wanted" cheat code. Kanskje denne videoen kan hjelpe? Er ikke akkurat 747'en, men prinsippet gjelder vel: http://www.youtube.com/watch?v=mb-KhwhWa5M Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har sett at fly begynner å ryke og stopper i lufta uten mening. Hva er det for noe? For mye G-krefter? Ikke at jeg vet for sikkert, det blir bare spekulasjon. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan letter man et fly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå