Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt i MANGE timer. Må bare si at det er knall bra.. Men.. Tenk deg dette på pc? Med fantastiske teksturer osv osv... Det hadde vært fint det.. Lett kjøp det også isåfall.. Så lenge det blir ordentlig optimalisert..

 

For ikke å glemme 60 fps...ahh det hadde vært deilig, bare konstant 30 hadde vært en fantastisk forbedring.

Lenke til kommentar

Hmmm, trodde GTA V var for neste generasjon. Lurer på hvorfor de ikke venter med å lansere ett så stort spill for å utnytte hardwaren i neste generasjons konsoller... og hvor bra er egentlig GTA 5 kontra de andre spillene i serien (har ikke spilt de men har lyst på GTA V), noen som har en formening?

 

Edit: Var litt OT men ett kort svar på det spørsmålet kan vel ikke skade :)

Se på antall solgte Xbox 360 og PS3.

Lenke til kommentar

Blå er armour så vidt jeg har forstått, dersom du har det.

Må si jeg virkelig elsker dette spillet, herregud. Har nettopp fått meg en leilighet i vinewood med utsikt over hele byen. Kan se for meg at det blir skummelt mange timer i dette spillet :dontgetit:

Blå er armour ja, ikke stamina som jeg først antok, mørkeblå er armour du ikke har og når du kjøper armour fyller du opp baren med lyseblått, hvor mye du får kommer an på armour type du kjøper fant jeg ut av i sta :p

Nei, tror ikke jeg har gjort hørt noen av de enda. Men nå som jeg vet om det så må jeg vel sikte på noen par dyr når jeg er ute å kjører :D

Jeg holdt virkelig på å le meg ihjel :p

 

Også stakk jeg ut midt i ørkenen med hagle og hadde min egen lille fuglejakt :D det var morro :p

Lenke til kommentar

Fikk ikke gta i posten i dag heller, så endte opp med å kjøpe det på elkjøp. De får spillet i retur i morra.

 

Veldig imponert så langt.

 

Det Latterligste øyeblikket må være da jeg nesten hadde besteget Mount ettellerrannet med ATV. Var nesten oppe og kjørte "uheldigvis" over et par fotturrister som nektet å flytte seg.

Fikk umiddelbart en stjerne og fortsatte ferden oppover i visshet om at purken ikke kom opp dit.

Var jo så vidt jeg kom opp med ATV.

Trur du ikke at det plutselig kommer en politibil hoppende ned fjellsiden rett i panna på Michael?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan får folk tak i en 747 egentlig? Jeg har såå lyst til å fly en, men med én gang jeg kommer meg inn på flyplassen får jeg automatisk 3 stjerner, og politiet klarer alltid å ødelegge flyet før jeg i det hele tatt får tatt av. Å bruke cheat codes for å redusere wanted stars hjelper heller ikke.

 

Sykt irriterende at det ikke finnes en "never wanted" cheat code.

Lenke til kommentar

Hvordan får folk tak i en 747 egentlig? Jeg har såå lyst til å fly en, men med én gang jeg kommer meg inn på flyplassen får jeg automatisk 3 stjerner, og politiet klarer alltid å ødelegge flyet før jeg i det hele tatt får tatt av. Å bruke cheat codes for å redusere wanted stars hjelper heller ikke.

 

Sykt irriterende at det ikke finnes en "never wanted" cheat code.

 

Kanskje denne videoen kan hjelpe? Er ikke akkurat 747'en, men prinsippet gjelder vel:

http://www.youtube.com/watch?v=mb-KhwhWa5M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...