Stoddart Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Dafuq? I story mode kan du kjøpe leil? Hvor lenge har du gamet? Tipper han låste opp Mikey og fikk huset hans ;P Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ikke vært hakkete her. Kanskje vurdere å bytte konsoll eventuelt skaffe en lovlig versjon hvor du er sikker på at du har alle filene? Trenger ikke mer enn en xbox, er lovlig versjon.... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 må man gjøre de småoppdragene før man får spille hovedoppdraget ? det der strangers and freaks Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Dafuq? I story mode kan du kjøpe leil? Hvor lenge har du gamet? Jepp! Siden i natt, men fikk den gratis gjennom et oppdrag vet forøvrig ikke om du kan kjøpe andre leiligheter enn den Endret 17. september 2013 av CH3Z Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan klarer noen å spille noe som er så hakkete? Burde trekt karakteren kraftig Har du noe positivt å komme med? Hvorfor ikke droppe hele console opplegget og heller vente på PC. Så slipper du -kanskje- de mangfoldige problemene du har. Her går alt som smør btw. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Stocks-tips: Skal du ødelegge for et firma? Kjøp opp shares i annet firma i samme businessSkal du hjelpe et firma? Kjøp shares i firmaet! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Null hakking her. PS3. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Har du noe positivt å komme med? Hvorfor ikke droppe hele console opplegget og heller vente på PC. Så slipper du -kanskje- de mangfoldige problemene du har. Her går alt som smør btw. ja godt spørsmål, ble tatt av hypen. Spiller aldri på konsoll, men dette er kanskje vanlig for dere? isåfall ha meg unskyldt, for jeg får vondt i øya av dette... har du ps3? for dette går ikke som smør... Endret 17. september 2013 av per17 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Trenger ikke mer enn en xbox, er lovlig versjon.... Har du installert "play-discen"? http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-16-rockstar-warns-dont-install-gta5-xbox-360-play-disc Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen som har peiling på om det er mulig å få tak i atomic blip dlcen på et vis? Kjøpte spillet på PSN igår, så skulle egentlig få den, men skjedde noe krøll så måtte avbestille og bestille på nytt, og da forsvant pre-order greiene såklart. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har du installert "play-discen"? http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-16-rockstar-warns-dont-install-gta5-xbox-360-play-disc putta den i når jeg fikk beskjed om det, men så ikke ut som at den installerte noe. bråkte noe jævlig når jeg spilte ihvertfall, får sjekke i morgen Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 putta den i når jeg fikk beskjed om det, men så ikke ut som at den installerte noe. bråkte noe jævlig når jeg spilte ihvertfall, får sjekke i morgen Jeg har installert den "install" disken, også har jeg play disken stående i Xboxen. 0 hakking for min del Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er ikke i New York lenger vettu. Og det er ikke politi i Los Angeles? 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg sittet på Xboxen fra klokken 14ish til nå Bortsett fra en middagspause, da Har lyst til å spille mer, men jeg bør få lagt meg nå dessverre Dritmorro spill, har sittet å smilt som en liten unge til tider 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Når starter de første "store" oppdragene? Og tips til hvordan man får penger raskt? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg siterer kommentaren din der, Mladic Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noe jeg alltid har elsket med GTA-spillene, og som også er så til de grader gjeldene for V, er det ytterst ekstreme fokuset utviklerne har på detaljer. Det er helt sykt! Bygninger, teksturer, graffiti, områder, hendelser, biler; for ikke å snakke om at lyset inni bilen står konstant på om en av dørene skulle falle av. Rått! 4 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg har spilt i hele dag. Tar meg god tid. Gjør alt av sideoppdrag jeg kommer over. Spilt tennis og golf. Har jeg det gøy? Ja absolutt, men er det grensesprengende bra? Nei. Det er samme gode gamle gta i ny innpakkning. Dette har vært ett veldig bra spill år. Men tror nok ikke, når alt kommer til alt. At Gta kommer til å overgå Last of us i mine øyne. Men vi får se, har fremdeles ikke skummet overfalten av gta enda Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg spilt i MANGE timer. Må bare si at det er knall bra.. Men.. Tenk deg dette på pc? Med fantastiske teksturer osv osv... Det hadde vært fint det.. Lett kjøp det også isåfall.. Så lenge det blir ordentlig optimalisert.. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har egentlig aldri vært noen GTA fan, men alltid blitt bitt av hypen. Dette må være første gangen det har levert for min del. Hatt det utrolig morsomt så langt og har akkurat nådd punktet der jeg kan bytte fritt mellom alle 3 (Trevor er awesome). Ekstremt imponert over variasjonen i oppdragene. De har vært utrolig flink å pakke inn oppdragene slik at de virker unike. Meget mulig mitt GOTY. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå