doW Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg har holdt på i litt over tre timer nå og innser at GTA V blir å stjele resterende 2013 for min del. Det er så utrolig mye morsomt og rart du kan finne på i los santos, og jeg har bare utforsket en brøkdel av det til nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bilen din er den Franklin har i fra starten, du får melding når tingene er i orden og da er den forandret når du kommer hjem til den. Bikkja får du etter at Lamar har overlatt den til Franklin Går ikke an å sende ordren på ombygg av bil på min frukt... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Snitt på 98 på Metacritic, lover svært bra, selv om hypen er enorm. Er det noe bra radio? Føler dette er en viktig del av spillet. Hører selv mye på Liberty Rock og Vladivostok på IV. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Er det minigames med kjøretøy? Jeg har f.eks lyst til å taue inn biler med den kranbilen Endret 17. september 2013 av major_stuen Lenke til kommentar
doW Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Radioen er digg. Jeg smilte når de reklamerte for medisinsk kokain på en av kanalene - classic rockstar. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bilen din er den Franklin har i fra starten, du får melding når tingene er i orden og da er den forandret når du kommer hjem til den. Bikkja får du etter at Lamar har overlatt den til Franklin Men jeg har jo ikke logget på Social Club i GTA V enda. Hvordan kan den vite hvilken bil jeg har bestillt? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 HAHAHAHAHHAHA kjørte på en kjøter med Trevor.. sqh-wish Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spilt et par timer nå og er ikke blown away. Klumpete og kornete grafikk, dårlig skuespill på enkelte karakterer, elendig handling på biler, laggy framerate blant annet. Meh. Kommer nok til å spille det videre, men føler ikke at jeg MÅ spille. To timer sammenhengende holdt mer enn nok. bra noen har vett Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Men jeg har jo ikke logget på Social Club i GTA V enda. Hvordan kan den vite hvilken bil jeg har bestillt? Hos meg har alt logget på automatisk.. Jeg valgte ikke noe annet enn den øverste bilen i ifruit og det ble på Buffalo'en til Franklin. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bra spill, men er ikke blown away ennå. Hadde det kjekkere med Saint's Row 3 f.eks. Blir irriterende mange reloads i oppdrag, kanskje bare jeg som er dårlig. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Radioen er digg. Jeg smilte når de reklamerte for medisinsk kokain på en av kanalene - classic rockstar. Jupp, de reklamerte også for ett revolusjonerende FPS spill på tre bokstaver. "Almost the same as last year" Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan logger jeg inn i Social Club i V? Får "rockstar game services unavailable right now" når jeg prøver å laste opp et Snapmatic-foto. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen igjen som vet hvordan man får de rewardsene for å signe/logge inn i social club. Var snakk om et eksklusivt håpen etc. Fikk beskjed om at content added. Men vet ikke hva det er Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hvor er det nye oppdraget etter man har reddet dattera på vannscooter, er franklin nå atm Lenke til kommentar
Populært innlegg Villanden Skrevet 17. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. september 2013 Det oppdraget finner du ved å skrive i spoilertags. 11 Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er det noen som vet om det er mulig å få karakterene til å slutte å bytte klær automatisk? Eventuelt lage sine egene sett med outfits? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det oppdraget finner du ved å skrive i spoilertags. jaja. hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan klarer noen å spille noe som er så hakkete? Burde trekt karakteren kraftig 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har nettopp fått meg en leilighet i vinewood med utsikt over hele byen. Kan se for meg at det blir skummelt mange timer i dette spillet Dafuq? I story mode kan du kjøpe leil? Hvor lenge har du gamet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan klarer noen å spille noe som er så hakkete? Burde trekt karakteren kraftig Ikke vært hakkete her. Kanskje vurdere å bytte konsoll eventuelt skaffe en lovlig versjon hvor du er sikker på at du har alle filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå