Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nei ikke testa den tror jeg Hva er gamertagen din? Wii Trevor time! Gjett en gang. Et hint er nicket mitt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hva står de forskjellige fargene for ? lysegrønn, mørkegrånn, blå og gul Lysegrønn= Liv Mørkeblå= ?? Gul= Spesial egenskaper Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ok, også er du ikke online.. Da er vi ikke venner? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg har ikke mulighet for å spille igjen før torsdagskvelden siden jeg er fire timer i fra boksen min! Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Blå er armour så vidt jeg har forstått, dersom du har det. Må si jeg virkelig elsker dette spillet, herregud. Har nettopp fått meg en leilighet i vinewood med utsikt over hele byen. Kan se for meg at det blir skummelt mange timer i dette spillet Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan skifter man teksten må nummerplata? Får bare til å skifte farge.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kan bare konkludere, TIDENES SPILL HETER: GTA V. Personlig håper jeg de velger å droppe GTA V til next gen og heller lage GTA VI til next gen. Kun så man skal kunne gå 100% inn for å lage et utrolig GTA som er kun til råere maskinvare og software. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 fy flate for en dårlig grafikk, ser stygt ut og hakker, wtf? Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er det meningen at jeg skal kunne logge på Social Club i GTA nå, eller skal det også vente til 1. Oktober? Finner ikke noe innlogging, men så at det var no Social Club content som ble låst opp. Jeg har lekt litt med iFruit og vil ha tak i hunden og bilen min! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Mektig imponert over det til nå! Eneste minuset jeg kommer på er Trevor sin arkade aktig kjøring, og hvordan biler aldri blir bulket. Jeg kræsja i godt over 100 med en sportsbill, endte opp med med en liten bulk framme og litt riper i lakken. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Umh okei? Jeg har slått hele forstillingen i filler og kjørte meg skjevt forhjul til dekket smalt, bulket og styrt.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kan bare konkludere, TIDENES SPILL HETER: GTA V. Personlig håper jeg de velger å droppe GTA V til next gen og heller lage GTA VI til next gen. Kun så man skal kunne gå 100% inn for å lage et utrolig GTA som er kun til råere maskinvare og software. Håper også på dette. San Andreas holdt seg vel på PS2? Herlig spill så langt. Har egentlig ikke gjort noe særlig med oppdrag. Har ikke unlocka han siste duden en gang. Bare kjørt rundt og koset meg. Vanvittig mye rart å finne på. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noe sier meg at iFruit ikke gjør noe med bilen k spillet før online slippes? Jo den gjør noe med bilen til Franklin etterhvert, ble iallefall forandret her etter litt spill Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Umh okei? Jeg har slått hele forstillingen i filler og kjørte meg skjevt forhjul til dekket smalt, bulket og styrt.. Seriøst? Hmm, får bare håpe det var et engangstilfelle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg lurer litt på hvor politiet i dette spillet har blitt av... Ser jo INGEN på veien, bortsett fra de som kjører etter andre. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Takk for tips, men funket ikke. Prøvde å sjekke og fikse alt, alt var Norge/EU. Får vente på at Rockstar ordner opp i dette, tenker jeg. Godt å høre flere med PS3 ikke får atomic blimp koden til å fungere heller. olehenri: you lucky bastard Jepp, får håpe det. Gleder meg til å prøve den ut. Hehe, hatt det gøy med ballongen rundt skyskraperne, Vinewood skiltet og Observatoriet jeg landa også på taket til ett nabohus til Franklin når jeg skulle tilbake dit, passet ikke helt inn i nabolaget den igrunn. Trevor, hahahaha. For en løk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg lurer litt på hvor politiet i dette spillet har blitt av... Ser jo INGEN på veien, bortsett fra de som kjører etter andre. Er ikke i New York lenger vettu. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg sliter voldsomt med å få den iFruit appen til å fungere. Får dere andre den til å fungere? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er det meningen at jeg skal kunne logge på Social Club i GTA nå, eller skal det også vente til 1. Oktober? Finner ikke noe innlogging, men så at det var no Social Club content som ble låst opp. Jeg har lekt litt med iFruit og vil ha tak i hunden og bilen min! Bilen din er den Franklin har i fra starten, du får melding når tingene er i orden og da er den forandret når du kommer hjem til den. Bikkja får du etter at Lamar har overlatt den til Franklin Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spilt et par timer nå og er ikke blown away. Klumpete og kornete grafikk, dårlig skuespill på enkelte karakterer, elendig handling på biler, laggy framerate blant annet. Meh. Kommer nok til å spille det videre, men føler ikke at jeg MÅ spille. To timer sammenhengende holdt mer enn nok. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå