Filmvenn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk min Collectors Edition i dag også. Veldig nice å ha ved siden av Biosock 2 Collectors Edition. http://instagram.com/p/eXWGCVvu8C/ Enda ikke fått fra standard-utgaven til 249,- fra Elkjøp enda. Så den sender jeg tilbake. Elkjøp dreit seg ut med å ta advarselen fra Rockstar altfor alvorlig, samtidig de har altfor stor tillit til at posten er rask i Norge. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kommet hjem fra jobb nå, og startet installasjonen. Herregud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hmmm, trodde GTA V var for neste generasjon. Lurer på hvorfor de ikke venter med å lansere ett så stort spill for å utnytte hardwaren i neste generasjons konsoller... og hvor bra er egentlig GTA 5 kontra de andre spillene i serien (har ikke spilt de men har lyst på GTA V), noen som har en formening? Edit: Var litt OT men ett kort svar på det spørsmålet kan vel ikke skade Endret 17. september 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fått spillt 4 timer før jobb idag, MAGISK SPILL, helt sykt hvor digg dette er!Bare 1,5 timer igjen på jobb så blir det natten lang! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det kan vel ha noe med at GTA V har vært under utvikling i lang tid før de neste generasjonene konsollene ble tilgjengelige for utviklerne? Usikker. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spillet har jo vært under utvikling lenge, og Rockstar har vel også sagt at de liker best å utvikle spill til konsoller på slutten av deres "levetid", da dette er tidspunktet de kjenner konsollen best og kan utnytte maskinkraften maksimalt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hansien, bil for deg.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Og hva var det første du tror jeg lekte med i GTA? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hva står de forskjellige fargene for ? lysegrønn, mørkegrånn, blå og gul Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 I hvilken sammenheng da? Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk min Collectors Edition i dag også. Veldig nice å ha ved siden av Biosock 2 Collectors Edition. http://instagram.com/p/eXWGCVvu8C/ Enda ikke fått fra standard-utgaven til 249,- fra Elkjøp enda. Så den sender jeg tilbake. Elkjøp dreit seg ut med å ta advarselen fra Rockstar altfor alvorlig, samtidig de har altfor stor tillit til at posten er rask i Norge. Selg den på Gamestop i stedet, får mer en 249,- for det Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 I hvilken sammenheng da? det under kartet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Haha ja, det var faktisk litt smart. @ Claes Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Og hva var det første du tror jeg lekte med i GTA? Hehe den? Fra stranda? Testa offroad bobla? satan å rå den er Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hva står de forskjellige fargene for ? lysegrønn, mørkegrånn, blå og gul Lysegrønn er helse, mørkegrønn er helse du ikke har, gul tror jeg er special ability og blå er stamina? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Selg den på Gamestop i stedet, får mer en 249,- for det For langt til nærmeste Gamestop. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hehe den? Fra stranda? Testa offroad bobla? satan å rå den er Den og ja. Prøvd den bilen som ligner på en gammel hilux da? Den blir jo bøs i rett farge og med noen andre felger! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Den og ja. Prøvd den bilen som ligner på en gammel hilux da? Den blir jo bøs i rett farge og med noen andre felger! Nei ikke testa den tror jeg Hva er gamertagen din? Wii Trevor time! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fått endel timer i spillet nå, og er mektig imponert over at dette kjører på dagens konsoller og ser så bra ut. Det love ekstremt bra for tiden fremover av spill, da lista nå er blitt hevet og så skutt ut i stratosfæren. Gikk for PS3 versjonen da det viste seg at den hadde overtaket i følge Digtal Faundry. Men fy faen å jeg hater R2 og L2 knappene på DS3 altså. Godt dem er gjort normale i DS4 kontrolleren. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Åssen kan jeg spille two player mode på ps3? Har 2 kontrollere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå