Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Fikk min Collectors Edition i dag også. Veldig nice å ha ved siden av Biosock 2 Collectors Edition.

http://instagram.com/p/eXWGCVvu8C/

 

Enda ikke fått fra standard-utgaven til 249,- fra Elkjøp enda. Så den sender jeg tilbake. Elkjøp dreit seg ut med å ta advarselen fra Rockstar altfor alvorlig, samtidig de har altfor stor tillit til at posten er rask i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, trodde GTA V var for neste generasjon. Lurer på hvorfor de ikke venter med å lansere ett så stort spill for å utnytte hardwaren i neste generasjons konsoller... og hvor bra er egentlig GTA 5 kontra de andre spillene i serien (har ikke spilt de men har lyst på GTA V), noen som har en formening?

 

Edit: Var litt OT men ett kort svar på det spørsmålet kan vel ikke skade :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Fikk min Collectors Edition i dag også. Veldig nice å ha ved siden av Biosock 2 Collectors Edition.

http://instagram.com/p/eXWGCVvu8C/

 

Enda ikke fått fra standard-utgaven til 249,- fra Elkjøp enda. Så den sender jeg tilbake. Elkjøp dreit seg ut med å ta advarselen fra Rockstar altfor alvorlig, samtidig de har altfor stor tillit til at posten er rask i Norge.

 

Selg den på Gamestop i stedet, får mer en 249,- for det :p

Lenke til kommentar

Fått endel timer i spillet nå, og er mektig imponert over at dette kjører på dagens konsoller og ser så bra ut. Det love ekstremt bra for tiden fremover av spill, da lista nå er blitt hevet og så skutt ut i stratosfæren.

 

Gikk for PS3 versjonen da det viste seg at den hadde overtaket i følge Digtal Faundry. Men fy faen å jeg hater R2 og L2 knappene på DS3 altså. Godt dem er gjort normale i DS4 kontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...