sånn er det! Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva skjer med gta5 online? Blir dette et eget spill jeg må kjøpe senere? Trodde det skulle ligge 2 discer i coveret da jeg åpnet det men det gjorde det ikke. Har hørt noe om at det blir lansert senere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 1. okt kommer GTA Online. Trenger ikke ekstra disc nei, og trenger ikke kjøpe det heller. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noe sier meg at iFruit ikke gjør noe med bilen k spillet før online slippes? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nydelig, deilig! jeg fikk spillet i dag <3 TAKK KOMPLETT Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Selvfølgelig kom ikke spillet i posten i dag. Dritt. Nå må jeg kjøpe det i butikken også returnere spillet når det kommer i posten. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Selvfølgelig kom ikke spillet i posten i dag. Dritt. Nå må jeg kjøpe det i butikken også returnere spillet når det kommer i posten. Hvordan fungerer returgreiene egentlig? Aldri gjort det før. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Haha. Etter prologen ta en røyk med han mørkhuda i sofaen Haha sjekk han babler mens han er stein Føler ikke dette er spoiler Lenke til kommentar
Qake Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Vedder på at spillet er utsolgt i butikkene @Bansky Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Litt off-topic dette, men noen som vet om jeg kan kjøpe PS3 i butikken som Elkjøp også angre på kjøpet når jeg har spilt GTA V?Det går fint så lenge du har esken og kvittering Ting som ikke har returrett er mobiler eller ting med abbo etc Pcer, tver, konsoller går fint (jobber i butikk) Vedder på at spillet er utsolgt i butikkene @Bansky Var over 100 kopier igjen på lefdal (stavanger) når jeg kjøpte mitt 1430 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Hvordan fungerer returgreiene egentlig? Aldri gjort det før. Jeg pleier bare å ta det med til butikken når det gjelder Elkjøp og Lefdal. Ellers er det vel bare å putte det i en konvolutt med kvitteringen (som vanligvis har returrett skjema bak) også sende tilbake. Vedder på at spillet er utsolgt i butikkene @Bansky Da slår jeg ned sjefen på Elkjøp også sjekker jeg de andre butikkene. Dessuten har i hvert fall Lefdal i Ski det. Sjekket på nettsiden dems. Endret 17. september 2013 av Banksy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Man går 20 mil med cd'n i underbuksa! Var nok en iphone autocorrect nok en gang, men du skjønner hva jeg mente ;P Ja, hehe Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hva skal vi gjøre?! Har lyst på den jævla atomic blimp'en! Kan være stor pågang, leser at det er mange med samme problem, så blir vel løst etterhvert:-) Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hehe okei, trur dere dette her blir å fungere? Jeg og en kompis har tenkt å spleise spillet. Så tenkte vi vi ska lag en PSN konto og da lanste ned på hver sine konsoller. Vil dette gå uten problemer? Det er ikke noe flere koder man må aktivere,? Som online delen elns? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Det vil gå helt fint. Online kan vell kun en bruke om gangen though. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det vil gå helt fint. Online kan vell kun en bruke om gangen though. Okei, flott! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan får man da ekstra greiene for å signe opp med social club. Var snakk om ekstra våpen etc. Fikk beskjed om det i spillet. Men hvordan får jeg tak i det? Forresten. Det spillet jeg kjøpte i dag hadde blimp kode som funka og et stort kart inni seg. Var ikke pre order heller Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Litt narkotika på EB games: http://www.goldcoast.com.au/article/2013/09/17/458356_gold-coast-news.html Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Synet av pappa som kommer hjem med GTA V i hånda Fikk med kart og blimp jeg også, selv om det ikke var forhåndsbestilt. Og det kostet 50 kroner mindre enn det jeg kjøpte på nett. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg fikk også blimp kode selvom jeg ikke hadde forhåndsbestilt. Kart får vel alle? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Flere som klarer blimp koden i PS3 versjonen på PSN? Vet en har klart det her men det kan være han hadde flaks, men hvis det er flere nå og ikke meg så er det grunn til å bekymre seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå