tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 For ett spill!! installerte seg automatisk når jeg putta inn disken i PS3, tok ca 20 mil, 8,5gb. Blipp koden fungerte også Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Faen asså.. har fortsatt ikkje fått gta v. Siste gangen eg pre odrerer fra cdon..... 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S Prøv å kontakt support, kanskje det er en sjanse for å få en ny kode siden det er så mange som har det problemet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Collect@Store for både Lefdal og Elkjøp på Forus er utilgjengelig, og dermed utsolgt. Elkjøp ved Bjergsted er fortsatt tilgjengelig, så du kan bestille/reservere det der, også hente det når det passer deg. Feil. LEfdal hadde over 100 kopier når jeg var der 1430 På forus altså Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Choices Bør gjøre termo og fluid, men den ligger ved siden av frister meg, hva skal jeg gjøre :( Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S samma problem her.. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 samma problem her.. Nå har ikke jeg prøvd min kode enda, men skal man ikke redeeme koden inne i spillet? Under extras eller noe? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Litt off-topic dette, men noen som vet om jeg kan kjøpe PS3 i butikken som Elkjøp også angre på kjøpet når jeg har spilt GTA V? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hos Elkjøp så går vell det med spill som ikke har noen form for lisenskode om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Snakker ikke om spillet, men selve konsollen. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen flere enn meg som synes grafikken på ps3 er litt shabby? Spesiellt når jeg kjører blir med mye skarpe kanter på eller rundere former Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen flere enn meg som synes grafikken på ps3 er litt shabby? Spesiellt når jeg kjører blir med mye skarpe kanter på eller rundere former mhm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Prøv å kontakt support, kanskje det er en sjanse for å få en ny kode siden det er så mange som har det problemet. Support av Rockstar? Eller? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Elkjøp. Forhåndsbestilt. Mail på fredag om "Sendt". Oslo. Ikke noe i postkassen i dag heller. Fuck elkjøp. Stikker å kjøper det i en butikk nå. Så får jeg heller sende spillet jeg omsider får i postkassen, tilbake. edit. http://www.expert.no/aktuelt/gtav/ Expert har GTA V til 379,- dagstilbud i dag. 1500 stk. Heldig jeg har en expert like med meg. Da er det bare å springe opp! Endret 17. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 samma problem her.. Hva skal vi gjøre?! Har lyst på den jævla atomic blimp'en! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Prøvde å løse inn min blimp kode nå, fikk feil. Gikk inn i spillet og til playstation store derfra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hmmm.. hvordan skal vi gjøre noe med dette her. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ok, prøvde fra klokken 00:00 til 00:15 uten hell. Er på kurs/møte frem til 1800 og vil nødig komme hjem å finne ut at den ikke fungerer. Spillet ble åpnet ca kl ett om natten, så du var nok en time for tidlig ute. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Litt off-topic dette, men noen som vet om jeg kan kjøpe PS3 i butikken som Elkjøp også angre på kjøpet når jeg har spilt GTA V? Tror det skal gå fint, hvis det ikke blir noen synlige skader/slitasje. Har returnert en del brukte ting innen 30 dager uten problem. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan installerer man en mil? Man går 20 mil med cd'n i underbuksa! Var nok en iphone autocorrect nok en gang, men du skjønner hva jeg mente ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå