Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Grand Theft Auto med egen forumkategori:

 

Jeg varsler her siden det føles nyttig for trådens deltakere. Vi har opprettet en egen forumkategori for Grand Theft Auto, hvor vi for øyeblikket flytter tråder inn i, men de fleste nye tråder skal være flyttet allerede.

 

Vi oppfordrer dere til å ta diskusjoner og spørsmål som ikke er av "generell art" i egne tråder. Moderatorer og forumveiledere kan splitte ut innlegg til egne tråder dersom vi føler enkelte diskusjoner her inne tar for mye plass eller vi mener innlegg vil kunne få mer oppmerksomhet i en egen tråd.

 

Reaksjoner på moderering tas på PM eller tilbakemeldinger til forumet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange sa at X360 versjonen er best, ta en titt her

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-grand-theft-auto-5-face-off

 

"However, it's apparent that the PS3 version has an undeniable advantage in one area: even to the naked eye, ground textures on 360 are blurred as a result of what appears to be unoptimised asset streaming. Glitch or not, this basically amounts to concrete and grass textures appearing fuzzier beneath the feet of Trevor, Michael or Franklin, while the PS3 version's remain crystal clear."

"Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option."

 

Er noe bedre framerate på X360, men PS3 har bedre grafikk overall

Er uansett ikke megaforskjeller. Jeg hadde bestemt meg for lenge siden.

Merkelig ingen her inne hadde postet denne ;)

Jeg fikk ikke mitt GTAV med denne posten, huffameg altså!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant sammenligning fra Eurogamer. Er vel første Rockstar-spillet hvor grafikken er bedre på PS3 enn X360 denne generasjonen.

 

"Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option."

 

Begge kjører 720p native. En oppgradering fra GTA4 og RDR hvor PS3-versjonene var på skuffende 640p.

 

Begge versjonene kjører hele tiden 20-30 fps, men under dette ved store eksplosjoner. Nede i 16 fps noen steder.

Lenke til kommentar

Fuck it, når jeg kjenner at det knapt er mulig å overleve et par timer når jeg lester så alt alt for mye bra om GTA V så er det jo som å tro på julenissen at jeg skal klare å holde meg til next-gen release med å skaffe spillet.... Må nesten få kjæresten til å plukke opp et eksemplar på vei hjem fra Høgskolen.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Fuck it, når jeg kjenner at det knapt er mulig å overleve et par timer når jeg lester så alt alt for mye bra om GTA V så er det jo som å tro på julenissen at jeg skal klare å holde meg til next-gen release med å skaffe spillet.... Må nesten få kjæresten til å plukke opp et eksemplar på vei hjem fra Høgskolen.

 

Muhaha! Welcome :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...