Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som, har gjort - og blir i gta V og leke ekte liv? Ta en fin bil, dra på roadtrip - late som jeg kjører på "ekte" også videre?

Kva går det ut på? Eg køyrer av og til seint, men det går ikkje mange minuttane før eg går lei og gjev full gass igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjører av prinsipp stort sett alltid lovlig med bil, mens på motorsykkel ligger jeg stort sett på gul-linja med klampen i bånn.

Jeg kjører i GTA slik jeg kjører i virkeligheten.

Samme her! Har jeg det ekstra travelt kjører jeg til nærmeste barnehage og rygger inn i huskestativet for å ta luftveien. Dyrt med ny bil hver dag, men sparer tid!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Husker første gang jeg virkelig kjente fysikkmotoren i GTAIV. Skulle over krysset ved den sørligste broen mellom Algonquin og ... der man starter, kom i hundreoghelvete med en Sentinel (den som ligner BMW M3), og akkurat i det jeg tror jeg klarer det, smeller jeg inn i hekken på en brannbil. Fyker naturligvis gjennom frontruta, og når jeg tasser tilbake til bilen etterpå (overlevde mirakuløst), ser jeg at forstillinga er så skjev at venstre forhjul står nesten 90 grader i forhold til resten av hjulene, samt at hele venstre halvdel av motorrommet er krøsta sammen til en ball.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjører av prinsipp stort sett alltid lovlig med bil, mens på motorsykkel ligger jeg stort sett på gul-linja med klampen i bånn.

Det vil si jeg leker ofte superman ut frontruta :whistle:

Du må ta deg litt tid før du begynner å kjøre, mann. Få på deg selen (nico gjør det hvis du lar bilen stå på tomgang et par sek), så slipper du å beundre utsikten mens du flyr mot den visse død.

Lenke til kommentar

Samme her! Har jeg det ekstra travelt kjører jeg til nærmeste barnehage og rygger inn i huskestativet for å ta luftveien. Dyrt med ny bil hver dag, men sparer tid!

Yes, helt klart verd det, lokale butikken har begynt å bli litt sure på meg, da jeg kræsjer bilen og flyr ut frontruta og inn i butikken.

Det vil si jeg leker ofte superman ut frontruta :whistle:

Du må ta deg litt tid før du begynner å kjøre, mann. Få på deg selen (nico gjør det hvis du lar bilen stå på tomgang et par sek), så slipper du å beundre utsikten mens du flyr mot den visse død.

Oida, det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...