Lykketrolling Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har Saint's Row kopiert fra GTA, eller har GTA kopiert fra Saint's Row? Ikke lett å vite bestandig, men bra GTA har fått humoren tilbake. Fikk et mission som ganske enkelt besto i å skyte aliens. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er det noen som har sovet inatt? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Herregud så vanskelig det er å fly. Prøvd å fly i uvær da? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fett spill men de har ikke lært seg å ha bedre tutorials ennå. Ingen som har tid å lese tekstboksen øverst i venstre hjørne når man holder på å spille. I begynnelsen når man kjører rundt i bilen, IKKE SJANS å lese det mens man holder på. Hehe, typisk det der ja...måte å multitasking dem går utifra vi kan da! Men en kan alltids laste ned en digital manual. Har ikke sjekket den selv så vet ikke hva den inneholder osv... https://itunes.apple.com/no/app/id699032795?mt=8&affId=1736887 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bare jeg som suger eller er det nesten umulig å få noe poeng i iFruit appen? Bruker jo alle pengene på mat og drikke og får 0 til nesten ingenting ifra å beskytte tispa.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Stemmer det at med GTA V på PS3 så kan man spille mot de som også har Xbox Live? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nekter jeg å tro.. Isåfall hadde det blitt annonsert med bravur, men pdd får ingen spillt online uansett. Får jeg ikke mitt i dag så klikker jeg!! Ikke har jeg penger til å kjøpe det ut i butikk heller Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Tenker når online spilling blir tilgjengelig Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Da har jeg fått iFruit til å funke og har lekt med bikkja holdt på å le meg i hjel når jeg kasta ballen og han kom tilbake med ei hånd Endret 17. september 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bare jeg som suger eller er det nesten umulig å få noe poeng i iFruit appen? Bruker jo alle pengene på mat og drikke og får 0 til nesten ingenting ifra å beskytte tispa..Samme problem her. Og inatt har det vistnok resett seg!!! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Ok, max nedtur å stå opp tidlig for å spille GTA V hele dagen, men så ligger det ikke noe spill fra Elkjøp i postkassa Kan hende at posten ikke har kommet enda.. Sjekker igjen om en halvtime.. BTW: Ble "uheldigvis" sjukemeldt denne uken Muskelbetennelse i skulderen. Good timing! Endret 17. september 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 På plass på skolebenken for to små timer før jeg kan dra bort til spillbutikken og hente kopien min. Historie har aldri vært mindre gøy enn nå. Helt umulig å fokusere.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Skal holde meg til next-gen release, skal holde meg til next-gen release...... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er det noen som har sovet inatt? Jeg har ikke spillet, men tok sovepille for å sove. Gleder meg så mye at jeg bare lå der å tenkte på spillet. Like greit å stappe i en pille for å få tiden til å gå fort. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 1 time til jeg skal stikke å skaffe meg spillet...håper bare ikke jeg har skrudd forventningene opp igjennom taket og ut i stratosfæren... Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) er det sånn man kjenner igjen byen ifra San Andreas? og er hele karte åpen fra start? Endret 17. september 2013 av sprintball96 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Minner om San Andreas, ja. Kartet er ikke åpent, nei. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Stikker bort til Lefdal om litt og handler spillet, så blir det jobb fra 11-19. Blir noen lange timer. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 For meg så er det skole fra 12 til 13.30, også skal det ligge i posten når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg endelig fått min kopi, så da blir det skole til 12 også rett hjem å spille Kartet er ikke åpent? Vil det si at det ikke er utforsket eller at deler av det er låst i starten? Om det er sånn at vi må utforske kartet før ting blir synelig angrer jeg på at jeg har sett bildet av kartet hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå