dysfunctional Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har spillet liggende foran meg her. Får ikke spilt det grunnet plassmangel på harddisk. ER DET MUUULIGGGGG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Slett ting? Kjøpte Xbox 1 minutt før stengetid. Klarte å dra med meg 2GB-versjonen.... Får formatere en ekstern harddisk og installere på den, regner med at det funker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hmm vet ikke om det fungerer men du får prøve og håpe Si ifra! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hmm vet ikke om det fungerer men du får prøve og håpe Si ifra! Funket fint, det! Måtte slette TV-serie/film-samlingen, men men. Installerer nå! Gleder meg vannvittig mye. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er ikke hoved personene litt evil? Nico hadde en måte og være snill og slem. Disse er jo bare pure evil hahaha xP Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Regner med at de store butikkene (Elkjøp, Lefdal, Spaceworld) går tomme for GTA5 i løpet av morgendagen, men når pleier butikkene å "restocke" populære varer? Er det håp i å få tak i noe på torsdag/fredag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Faen meg i kø enda haha. 1 meter fra kassen nå! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kos deg! Skål! Håper du og mange andre nyter spillet til de grader! Jeg er veldig missunnelig, men slik er det når jeg venter på den dyreste utgaven. Har stor tro på GTA V er verdt 1199kr Uten tvil! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Installerer på PS3 nå. Snakkes Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Faen meg i kø enda haha. 1 meter fra kassen nå! Er ikke engang så interessert i GTA, men lastet det ned i går og har det på pause nå. Helt greit spill, men ikke det helt store for min del. Ansiktsanimasjonen er heller laber, er drittlei den evige sommeren, og føler jeg har sett det meste før. Men for all del, det er nok et bra spill likevel. Har bare kommet forbi introen og det første oppdraget. Blir nok å kose meg med dette en god stund. 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Når kommer PS4 utgaven av spillet ? Gidder ikke kjøpe ny PS3 nå som Ps4 er rett rundt hjørnet !! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er ikke engang så interessert i GTA, men lastet det ned i går og har det på pause nå. Helt greit spill, men ikke det helt store for min del. Ansiktsanimasjonen er heller laber, er drittlei den evige sommeren, og føler jeg har sett det meste før. Men for all del, det er nok et bra spill likevel. Har bare kommet forbi introen og det første oppdraget. Blir nok å kose meg med dette en god stund. Nei jeg har ikke hatt interesse av de tidligere spillene fra PS2 og utover. Men nå begynte vi å snakke om at det var natt åpent når vi var på jobb, så da ble det kø og stemning gitt. Skulle jo liksom vente til dette kom til next-gen om jeg i hele tatt skulle ha det 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har cruiset litt rundt nå. To ting jeg har spesielt lagt merke til: 1. Spillet er STORT! Det tar virkelig tid å komme seg fram 2. Nattstemningen er helt sykt, lysene i byen og motorveien og lignende er helt sykt realistisk og livlig! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Har bare en klage og det er at bilene tåler alt for mye og at det har blitt litt mye arcade i bil bevegelsene. Og endelig er det musikk i oppdragene. Er så sykt mye detaljer man bare ikke har tid og ta opp . Så mye er forandret fra gta4 :0 Endret 17. september 2013 av Realzi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er utrolig overrasket hvor bra spillet virker. Har vel spilt en snau halvtime, og jeg er helt oppslukt allerede. On another note: Litt nedtur å komme fra 120fps PC-gaming til dette... Heldigvis er det mye annet å fryde seg over! Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Opplever endel pop-in textures og feil som det blir vist i den videoen som fraråder å installere spill-disken på Xbox, med spillet kjøpt på PSN, ville sterkt frarådet å kjøpe det derfra enn så lenge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Da har jeg spilt drøye 2,5 timer med GTA V og jeg har bare en ting jeg vil si; Dette er hands down det mest detaljerte spillet jeg har vært borti noensinne! Jeg er nødt til å ta en pause nå, får jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er så hinsides mye som skjer overalt, og jeg må være litt mer våken for å kunne nyte det fullt ut. Nå blir det nattmat og søvn, også er det på igjen i morgen! 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har bare en klage og det er at bilene tåler alt for mye og at det har blitt litt mye arcade i bil bevegelsene. Og endelig er det musikk i oppdragene. Er så sykt mye detaljer man bare ikke har tid og ta opp . Så mye er forandret fra gta4 :0 Dette irriterer meg også. Har spilt mye GTA4, og syns kjøringa der var perfekt. Dette er ikke GTA for meg, føles som et arcade bilspill. Eller så syns jeg politiet er for aggressive og våpnene gir en rar følelse. Mye kan nok tilvennes, men syns de har gjort noen rare valg. Er også enig i han under deg som sier at det er rart å komme fra 120 FPS PC til dette, og det er jeg enig i. Syns det er umulig å kjøre med denne lave FPS-en. Får spille det på PS3 fram til PC-versjonen kommer og etter det snur jeg meg nok aldri tilbake. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kjøringen i GTA:IV var jo sirup. Gleder meg at de har endret på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå