Dennsa Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, kødder du? Fuck det EDIT: Sjekket nå og det stemmer faen skjære i meg! Nå ble jeg ekstremt skuffa, hadde mulighet til å spille fra 12 til halv to, men det er bare glemme. Pokkers dritt, for en ekstrem nedtur! Da legger jeg meg så får jeg heller ta det i morgen kveld Hos meg står det at spillet åpnes 00:00 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hos meg står det at spillet åpnes 00:00 Står 01:00 på meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvorfor har ikke GTA eget underforum her? Fortjener det! Det er under diskusjon på internforumet vårt. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvilken versjon er best? Eller er det såpass like ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Virker som om det er veldig likt. Noen ganger ser det ut som om PS3-versjonen ser best ut, andre gangen 360-versjonen. Så kjøp etter den konsollen du liker best, om det så er pga gamepad som du liker eller antall venner å spille online med (siden onlinedelen ser veldig bra ut). 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er vel early reports om at 360-versjonen har en ørliten fordel, men det er minimalt. 1 Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er vel early reports om at 360-versjonen har en ørliten fordel, men det er minimalt. Nei. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Hos meg står det at spillet åpnes 00:00 Og hva er klokka på PS3'en din? Tipper den er en time tidligere enn reel tid. Tiden når det åpnes avhenger av tiden man har på PS3'en, alt i alt havner den uannsett på kl 01.00 norsk tid. Endret 16. september 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ryktes at spillet vil være tilgjengelig på PSN fra 00.00 etter egen tidssone. En i Dubai skrev på et forum at han kunne starte spillet så fort klokken hadde passert 00.00. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Nei.Merk at jeg sier early og minimalt. Så, jo: http://n4g.com/news/1355193/gta-5-xbox-360-vs-ps3-direct-screen-comparison Men altså, som Ginecologo over her sier, hva betyr det vel? Kjøp til den konsollen du liker best, enkelt og greit Endret 16. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei. Blir du mer fornøyd om man bytter ut Xbox med PS3? Spill som dette er det minimale forskjeller. Kjøp det på konsollen man liker best. 1 Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Og hva er klokka på PS3'en din? Tipper den er en time tidligere enn reel tid. Tiden når det åpnes avhenger av tiden man har på PS3'en, alt i alt havner den uannsett på kl 01.00 norsk tid. Den er stilt etter norsk tid, og nå er den 22:55. Mener å ha lest at de skulle sørge for at ALLE land får spille til midnatt (dog litt usikker) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Merk at jeg sier early og minimalt. Så, jo: http://n4g.com/news/1355193/gta-5-xbox-360-vs-ps3-direct-screen-comparison Men altså, som Ginecologo over her sier, hva betyr det vel? Kjøp til den konsollen du liker best, enkelt og greit De virker å være veldig like, etter hva jeg har sett av bilder så ser det ut som X360 versjonen har mer skyer, mens PS3 versjonen virker å generelt sett ha litt bedre draw distance. Edit: Vegetasjonen ser også noe bedre ut på X360, mens PS3 ser ut til å ha noe bedre anti aliasing. Endret 16. september 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Snart på tide å sette seg i bimmeren og hente gta fra den lokale gamestopen Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Satt med dette i går kveld. Brukte ok med tid til 80% ca, deretter gikk det dritsakte frem til 90% og deretter gikk det fortere igjen. Tror hele nedlastinga brukte ca 7 timer på min 25Mbit linje.. Kanskje litt mer trøkk og pågang i kveld da.. Takk! Får virkelig håpe det skjer med meg også. Tok på pause i noen sekunder, og deretter fortsettet jeg den. Har stått på 87# (finner ikke prosent ikonet på mobilen) i over en halvtime nå! Får håpe at alt ikke stoppet. Ps: rett før jeg skulle poste, så var den på 88#! Skulle bare visst hvor lettet jeg ble nå! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Har gått veldig fint fram til nå med venting, men nå er jeg så sykt stoka på å spille at jeg ikke har sjans til å sove Drar innom å henter spillet kl 9 i mårra. First in the line! Edit:http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mimpf/gtai_to_gtav_the_history_of_grand_theft_auto/ Veldig morsom post å lese mens jeg sitter å venter i spenning! Endret 16. september 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Var faen bra kø på Amanda senteret i Haugesund altså! Og jævlig kjølig som faen ute.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Akkurat nå sitter jeg hjemme i fosterstilling og griner. Jeg fikk ikke lov av morra mi å stikke til byen på midnattslansering, så jeg sitter nå og ser på streams, istedenfor å spille det :/ Noen som kjører i Stavanger btw må inn til Platekompaniet! Neida, dere som har det, kos dere! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sånt må man forutse og snike seg ut he he. Lettere å få tilgivelse enn tillatelse Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Får se bilder av kø og sånt da Har spilt en stund nå. Er vanskelig å forklare hvor gøy det er. Eneste man kan si er: gled dere til dere setter dere ned og spiller i flere timesvis. Det er bare så jævlig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå