EndreAnd Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått spillet, og spillt litt?Er det slik at man bruker lang tid i begynnelsen på å se på kortfilmer, og masse tutorials? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Der er spillet installert Skal skrive senere om hvordan det er! See ya in a few hours! Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet i dag. Har spilt siden 13:00. Kan allerede si at dette må være noe av det beste jeg noensinne har spilt. Utrolig lenge siden jeg har storkost meg så mye med et spill. Starten er interessant, og opplæringen av de forskjellige kontrollene er vevd inn på et veldig smart måte. Ikke noe svart/hvit tutorial. Har ikke prøvd noen av cheatsene som ligger ute, ser egentlig ikke noe grunn til det heller. Oppdragene har en god balanse av de forskjellige vanskelighetsgradene. Uansett så mister man muligheten til å få achievements/trophies samt Social Club statsene dine teller ikke om du bruker cheats. Ser fram til å kunne få kjøpt hus, kjøretøy og ikke minst sjekke ut hva som er under havet. Gled dere. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sier sitt. Skjønner ikke at de mener skyrim er dårligere enn GTA IV.... Fulle folk.... Skyrim kommer som nummer 2 etter GTA V Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, nå synes jeg de kan innrømme at en PC-versjon er på vei snart. Så mye GTA-snakk overalt, også veit jeg ikke om jeg noen gang får spilt det. Velvel, får vel bare smøre seg inn med enda mer tålmodighet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 jaja gta sendt idag, great elkjøp. forbannede hel.... det er nokk første og siste gang man handler der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Veldig strategisk og avsløre at det kommer en PC-versjon rett før alle skal kjøpe spillet ja. 2 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingen som vet noe om Chop?(Hunden)Er så teit om jeg faktisk må trene hunden og maten den i Chop The Dog på Ifruit for at den skal kunne sitte, være snill osv.. Dette må da være mulig å gjøre ingame også? 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Den må sees. Haha. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingen som vet noe om Chop?(Hunden) Er så teit om jeg faktisk må trene hunden og maten den i Chop The Dog på Ifruit for at den skal kunne sitte, være snill osv.. Dette må da være mulig å gjøre ingame også? Spesiellt om de ikke har noe tilsvarende for Android O.o Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De skriver hvertfall at iFruit for Android er forsinket, og at det kommer snart.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingen som vet noe om Chop?(Hunden) Er så teit om jeg faktisk må trene hunden og maten den i Chop The Dog på Ifruit for at den skal kunne sitte, være snill osv.. Dette må da være mulig å gjøre ingame også? Jeg tror ikke at det har såpass stor effekt på gameplayet at det er så viktig, kun en morsom tilleggsgreie. Men håper de skjønner at det må være lettere å tjene credits, for nå er det umulig å godtgjøre han. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som vet når man kan begynne å spille hvis man har kjøpt det online på PSN store? Blir det unlocket ved midnatt eller er det en global tid som gjelder? Lenke til kommentar
Atleb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har et spørsmål. Vet noen hvordan man får sjekket ut hvor mye plass man har igjen på PS3'en? Jeg vil bestille GTA V, men hvis jeg ikke har nok plass, er det nytteløst. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg tror ikke at det har såpass stor effekt på gameplayet at det er så viktig, kun en morsom tilleggsgreie. Men håper de skjønner at det må være lettere å tjene credits, for nå er det umulig å godtgjøre han. Har fått credits fra å gå tur 2 ganger. 40 credits til sammen. Men får jo endel av å vente da, så i mårra tidlig skal jeg bruke alle creditene til å trene opp hunden, også får jeg heller gjøre han glad senere. Er morsomt å ha en hund som kan sitte, osv, men orker ikke å "farme" credits når jeg får GTA, så da får jeg heller ta tiden til hjelp Jeg har et spørsmål. Vet noen hvordan man får sjekket ut hvor mye plass man har igjen på PS3'en? Jeg vil bestille GTA V, men hvis jeg ikke har nok plass, er det nytteløst. Er under instillinger også system elns Endret 16. september 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kan man ikke kjøpe spillet via Xbox Live? Finner spillet, men det er ikke mulig å kjøpe selve spillet, bare masse annet ræl.. Blir kanskje ikke mulig før 00:01? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kan man ikke kjøpe spillet via Xbox Live? Finner spillet, men det er ikke mulig å kjøpe selve spillet, bare masse annet ræl.. Blir kanskje ikke mulig før 00:01? Det tviler jeg STERKT på. Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Endret 16. september 2013 av WaztedPenguinz Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tviler sterkt på at det er mulig å kjøpe det via Xbox Live? Hvorfor skulle ikke Microsoft klare å selge det som Sony klarer det via PlayStation Network på PlayStation 3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Man får ikke forhåndskjøpe ting (og ihvertfall ikke preloade) på Xbox Live, så må vente til i natt (sikkert klokka 00:00). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå