Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare i en "stor" Los Santos ? Trur alle GTA fans hadde explodert i sinne.. Når dem går tilbake til San Andreas må jo San fierro, Las Venturaz være med..

Så den lista som har blitt postet lenger bak er full av skit og jeg trur ingen ting på det.. Vi får vell vite mere etter hvert. Håper dem kommer med sånne videoer dem gjorde med RDR for og vise frem va du kunne gjøre og sånt :)

Lenke til kommentar

Jeg er en "GTA fan" og beholder roen selv om det bare er en by. GTA: San Andreas var et meget bra spill, men fikk ikke noe forhold til byene sammenlignet med alle spillene før og GTA IV.

Når de nå konsentrerer seg om en by blir den jo desto mer detaljert og virkelighetstro. Så kan de eventuelt lage de andre byene senere i like god detalj.

Lenke til kommentar

De som er redde for at Los Santos i GTV skal bli for lite:

1. Spill GTAIII og deretter GTAIV - de er begge i Liberty City. Det er naturlig å tenke at forskjellen mellom Los Santos i GTA:SA og Los Santos i GTAV kommer til våre like stor.

2. Spill L.A. Noire og sjekk størrelsen på kartet der. Og det er bare LA, og ikke de omliggende områdene.

3. R* har selv sagt at GTAV blir det størst spillet de har lagd, men om det er geografisk eller innholdsmessig gjenstår å se.

En ting er ihvertfall sikkert - I'm gonna be blown away. LA er favorittbyen min i statene og en R* satirisk versjon av livsstilen, pengejaget og alle den flotte arkitekturen der gir meg gåsehud!!

Lenke til kommentar

De som er redde for at Los Santos i GTV skal bli for lite:

1. Spill GTAIII og deretter GTAIV - de er begge i Liberty City. Det er naturlig å tenke at forskjellen mellom Los Santos i GTA:SA og Los Santos i GTAV kommer til våre like stor.

2. Spill L.A. Noire og sjekk størrelsen på kartet der. Og det er bare LA, og ikke de omliggende områdene.

3. R* har selv sagt at GTAV blir det størst spillet de har lagd, men om det er geografisk eller innholdsmessig gjenstår å se.

En ting er ihvertfall sikkert - I'm gonna be blown away. LA er favorittbyen min i statene og en R* satirisk versjon av livsstilen, pengejaget og alle den flotte arkitekturen der gir meg gåsehud!!

Problemet er ikke nødvendigvis at kartet blir lite, problemet er at å få enda en by er drit kjedelig, jeg vil ha noe mer. Skog, fjell, vann og steder jeg kan finne én gang for så å kanskje ikke se dem igjen på lenge. Nå har Rockstar sagt at vi får mer enn bare by, men noe mindre enn GTA San Andreas er en skuffelse. Dessuten er størrelsen et problem om det blir som i GTA IV hvor man må farte i lange tider for å komme frem til oppdraget, dø og så faktisk måtte gjøre samme forbanna lange turen enda en gang.

Selvfølgelig blir dem å inkludere en eller annen referanse til gta san andreas, og ihvertfall grove street. Det er faktisk utenkelig at ikke grove street blir nevnt, eller er på en eller annen måte i spillet.

Noe annet ville vært merkelig, Liberty City er fortsatt Liberty City med svært få forandringer i GTA III, GTA Liberty City Stories og GTA IV. Samme vil nok skje med Los Santos, og traileren viser jo også hvor likt det er.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir dem å inkludere en eller annen referanse til gta san andreas, og ihvertfall grove street. Det er faktisk utenkelig at ikke grove street blir nevnt, eller er på en eller annen måte i spillet.

Noe annet ville vært merkelig, Liberty City er fortsatt Liberty City med svært få forandringer i GTA III, GTA Liberty City Stories og GTA IV. Samme vil nok skje med Los Santos, og traileren viser jo også hvor likt det er.

Det er jo nesten ingen referanser til GTA 3 i GTA IV, bortsett fra bynavnet. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste en.

Lenke til kommentar

Det er jo nesten ingen referanser til GTA 3 i GTA IV, bortsett fra bynavnet. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste en.

Enig. Liberty City i GTA IV er en ganske tro kopi av virkelighetens New York, mens Liberty City fra GTA3 og LCS er helt annerledes.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke nødvendigvis at kartet blir lite, problemet er at å få enda en by er drit kjedelig, jeg vil ha noe mer. Skog, fjell, vann og steder jeg kan finne én gang for så å kanskje ikke se dem igjen på lenge. Nå har Rockstar sagt at vi får mer enn bare by, men noe mindre enn GTA San Andreas er en skuffelse. Dessuten er størrelsen et problem om det blir som i GTA IV hvor man må farte i lange tider for å komme frem til oppdraget, dø og så faktisk måtte gjøre samme forbanna lange turen enda en gang.

Isåfall får du håpe på at dette er sant vedr størrelsen på kartet:

2,5x større enn Red Dead Redemption

post-116700-0-44826300-1320576447_thumb.jpg

4x større enn GTA:San Andreas

post-116700-0-00115000-1320576461_thumb.jpg

Ja,whatever GTAIV

post-116700-0-87699200-1320576486_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Høh, var IV seriøst mindre enn SA? Klart, mindre byer i SA men store åpne områder. Sier ikke neitakk jeg hvertfall. Med RDR la jo Rockstar inn mission checkpoints også, noe IV fikk kritikk for å mangle. Så tipper man slipper å kjøre lange bilturer på nytt igjen ved mission failure.

Lenke til kommentar

Høh, var IV seriøst mindre enn SA? Klart, mindre byer i SA men store åpne områder. Sier ikke neitakk jeg hvertfall. Med RDR la jo Rockstar inn mission checkpoints også, noe IV fikk kritikk for å mangle. Så tipper man slipper å kjøre lange bilturer på nytt igjen ved mission failure.

Det tok lengre tid å krysse SA enn GTAIV, men jeg tror man skal ta de tegningene med en klype salt. RDR-kartet virket jo evig fordi du tok deg frem på en hest hvorpå en Infernus eller et helikopter hadde mer enn halvert reisetiden på tross av bumpete ørkenunderlag og opphopninger av innbyggere som aldri har sett en bil før.

Men alt er relativt, og det viktigste for meg er det faktum at R inkluderer fly igjen, og da især et jagerfly burde indikere en grei størrelse på kartet.

Legger ut denne også - liker tanken på et så stort kart + rundtomliggende ørken og fjell:

post-116700-0-42229100-1320581594_thumb.png

Lenke til kommentar
]

1. Man kan finne Claudes antrekk i garderoben til Playboy X

comparison--article_image.jpg

2. Avisen Libert Tree

LibertyTreead.png

3. Man kan finne grafitti som sier bla RIP og nevner bla Tommy og Claude

graffiti1--article_image.jpg

4. Burro-tag

Corner.jpg

5. Misty-tag

2869.full_.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...