Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Xbox 360: Rockstar warns: don't install GTA5 Xbox 360 "play" disc Installer kun det som er på install-disken, ikke play-discen om du vil at spillet skal kjøre optimalt. Hvordan blir dette med PS3 ? Er det kun en disk der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Aldri før sett et spill som har fått så høye scorer før globalt. Dette er uten tvil det beste spillet vi har hatt i historien. Folk kaller det tidenes beste overalt. GTA IV fikk bare strålende anmeldelser det også... http://www.pcgamer.com/2013/09/16/gta-5-pc-release-petition-raises-over-350000-signatures/ Da var varn oppe i over 350 000 signaturer. Registrer deg om du har PC her: https://www.change.org/en-IN/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc Vis meg èn slik underskriftskampanje som noensinne har påvirket noe som helst... 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Prøvde å advare dere for lenge siden. Dem fucka opp The Last of Us til meg sist også så. Tryggere å kjøpe i butikk. Elkjøp har meget hyggelige priser, så der går fint for min del å vente to dager ekstra. Fikk tross alt både The Last of Us og GTA 5 til halv pris. Det er min egen utålmodighet som irriterer meg mer egentlig. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvordan blir dette med PS3 ? Er det kun en disk der? Kun en disk der, ikke en problemstilling. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kun en disk der, ikke en problemstilling. Stemmer, er sån blå-rai på ps3 ja! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Puppeteer til PS3 er et meget bra spill, men akkurat nå er det bare så sykt nedtur å ikke kunne spille GTA V Endret 16. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Puppeteer til PS3 er et meget bra spill, men akkurat nå er det bare så sykt nedtur å ikke kunne spille GTA V Haha, jeg har slitt med den elendige kjøre/skytefysikken i GTA IV en uke nå, og sitti på hesteryggen i RDR.. Om litt over 6 timer nå er det på tide med forandring! Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet fra Gamezone i dag. Men kan jeg starte spillet online, eller blir jeg bannet fra Xbox Live da? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk spillet fra Gamezone i dag. Men kan jeg starte spillet online, eller blir jeg bannet fra Xbox Live da? for 10 000-gang i denne tråden. Onlinefunksjonen blir ikke åpnet før om drøye 2 uker. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 gta IV har bedre metascore Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 for 10 000-gang i denne tråden. Onlinefunksjonen blir ikke åpnet før om drøye 2 uker. Jeg tenkte ikke på det, men at jeg starter spillet med brukerprofilen min. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg tenkte ikke på det, men at jeg starter spillet med brukerprofilen min. Ville kansje dratt ut internettkabelen noen timer til jeg da, for å være på sen sikre siden. På en annen side så har dem sikkert ekstremt mange dem skal banne nå, om de skal gjøre det med alle som har fått spillet tidligere og spillt det, mens dem er pålogget. Endret 16. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bergen blir litt langt unna, vet ikke om en plass i Oslo da? Jeg bor i Bergen, tell me tell me tell me! Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Anbefaler å laste ned iFruit appen til iphone og android. Du kan oppgradere Franklins første bil en god del. Alt er "on the house" på første bestilling. Samtidig er det et lite Chop minispill der, alá tamagotchi Looking after Chop successfully is reflected in his behavior in Grand Theft Auto V in a number of ways: •He will be more helpful and responsive to Franklin •He will perform tricks such as sitting, begging and giving paw if properly trained through the app •He will sniff out the nearest hidden items when the player takes him for a walk •Earn enough credits through walks and proper caretaking and exchange them for new collars for Chop Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 3 timer igjen på jobb, tror aldri tiden har gått så sakte som den gjør i dag ..Nattåpent på Spaceworld her i byen, blir konge! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da har jeg handlet meg et nytt XBOX360 kompatibelt headset med mic, så jeg er klar for online, Hansien! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da har jeg handlet meg et nytt XBOX360 kompatibelt headset med mic, så jeg er klar for online, Hansien! Online Biten må jeg droppe en god del uker til, kommer meg faen ikke online i havet utenfor Vietnam Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Send meg en pm hvis du bor i Bergen, og vil hvite hvor Folkens, jeg bor i Bergen og var ikke aktiv på forumet i akkurat den ene timen etter tommen postet dette og han svarer ikke på pm nå de siste 15-20 min! Hvordan skal jeg kontakte han Hjelp meg haha. Skriver haha men egentlig har jeg lyst å gråte at jeg ikke var aktiv på forumet akkurat de 45 min. (damn you Dexter) Please tommen kom tilbake og slutt å spill GTA! Endret 16. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Anbefaler å laste ned iFruit appen til iphone og android. Du kan oppgradere Franklins første bil en god del. Alt er "on the house" på første bestilling. Samtidig er det et lite Chop minispill der, alá tamagotchi Noen som kan bekrefte eller avkrefte at iFruit faktisk finnes til Android også? Jeg finner den ikke... 2 Lenke til kommentar
Lord_Gamerdottno Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei!Sitter og laster ned preloaden til PS3 nå, og den er ikke mye samarbeidsvillig. Eller tror det strander på at PSN logger seg ut hele tiden. Noen som tror de vet hva som er problemet? Når jeg skrur av og på nettet mitt fungerer det fint igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå