Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri før sett et spill som har fått så høye scorer før globalt. Dette er uten tvil det beste spillet vi har hatt i historien. Folk kaller det tidenes beste overalt.

GTA IV fikk bare strålende anmeldelser det også...

Vis meg èn slik underskriftskampanje som noensinne har påvirket noe som helst...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å advare dere for lenge siden. Dem fucka opp The Last of Us til meg sist også så. Tryggere å kjøpe i butikk.

Elkjøp har meget hyggelige priser, så der går fint for min del å vente to dager ekstra. Fikk tross alt både The Last of Us og GTA 5 til halv pris. Det er min egen utålmodighet som irriterer meg mer egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på det, men at jeg starter spillet med brukerprofilen min.

Ville kansje dratt ut internettkabelen noen timer til jeg da, for å være på sen sikre siden.

På en annen side så har dem sikkert ekstremt mange dem skal banne nå, om de skal gjøre det med alle som har fått spillet tidligere og spillt det, mens dem er pålogget.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Anbefaler å laste ned iFruit appen til iphone og android. Du kan oppgradere Franklins første bil en god del. Alt er "on the house" på første bestilling. Samtidig er det et lite Chop minispill der, alá tamagotchi

Looking after Chop successfully is reflected in his behavior in Grand Theft Auto V in a number of ways:

•He will be more helpful and responsive to Franklin

•He will perform tricks such as sitting, begging and giving paw if properly trained through the app

•He will sniff out the nearest hidden items when the player takes him for a walk

•Earn enough credits through walks and proper caretaking and exchange them for new collars for Chop

Lenke til kommentar

Send meg en pm hvis du bor i Bergen, og vil hvite hvor :)

Folkens, jeg bor i Bergen og var ikke aktiv på forumet i akkurat den ene timen etter tommen postet dette og han svarer ikke på pm nå de siste 15-20 min! Hvordan skal jeg kontakte han :D Hjelp meg haha.

Skriver haha men egentlig har jeg lyst å gråte at jeg ikke var aktiv på forumet akkurat de 45 min. (damn you Dexter) Please tommen kom tilbake og slutt å spill GTA! :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Anbefaler å laste ned iFruit appen til iphone og android. Du kan oppgradere Franklins første bil en god del. Alt er "on the house" på første bestilling. Samtidig er det et lite Chop minispill der, alá tamagotchi

Noen som kan bekrefte eller avkrefte at iFruit faktisk finnes til Android også? Jeg finner den ikke...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...