per17 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/10598-Grand-Theft-Auto-V-Review-People-Suck cancel pre order? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvordan er det med de 3 karakterene og missions, kan man spille igjennom ved å bare bruke 1, eller må man gjøre missions med de andre for å komme videre? http://www.gametrailers.com/reviews/p5jvw4/grand-theft-auto-v-review Her får du svaret du leter etter. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Aldri før sett et spill som har fått så høye scorer før globalt. Dette er uten tvil det beste spillet vi har hatt i historien. Folk kaller det tidenes beste overalt. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har det blitt nevnt noe om forskjeller mellom PS3 og X360 versjonen? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Scuba diving gear åssen får man det ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Send meg en pm hvis du bor i Bergen, og vil hvite hvor Bergen blir litt langt unna, vet ikke om en plass i Oslo da? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 99/100 på Metacritic. Oioioi! http://www.metacritic.com/game/xbox-360/grand-theft-auto-v Det er jo helt sykt høyt da! :O Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har det blitt nevnt noe om forskjeller mellom PS3 og X360 versjonen? Du kan jo dømme selv. Jeg ser ingen forskjell på de to versjonene. Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/10598-Grand-Theft-Auto-V-Review-People-Suck cancel pre order? Recommendation: It's certainly fun to be the bad guy sometimes, but only buy Grand Theft Auto V if you're prepared to play as characters with no justifiable motivation for doing awful things to people. Haha. Nei, hvorfor skal man høre på sånt? Mon tro om fyren da misliker dritmange spill og filmer pga akkurat det der Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Dette høres latterlig ut, men hørte noe om at de som har kjøpt spillet på PSN ikke kan spille online, selv ilke etter 1 oktober. Noen andre som har hørt dette? Det er vell bare tull? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Xbox 360: Rockstar warns: don't install GTA5 Xbox 360 "play" disc Installer kun det som er på install-disken, ikke play-discen om du vil at spillet skal kjøre optimalt. Takk for informasjonen! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Dette høres latterlig ut, men hørte noe om at de som har kjøpt spillet på PSN ikke kan spille online, selv ilke etter 1 oktober. Noen andre som har hørt dette? Det er vell bare tull? Onlinedelen funker ikke før 1.oktober. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk dessverre ikke spillet i posten i dag, MEN, kjøpte PSN-versjonen også, så da får det bli litt spilling klokka 24 i kveld istedet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Berre for å sjokkere samtlege her inne; Elkjip har ikkje sendt min førehandstinging av GTA V, http://www.dramabutton.com/ Så, får vel spasere opp på Elkjip i morgon å plukke eit eksemplar der. DItto. Forhåndsbestilte for måneder siden, men har ikke fått noe respons derfra overhodet. Det samme skjedde da jeg forhåndsbestilte The Last of Us fra dem. EDIT: Lurer på om jeg like greit bare skal kjøpe det på PSN. Endret 16. september 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Onlinedelen funker ikke før 1.oktober. Vet det, men hørte at online ikke engang funker etter 1 oktober, om du har kjøpt på PSN. Bullshit, right? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Vet det, men hørte at online ikke engang funker etter 1 oktober, om du har kjøpt på PSN. Bullshit, right? Det vil jeg tro. Er vel ingen grunn til at det ikke skal funke... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Vet det, men hørte at online ikke engang funker etter 1 oktober, om du har kjøpt på PSN. Bullshit, right?Bullshit ja Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Prøvde å advare dere for lenge siden. Dem fucka opp The Last of Us til meg sist også så. Tryggere å kjøpe i butikk. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tror nok du kan ta det med ro, kan aldri tenke meg at de blokker PSN kjøp fra Online delen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå