Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i forrige uke. Har det noe å si? Bør ikke ta en uke å pakke ned spillet i litt papp og sende det av gårde. Bestiller man før lansering bør de uansett klare å levere på dagen, ikke flere dager etterpå. Hadde jeg bestilt i dag hadde jeg skjønt det.

Når du bestilte forrige uke så havner jo du i køen bak alle som har bestilt før deg. Førstemann til mølla.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å spille tennis/golf eller jakta elns? Spent på hvordan de mini gamene vil være :)

Tennis var gøy. Ikke spilt noen andre former for tennisspill så har ingenting å sammenligne med.

Golf har jeg ikke prøvd enda.

Jakt skuffet litt. Kunne i det minste ha ordnet mulighet til å selge skinnet og kjøttet for en liten pris.

Lenke til kommentar

Tennis var gøy. Ikke spilt noen andre former for tennisspill så har ingenting å sammenligne med.

Golf har jeg ikke prøvd enda.

Jakt skuffet litt. Kunne i det minste ha ordnet mulighet til å selge skinnet og kjøttet for en liten pris.

Kva brukar du skinn og kjøt til då? Ingenting?

Skuffande.

Hugsar eg synest det var morosamt å jakte å tene pengar på skinn og kjøt i RDR.

Lenke til kommentar

Kva brukar du skinn og kjøt til då? Ingenting?

Skuffande.

Hugsar eg synest det var morosamt å jakte å tene pengar på skinn og kjøt i RDR.

Du har, så sant jeg ikke har gått glipp av noe, ingen mulighet til å flå dyret du har skutt eller partere det for kjøttet sin del.

Hadde håpet på det samme i GTA som i rør når det kom til jakt og tjene litt penger.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Ser at Elkjøp-sendingsbekreftelsene begynner å tikke inn hos folk.... men ikke hos meg. Neida. Ingen mail her i garden. "Ligger til behandling" fortsatt, ja. Visste ikke at tok på seg ansvaret for å hjelpe meg til å ligge à jour med studiene, jammen er de greie, altså!

Lenke til kommentar

Det er vel slik at man ikke kan spille alle tre personer fra begynnelsen av.

Men etter at alle er låst opp og man kan fritt velge,HVEM tror dere blir favoritten?

Jeg tipper litt på at Michael med sin "Max Payne" ability til å slakke tiden,blir den folk flest kommer til å spille.

Ellers ser Trevor kul ut men der er hans ability kun ekstra styrke så vidt jeg vet.

Alle kan senke tiden, men på hver sin måte.

- Franklin kan senke tiden når han kjører bil.

- Michael kan senke tiden når han skyter (ala dead eye fra RDR)

- Trevor kan senke tiden i nærkamp, har tar samtidig mindre skade, og gir mer skade (nevekamp)

Dette synes jeg var en genial måte å bygge videre på dead eye funksjonen i RDR! :D

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...