Barista Bob Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Men hva gjør du Benbjo? Jeg er i samme situasjon som deg og ikke superkeen på å vente til 21. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) **edit, feil tråd** Endret 16. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Var i forrige uke. Har det noe å si? Bør ikke ta en uke å pakke ned spillet i litt papp og sende det av gårde. Bestiller man før lansering bør de uansett klare å levere på dagen, ikke flere dager etterpå. Hadde jeg bestilt i dag hadde jeg skjønt det. Når du bestilte forrige uke så havner jo du i køen bak alle som har bestilt før deg. Førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har de nattåpent på Platekompaniet i Oslo City? Forhåndsbestilte idag og lurte på om jeg kunne hente det i natt. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er glad jeg har forhåndsbestilt i butikk sånn at jeg kan dra innom etter skola i mårra og være 100% sikker på at jeg får det med meg Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har prøvd å spille tennis/golf eller jakta elns? Spent på hvordan de mini gamene vil være Tennis var gøy. Ikke spilt noen andre former for tennisspill så har ingenting å sammenligne med. Golf har jeg ikke prøvd enda. Jakt skuffet litt. Kunne i det minste ha ordnet mulighet til å selge skinnet og kjøttet for en liten pris. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fekk den samme mailen for 10 minutt sidan. Brevpost eller ikkje, den er garantert ikkje hjå meg i morgon. Ja, det ser sånn ut >.> og jeg bestilte det f*** meg tidlig hos Elkjøp! Dette er f*** skuffende Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tennis var gøy. Ikke spilt noen andre former for tennisspill så har ingenting å sammenligne med. Golf har jeg ikke prøvd enda. Jakt skuffet litt. Kunne i det minste ha ordnet mulighet til å selge skinnet og kjøttet for en liten pris. Kva brukar du skinn og kjøt til då? Ingenting? Skuffande. Hugsar eg synest det var morosamt å jakte å tene pengar på skinn og kjøt i RDR. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Kva brukar du skinn og kjøt til då? Ingenting? Skuffande. Hugsar eg synest det var morosamt å jakte å tene pengar på skinn og kjøt i RDR. Du har, så sant jeg ikke har gått glipp av noe, ingen mulighet til å flå dyret du har skutt eller partere det for kjøttet sin del. Hadde håpet på det samme i GTA som i rør når det kom til jakt og tjene litt penger. Endret 16. september 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bare ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 12 timer igjen så spiller jeg. Er egentlig litt bekymra for at jeg ikke skal klare å legge det fra meg igjen.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser at Elkjøp-sendingsbekreftelsene begynner å tikke inn hos folk.... men ikke hos meg. Neida. Ingen mail her i garden. "Ligger til behandling" fortsatt, ja. Visste ikke at tok på seg ansvaret for å hjelpe meg til å ligge à jour med studiene, jammen er de greie, altså! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Men hva gjør du Benbjo? Jeg er i samme situasjon som deg og ikke superkeen på å vente til 21. Stikker ned på PK eller lignende i morgen i lunsjen tenker jeg og så avbestiller på gamezone. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 11 timer og 50 min igjen! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Det er vel slik at man ikke kan spille alle tre personer fra begynnelsen av. Men etter at alle er låst opp og man kan fritt velge,HVEM tror dere blir favoritten? Jeg tipper litt på at Michael med sin "Max Payne" ability til å slakke tiden,blir den folk flest kommer til å spille. Ellers ser Trevor kul ut men der er hans ability kun ekstra styrke så vidt jeg vet. Alle kan senke tiden, men på hver sin måte. - Franklin kan senke tiden når han kjører bil. - Michael kan senke tiden når han skyter (ala dead eye fra RDR) - Trevor kan senke tiden i nærkamp, har tar samtidig mindre skade, og gir mer skade (nevekamp) Dette synes jeg var en genial måte å bygge videre på dead eye funksjonen i RDR! Endret 16. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fuck!! Elsker starten! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Flere måneder igjen for min del Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvilken person kommer du til å begynne med? - Man starter som Franklin. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Franklin er jo kul da Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk sendebekreftelse fra elkjøp i morges men ikke noe gta i kassa. Jaja kommer vel i morgen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå