BlastyTrasty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det eg tenkte, og håpte Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mail fra Elkjøp: Din pakke er nå sendt <--- DA FUQ SON! Best at den er i postkassa imorra Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Siste gangen jeg bestiller fra Gamezone hvertfall. De oppgir levering 20.09.2013 Drittbutikk. Får se om jeg kan avbestille og kjøpe i butikk i morra. da bestilte du vell sent da mitt ble bekreftet sendt 13.9.13 fra gamezone Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mail fra Elkjøp: Din pakke er nå sendt <--- DA FUQ SON! Best at den er i postkassa imorra Fekk den samme mailen for 10 minutt sidan. Brevpost eller ikkje, den er garantert ikkje hjå meg i morgon. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har fått sendingsbekreftelse fra Elkjøp selv nå. Såvidt jeg vet så har vel butikker fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes før i dag, så da følger vel bare Elkjøp det som har blitt sagt. Kanskje jeg får rundet Splinter Cell: Blacklist i kveld da, så har jeg det unna vei før GTA kommer Regner med det er fler enn meg som har en backlog, så kast dere over den så lenge Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sov dårlig i natt av en eller annen grunn. Kan være fordi det er stor sannsynlighet at spillet ligger i postkassen i dag Men enda er det et par timer til den trege posten kommer der jeg bor... 1 Lenke til kommentar
nih Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 For de av dere som vil bruke litt tid mens dere venter. Speedrun av GTA3. http://www.youtube.com/watch?v=X9eb9dtajRs#t=142 1 Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hva er det første dere kommer til å gjøre i GTA 5? Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Siste gangen jeg bestiller fra Gamezone hvertfall. De oppgir levering 20.09.2013 Drittbutikk. Får se om jeg kan avbestille og kjøpe i butikk i morra. Når bestilte spillet fra gamezone? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mail fra Elkjøp: Din pakke er nå sendt <--- DA FUQ SON! Best at den er i postkassa imorra Fikk samme mailen halv ti, men på mine sider hos elkjop.no har spillet vært market som sendt i et par dager. Hva er det første dere kommer til å gjøre i GTA 5? Oppdrag! Etter noen missions blir jeg å cruise rundt i byen for og utforske. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når bestilte spillet fra gamezone? Var i forrige uke. Har det noe å si? Bør ikke ta en uke å pakke ned spillet i litt papp og sende det av gårde. Bestiller man før lansering bør de uansett klare å levere på dagen, ikke flere dager etterpå. Hadde jeg bestilt i dag hadde jeg skjønt det. Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk samme mailen halv ti, men på mine sider hos elkjop.no har spillet vært market som sendt i et par dager. Oppdrag! Etter noen missions blir jeg å cruise rundt i byen for og utforske. Hvilken person kommer du til å begynne med? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mail fra Elkjøp: Din pakke er nå sendt <--- DA FUQ SON! Best at den er i postkassa imorra DA FUQ indeed. Min ble jo sendt for 3 dager siden. Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nå tenker jeg bare på gta v, ligger det ikke i postkassa idag, blir dette en lang dag. 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har lest for lite om de forskjellige characterene til å danne meg noen mening om hvem jeg vil starte med(i frykt av spoilers). Så vi får se hvem jeg kommer best overens med Hvilken person kommer du til å begynne med? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Var i forrige uke. Har det noe å si? Bør ikke ta en uke å pakke ned spillet i litt papp og sende det av gårde. Bestiller man før lansering bør de uansett klare å levere på dagen, ikke flere dager etterpå. Hadde jeg bestilt i dag hadde jeg skjønt det. Det virker nå logisk å anta at det er lagerstatus som er årsaken, ikke hvor lang tid det tar å pakke spillet. 1 Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Var i forrige uke. Har det noe å si? Bør ikke ta en uke å pakke ned spillet i litt papp og sende det av gårde. Bestiller man før lansering bør de uansett klare å levere på dagen, ikke flere dager etterpå. Hadde jeg bestilt i dag hadde jeg skjønt det. helt enig!.. fordi jeg bestilte spillet fra gamezone på lørdag så jeg håper ikke det tar så lang tid :/ da avbestiller jeg og drar til butikken istedenfor Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Og mitt kom selvsagt ikke fra komplett i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det virker nå logisk å anta at det er lagerstatus som er årsaken, ikke hvor lang tid det tar å pakke spillet. Nja. Dersom de ikke hadde fler på lager enn de hadde solgt ville det nok tatt lenger tid å få tak i det. Slike leveringer kommer typisk ukentlig, dvs at ny levering av spill er fredag 20. Er jo ikke særlig logisk at det kommer først en levering og så en ny en 3 dager etterpå. Lenke til kommentar
VoS Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nå har jeg fått sendingsbekreftelse fra Elkjøp. Nå bor jeg i gokk i forhold til mange da så det er ikke sikkert jeg har spillet i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå