Straits Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har ikke fått noen sendingsbekreftelse fra cdon.. Jeg svetter! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Gamezone dere bestilte fra? Farken at posten kommer rundt 1430 hit! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kjipt for de av dere som ikke får det i dag fordi andre har fått det i posten, fordi midnattslansering og fordi PSN. Tror ikke det blir vanlig leggetid på meg i kveld for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Spent på om det ligger i posten fra Coolshop i dag, bor tross alt i Oslo så det burde være muligheter. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Berre for å sjokkere samtlege her inne; Elkjip har ikkje sendt min førehandstinging av GTA V,http://www.dramabutton.com/ Så, får vel spasere opp på Elkjip i morgon å plukke eit eksemplar der. Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har bestilt fra Elkjøp/Lefdal som har mottatt det i dag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Dette er Norge, de fleste postmenn begynner ikke å kjøre ut før nærmere 10, og ikke framme før timer senere. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen med link til livestream? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er vel slik at man ikke kan spille alle tre personer fra begynnelsen av. Men etter at alle er låst opp og man kan fritt velge,HVEM tror dere blir favoritten? Jeg tipper litt på at Michael med sin "Max Payne" ability til å slakke tiden,blir den folk flest kommer til å spille. Ellers ser Trevor kul ut men der er hans ability kun ekstra styrke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Dette er Norge, de fleste postmenn begynner ikke å kjøre ut før nærmere 10, og ikke framme før timer senere. Jo, stemmer det, men samtlige inne på forumet har allerede mottatt i posten i dag, så bare lurte jeg. Endret 16. september 2013 av henrste Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Franklin blir min fav tipper jeg, typisk LA N**** Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er vel slik at man ikke kan spille alle tre personer fra begynnelsen av. Men etter at alle er låst opp og man kan fritt velge,HVEM tror dere blir favoritten? Jeg tipper litt på at Michael med sin "Max Payne" ability til å slakke tiden,blir den folk flest kommer til å spille. Ellers ser Trevor kul ut men der er hans ability kun ekstra styrke så vidt jeg vet. Har ikke lest så mye om spillet, men hva mener du med at de har en special ability? Kan noen gi meg mer info om dette? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har ikke lest så mye om spillet, men hva mener du med at de har en special ability? Kan noen gi meg mer info om dette? According to a report by Video Gameron May 2, Franklin can slow down time during driving segments while Michael has a similar ability in regards to shooting. Moreover, Trevor has a skill that enables him to take less damage while dealing more in return. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har prøvd å spille tennis/golf eller jakta elns? Spent på hvordan de mini gamene vil være Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Siste gangen jeg bestiller fra Gamezone hvertfall. De oppgir levering 20.09.2013 Drittbutikk. Får se om jeg kan avbestille og kjøpe i butikk i morra. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Klokken er snart halv 10 om morgenen, og det er 30 brukere i hver av trådene om GTA nå. Morsomt! Blir nok litt spilling denne uken ja. Og når det kommer bryr jeg meg ikke om. Betalte bare 250 for spillet uansett . Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hadde håpet på å få spillet i dag, men fant det ikke i postkassen i sta Bestilte fra Elkjop.no. På fredag fikk jeg kvittering for spillet, så jeg regnet med at spillet var send da. Men nå fikk jeg en ny mail fra Elkjøp i dag, hvor det står at pakken nå er sendt.. Så da får jeg vel vente til i morgen... Så på streamen i går, fyttikatta detta blir awsome! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jo, stemmer det, men samtlige inne på forumet har allerede mottatt i posten i dag, så bare lurte jeg. Har samtlege her inne motteke spelet? Alle utanom meg då, i så fall. :-) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 tviler på man får 30 000 som ser på etter spillet er kommet ut... da er jo alle opptatt med å spille! Trenger da ikke ha 30.000 seere for å ha det gøy med å streame. 1 Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har samtlege her inne motteke spelet? Alle utanom meg då, i så fall. :-) Formulerte meg nok feil der ja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå