Nevnarion Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Cheats er jo gøy, men jeg venter alltid med det til jeg har fullført storyen og gjort "alt" i spillet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ikke si at dette ikke ser gøy ut? http://i.minus.com/iL1PLqVIGLyCl.gif Slik den eksplosjonen så ut så fikk jeg lyst til å dra n' av! Faptastic! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bare meg her som IKKE vil bruke cheats? Har hatt alle gta og brukt cheat kun en gang for å få kjøre tanks. Nei ikke barre deg. Har hatt alle GTA, aldri brukt cheat. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nei ikke barre deg. Har hatt alle GTA, aldri brukt cheat. Bruker adri cheats med formål om å jukse... Bruker dem for å finne på ekstra sprøe ting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Cheats er knall når man har runda spillet og bare skal freeroame og gjøre faenskap. 3 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Etter ca 1427 dager, kan vi konstantere, at det kun er 24 timer igjen, for oss som skal ha GTA V på midnight Release! 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Spillet var gøy. Må si det å ta en motorsykkel og holde flat fjøl bortover de lange fine slettene på bygda bare var herlig! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) En haug av innlegg er slettet grunnet usaklige kommentarer og personangrep. Tilleggsnotis: Innlegg som omhandler forhåndsbestilling og leveringstidspunkt skal diskuteres i "Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt" Endret 15. september 2013 av Dysfunctional 5 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 En ting jeg lurer veldig på er om man kan kjenne igjen områder/gater/steder fra GTA San Andreas? Jeg var lommekjent den gangen og er veldig spent på om jeg kommer til å kjenne meg igjen noen steder. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) En ting jeg lurer veldig på er om man kan kjenne igjen områder/gater/steder fra GTA San Andreas? Jeg var lommekjent den gangen og er veldig spent på om jeg kommer til å kjenne meg igjen noen steder. Grove Street er temmelig gjenkjennelig! Selvfølgelig, med MYE flere detaljer Endret 15. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 En ting jeg lurer veldig på er om man kan kjenne igjen områder/gater/steder fra GTA San Andreas? Jeg var lommekjent den gangen og er veldig spent på om jeg kommer til å kjenne meg igjen noen steder.Gjett om det er da! Nå er byen større og har flere veier og bygg, men du kommer garantert til å kjenne deg igjen en og annen gang. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kan ikke dere som har testet spillet hyle ut gode ting om spillet , trenger litt hype på denne tråden. xP Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bruker aldri cheats.. Synes ikke cheats er noe gøy! Synes ikke det å gå total mayhem er noe gøy, heller.. Jeg liker å være karakteren jeg spiller, og prøver å oppføre meg deretter.. Mine egne regler går kort sagt ut på å ta de "onde" og de som vil meg vondt, og ellers gjør meg minst mulig skade på bygninger og tar aldri livet av noen somikke fortjener det, da hender det jeg må loade ettidligere save.. Kommer litt an på hvor vanskelig ene missionet har vært, i grunnen.. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bruker aldri cheats.. Synes ikke cheats er noe gøy! Synes ikke det å gå total mayhem er noe gøy, heller.. Jeg liker å være karakteren jeg spiller, og prøver å oppføre meg deretter.. Mine egne regler går kort sagt ut på å ta de "onde" og de som vil meg vondt, og ellers gjør meg minst mulig skade på bygninger og tar aldri livet av noen somikke fortjener det, da hender det jeg må loade ettidligere save.. Kommer litt an på hvor vanskelig ene missionet har vært, i grunnen.. Interessant å se hvordan forskjellige folk spiller... GTA (for meg) = totally mayhem! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bruker aldri cheats.. Synes ikke cheats er noe gøy! Synes ikke det å gå total mayhem er noe gøy, heller.. Jeg liker å være karakteren jeg spiller, og prøver å oppføre meg deretter.. Mine egne regler går kort sagt ut på å ta de "onde" og de som vil meg vondt, og ellers gjør meg minst mulig skade på bygninger og tar aldri livet av noen somikke fortjener det, da hender det jeg må loade ettidligere save.. Kommer litt an på hvor vanskelig ene missionet har vært, i grunnen.. Høres veldig OCD ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Respekterer alle sine måter å spille på. Er jo litt det som gjør GTA så spesielt, er så jævlig mange forskjellige opplevelser for forskjellige gamere. Love it! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg varierer selv spillestil og bruker juksekoder når jeg setter i gang spillet på nytt. Jeg bruker ikke juksekoder på de første gjennomspillingene, men når jeg er på 3, 4 eller 5 gangen så vil jeg gjerne være OP. Endret 15. september 2013 av Hansien Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Gud som jeg gleder meg nå. Har ikke hatt denne følelsen siden jeg var ni år og skulle legge meg natten før julaften. Kan diskuteres hvor sunt det er... 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Gud som jeg gleder meg nå. Har ikke hatt denne følelsen siden jeg var ni år og skulle legge meg natten før julaften. Kan diskuteres hvor sunt det er... Hehehe, tenkte på det samme selv i sta! Kommer ikke til å få sove i natt..... Dårlig plan med 2 timer styrketrening og MMA trening i morgen....! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har ikke bestemt meg for hvilken konsoll jeg skal kjøpe dette spillet til enda.. Er det noen som har pros/cons? Eller er det KUN smak og behag? Lener mot PS3, grunnet viftestøy og hdd størrelse. Har GTA IV til Xbox 360 tou. Har vel ingen betydning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå