Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde vært knall om det hadde vært om en fransk ostemaker som hadde penge problemer og måtte ty til prostitusjon Rio, Paris og Hong kong med omegn, hadde jo vært fine byer å spilt GTA V i Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Håper de legger inn flere helikoptre og fly. Gjerne en Boing 747. Som også skal være realistisk. Må også ha mulighet til autopilot sånn at eg kan styre den mot en bygning, slå på autopiloten og hoppe ut med fallskjerm. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tokyo hadde vært epic. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kunne godt vært parader noen gang også, si vi kunne godt berserk med minigun 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kunne godt vært parader noen gang også, si vi kunne godt berserk med minigun Fekk meg til å tenke på.... Se filmen hos Youtube Litt meir action og ting som skjedde rundt hadde vore greit ja. I GTA IV har du politiet som jakter på folk, skuddvekslingar og litt sånt, men kunne godt vore meir. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja. Hadde vært stilig om du gikk inn på en butikk, så kommer en random mann inn for å rane sjappa. Og du bare har tatt fra en molotov og fått belønning for strevet Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 montro om de kommer til og inkludere "Charecter-creator" med i 5'ern:P Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 det hadde vært chill Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er nok en amerikansk by igjen... Kunne tenkt meg en eurpeisk storby, blir nok en amerikansk by igjen... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Sannsynligvis ja! Men hvilke storbyer da? Er det så mange igjen og velge i nå? Sånne kjente storbyer, for alle er jo tatt nesten i gta spillene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er nok ikke mangel på byer. Chicago, Detroit og Boston for å ta noen... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Poeng der! Men har lyst på mer enn bare by! Gta san andreas + gta iv grafikk = hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Mine ønsker: - GTA IV grafikk - Litt mer som San Andreas når det gjelder øde steder/ute på landet - Fly! - Mulighet til å bytte deler på biler/trimming - Fallskjerm - Enda mer realistisk politi (er så lett å miste dem nå) Og selvfølgelig IKKE noe XBOX360 ekslusivt materiale Endret 19. november 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Eg har sakna bilbomber og oljeflekkar som du hadde i GTA2, samt flammekastar. Grafikken blir ikkje dårlegare enn IV, så det er jo ikkje eit problem. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Trimming av biler må jo være med i neste gta Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Håper inderlig at GTA V blir lagt bedre for PC en denna halv dårlige porten som kom fra 360'n. Sånn uten om det så syntes jeg GTA IV var greit nok. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis dette spillet ikke blir porta elendig så blir et kjøp for meg Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Og en annen ting som blir viktig med neste gta og eventuelle dlc'er. De må ikke bli bundet til forbanna 360. Teit at bare 360n får glede av dem mens pc og ps3 folka blir sittende utenfor gjerdet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Awesome. Bare å glede seg. Rockstar leverer alltid. Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Håper det blir større utvalg av kjøretøy, og mere åpne landområder. Digg å kjøre rundt ute på landet med traktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå