kalleklovn12 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei alle sammen, eg lurte på en ting... På cdon står det at "varene pakkes" spillet fortsatt ikkje sendt. Da blir det jo sendt på mandag men vil eg få det på tirsdag? bur i sogn og fjordane. Takk Tviler desverre sterkt på at du får det på mandag da, men tirsdag vil du få det. Kan også være glipp hos CDON ettersom det er MANGE forhåndsbestillinger på spillet. Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Løpende oppdateringer av cheats som blir funnet: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mfit2/gta_v_cheats/ Å se useriøse ting som "explosive Melee Attacks" og slidey cars gir meg en lykkelig følelse. 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Løpende oppdateringer av cheats som blir funnet: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mfit2/gta_v_cheats/ Å se useriøse ting som "explosive Melee Attacks" og slidey cars gir meg en lykkelig følelse. LYKKE :D:D HAHAH BLIR SÅ BRA!!! Satser virkelig på never wanted cheaten Noen har vist og gått igjennom filene i spillet, og dette er bare NOEN av kodene som vi kan vente oss (vanskelig å si om alt er ekte da, blir spennende å se!!): CHEAT_AIM_SLOW_MO CHEAT_SLOW_MO CHEAT_FAST_MO CHEAT_SKYFALL CHEAT_INVINCIBILITY CHEAT_INVINCIBILITY_OFF CHEAT_FLAMING_BULLETS CHEAT_SUPER_JUMP_BICYCLES CHEAT_EXPLOSIVE_MELEE CHEAT_DRUNK CHEAT_BANG_BANG CHEAT_DRUNK_PEDESTRIANS CHEAT_GRAVITY_MOON CHEAT_PHONE_DENIED CHEAT_GIVE_PARACHUTE CHEAT_NEVER_WANTED CHEAT_WANTED_DOWN CHEAT_WANTED_UP CHEAT_SPECIAL_ABILITY CHEAT_HEALTH_ARMOR CHEAT_ADVANCE_WEATHER_EXTRA_SUNNY CHEAT_ADVANCE_WEATHER_CLEAR CHEAT_ADVANCE_WEATHER_CLOUDY CHEAT_ADVANCE_WEATHER_SMOGGY CHEAT_ADVANCE_WEATHER_OVERCAST CHEAT_ADVANCE_WEATHER_RAIN CHEAT_ADVANCE_WEATHER_THUNDER CHEAT_ADVANCE_WEATHER_CLEARING CHEAT_ADVANCE_WEATHER_SNOW CHEAT_GIVE_WEAPONS CHEAT_FAST_SWIM CHEAT_FAST_RUN CHEAT_SLIDEY_CARS CHEAT_SUPER_JUMP CHEAT_NEW_LOOK CHEAT_DRUGS_MODE CHEAT_SUPER_PUNCHE CHEAT_HEAVY_CARS Får faen meg helt vann i munnen jeg! Endret 15. september 2013 av Skipstrixxy 1 Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Tviler desverre sterkt på at du får det på mandag da, men tirsdag vil du få det. Kan også være glipp hos CDON ettersom det er MANGE forhåndsbestillinger på spillet. oh okey, takk for kjapt svar. var redd for å ikkje få det den 17. La oss håpe alt går som det skal for alle Lenke til kommentar
harveyspecter007 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan blir GTA online da? Må man kjøpe det eller er det med i GTA 5 ? Skjønner ingenting Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan blir GTA online da? Må man kjøpe det eller er det med i GTA 5 ? Skjønner ingenting Du trenger ikke å kjøpe noe ekstra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er vel bare timer nå til dem første anmeldelsene kommer ifra USA.... Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er vel bare timer nå til dem første anmeldelsene kommer ifra USA.... IGN slipper sin klokken 16.00 norsk tid i morgen. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 How to destroy a jumbojet? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 IGN slipper sin klokken 16.00 norsk tid i morgen. Var så lenge til ja...håpa dem kom nå i natt eller noe jeg da. Takk for info Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kjøper den på tirsdag jeg Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ser ut til at Rockstar muligens ikke kommer til å la tidlige utsendinger av spillet gå upåaktet hen. http://metro.co.uk/2013/09/15/grand-theft-auto-v-maker-rockstar-investigates-claims-game-has-been-released-early-as-amazon-sells-out-4015735/ 1 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har gamer.no sagt noe om når deres anmeldelse kommer? Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har gamer.no sagt noe om når deres anmeldelse kommer? Så vidt jeg vet så løftes embargoen rundt klokken 14.00 norsk tid i morgen, så mest sannsynlig vil den komme på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Kom hjem i kveld og i postkassa lå GTA V, men Playstation ligger og venter hos posten Endret 15. september 2013 av Stigs_GTA_cousin 4 Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bare meg her som IKKE vil bruke cheats? Har hatt alle gta og brukt cheat kun en gang for å få kjøre tanks. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kom hjem i kveld og i postkassa lå GTA V, men 20130915_2223561.jpg Playstation ligger og venter hos posten På en søndag du liksom... Vert borte i helga da ? Bare meg her som IKKE vil bruke cheats? Har hatt alle gta og brukt cheat kun en gang for å få kjøre tanks. Bruker cheats bare for å ha det litt ekstra morro til tider... Foreksempel mindre gravity... Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 noen som har link til en ny freefroam steam som funker? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 noen som har link til en ny freefroam steam som funker? Halvannen time fra en stream: http://www.dailymotion.com/video/x14pwrk_magic-mike-fools-09-14_videogames Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bare meg her som IKKE vil bruke cheats? Har hatt alle gta og brukt cheat kun en gang for å få kjøre tanks. Ikke si at dette ikke ser gøy ut? http://i.minus.com/iL1PLqVIGLyCl.gif 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå