Bruker-279008 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Husker at jeg hadde en lapp liggende på skrivebordet hvor de viktigste juksekodene sto skreved ned da jeg spilte San Andreas. Etter hvert ble spillet så bugga at det ble masse problemer med tekstur og lignende. Når jeg fløy kunne plutselig skyskrapere dukke opp foran meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Har du ikke spilt de tidligere GTA spillene? De knappekombinasjonene skal kun trykkes i real-time. Og tro meg, knappekombinasjonene kommer du til å kunne utenat i løpet av 2 timer. Jeg husker fortsatt kodene fra San Andreas, og det har jeg ikke rørt på gud vet hvor mange år. Posten var til headhunter. Endret 15. september 2013 av Bebeluv 5 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hvordan fungerer kodene da? Er som i gta IV at de lagrer seg etter du har skrevet de inn en gang. Det blir jo enda vanskeligere å måtte huske LB RB LB RB... Osv mens du for eksempel flykter fra politiet. Oss gamle gutta klarte fint å huske de viktigste kodene når man ble jaget av politiet i GTA 3, Vice og SA, så hvorfor skal ikke dere klare det? Hjernetrim folkens! Å taste koder i GTA IV er for latinger.... Jeg har ennå koder fra SA limt i skallen og det er mange mange år siden jeg spillte det på PS2, tro meg dette er 0 problem... Kodesystemet i IV var ræv.... Jeg er glad de har gått tilbake til den gamle metoden. O R<- O R<- L-> Square Triangle U (pil ned) - Fremdeles min favorittcheat igjennom tidene, fra SA, noen som husker den (playstation)?? Endret 15. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg vet såvidt hvor knappene på kontrolleren min er jeg... Sier litt om hvor mye jeg spiller... Syns fortsatt ikke LB og LT gir mening hvorfor er B på toppen og ikke bunnen liksom ? Jeg har alltid hatt for meg at LB stod for Left Bottom og LT stod for Left Top Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg har ennå koder fra SA limt i skallen og det er mange mange år siden jeg spillte det på PS2, tro meg dette er 0 problem... Samme her. Digget flyge koden hvor biler kunne fly, fy flate trodde jeg skulle dø av latter. Endret 15. september 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Button og trigger står vel bokstavene for. Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har alltid tenkt:LB = Left Button LT = Left Trigger Vet ikke om det stemmer.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg har spilt gta serien helt siden GTA 2. Det har ikke vært et problem å huske koder men jeg syns det var lettere i gta IV og håpte og regnet egentlig med at det samme systemet kom til å være i gta V. På pc er det lett å huske kombinasjoner av bokstaver som du kan gjøre til ord. På konsoll derimot hvor "B Right LB LT Left RB LB LB Left Left A Y" er koden for stunt fly og på pc hadde denne koden vært "FLYINGTOSTUNT" som for meg er mye lettere å huske. Edit: ganske sikker på at det er trigger og bumper Endret 15. september 2013 av head_hunter Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Trodde det var bumper og trigger. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Trodde det var bumper og trigger. Bumper og trigger stemmer Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bumper/button og trigger løste jo alt ja haha aldri tenkt så langt jeg Takk Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg vil si at jeg er mektig imponert over den grafiske delen etter å sett litt på streaming. Utrolig bra. Håpe pakken kommer før 12 i morgen :-) ble sendt på fredag. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det er ikke ofte jeg vil at helgen skal være over raskt, men har ikke tenkt på noe annet denne gang. 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Det er ikke ofte jeg vil at helgen skal være over raskt, men har ikke tenkt på noe annet denne gang. Er faen ikke ofte jeg gleder meg til å reise til Vietnam for 8 uker med jobb igjen heller!!! Endret 15. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er glad jeg har en forståelsesfull samboer som lar seg jage ut en hel helg så jeg kan ha guttehelg. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om butikkene i drammen har nattåpent? Gamestop Gulskogen og Gamestop Magasinet skal ha midnattlansering. Åpent til kl. 0100. Selv skal jeg til Gulskogen. http://www.gamestop.no/gtavmidnight 1 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Playcom Voss har også nattåpent Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Gamestop Gulskogen og Gamestop Magasinet skal ha midnattlansering. Åpent til kl. 0100. Selv skal jeg til Gulskogen. http://www.gamestop.no/gtavmidnight Eey nice takk for info Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om man fortsatt kan finne en nice bil og parkere den f.eks i gårdsplassen til Michael og lagre den der? Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei alle sammen, eg lurte på en ting... På cdon står det at "varene pakkes" spillet fortsatt ikkje sendt. Da blir det jo sendt på mandag men vil eg få det på tirsdag? bur i sogn og fjordane. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå