SniKaZ Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Er vel ikke noen som har link til en oppdatert side med cheats til GTA V? Hadde vert interessant å sett hva R* har funnet på denne gangen, har allerede sett et par cheats blitt brukt på streaming, men ingen "breaking" news http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mfit2/gta_v_cheats/ Usikker på hvor oppdatert den er, men låg hvertfall på toppen på reddit. Endret 15. september 2013 av SniKaZ 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Opplever det samme selv. Er kun noen russiske og tyske stream som funker bra eller stream som ikke kjører HD. http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLS Denne streamen her er hvertfal fri for lagg.... Jeg har tregt nett selv, denne funker. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 http://www.dailymotion.com/video/x14p8j0_gta-v-strip-club-video-game-nudity_videogames Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Opplever det samme selv. Er kun noen russiske og tyske stream som funker bra eller stream som ikke kjører HD. Hos meg er det uansett. Nettet er raskt ned, og kjører opp til 20mbps, men dropper ned til noen bytes/0bytes. Siden streams kjører konstant, og krever en oppegående linje til enhver tid, blir det litt kjedelig. Youtube osv går greit da de bufrer. Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLS Denne streamen her er hvertfal fri for lagg.... Jeg har tregt nett selv, denne funker. Den var bra. Ser ikke ut som han gjør oppdrag heller. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1mfit2/gta_v_cheats/ Usikker på hvor oppdatert den er, men låg hvertfall på toppen på reddit. Ok, det var ca dem jeg har sett blitt brukt hittil! Fint dem har gått over til det gamle cheat systemet igjen!! Listen blir nok mye lengre. Håper virkelig vi får "never wanted" cheaten tilbake. Den er kjekk når man skal gjøre faenskap! Den var bra. Ser ikke ut som han gjør oppdrag heller. Nope, Magic Mike har streamet noen dager nå.... KUN freefroam! han har likevel sikkert gjort noen oppdrag utenfor streamingen, da man starter spillet med Franklin.. Har ikke sett han spille som Trevor enda, noe som kan tyde på at vi treffer han sist. Endret 15. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 http://www.dailymotion.com/video/x14p8j0_gta-v-strip-club-video-game-nudity_videogames Det var i hvert fall en stor forbedring fra IV Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om butikkene i drammen har nattåpent? Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om butikkene i drammen har nattåpent? Tror ikke det er noen i drammen som har nattåpent, har i hvert fall ikke hørt noe om det. Jeg drar bare innom elkjøp etter jobb. De har alltid noen spill på lager Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det var i hvert fall en stor forbedring fra IV Kan noen forklare meg hva den videoen gikk ut på? Den er tatt vekk fra nettet igjen,. så fikk ikke sett Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kan noen forklare meg hva den videoen gikk ut på? Den er tatt vekk fra nettet igjen,. så fikk ikke sett Funker for meg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kan noen forklare meg hva den videoen gikk ut på? Den er tatt vekk fra nettet igjen,. så fikk ikke sett Den er der. Bare velg at du driter i aldersrestriksjonen og du er good to go Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 LOL! Genialt at man kan ta et slags "snapchat" bilde av seg selv - når man foreksempel har kjørt over en hjort med bil, for så å legge det ut på Social Club!!! hahahahah kommer til å bli mye rart der etter hvert! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om man kan se i FPS inne i bilen og se rattet osv? Hadde vært utrolig fett og realistisk. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om man kan se i FPS inne i bilen og se rattet osv? Hadde vært utrolig fett og realistisk. Nei, det kan man ikke Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Nei, det kan man ikke kjipt Hadde gjort multiplayer mye kulere. Endret 15. september 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 kjipt Hadde gjort multiplayer mye kulere. Tjaaa, det er vel ikke helt GTA-stil 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Tjaaa, det er vel ikke helt GTA-stil Jepp hadde ikke forventet noe heller Hadde bare vært kult og leke politi og røver og kjørt rundt mens man så inni bilen etter ulovlige ting xD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jævlig kult at de har gått tilbake til det gamle cheat-systemet. Skal som vanlig holde meg unna cheats i storyen, men når man skal lage faenskap i Los Santos etter hovedstoryen så er det gamle cheat-systemet så mye bedre enn det i GTA IV. Ble jo plaffet ned i IV før jeg klarte å skru av politiet jo. 1 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan fungerer kodene da? Er som i gta IV at de lagrer seg etter du har skrevet de inn en gang. Det blir jo enda vanskeligere å måtte huske LB RB LB RB... Osv mens du for eksempel flykter fra politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå