brukar2341 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har brukt dagen i dag til å rydde og ordne i leiligheten slik at jeg kan nerde GTA uten dårlig samvittighet den nærmeste tiden. Har litt av den samme følelsen som da Battlefield 1942 og Half-Life 2 kom ut. Haha samme her! Har laget setup til meg og vennen min, de neste ukene kommer til å bli evige svette med Gta 5, Gta 5 Online og BF4 Beta! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Laster ned fra PSN nå. 18gig 1 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kan man laste den ned ja? Ahh ønsker egentlig en fysisk spill... Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er det 20 gb? Fikk intrykk av at det var 8gb? EG trudde også at det var 8gb :? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan er militærbasen/Fort Zancudo og hvilke militære kjøretøy er det? Akkurat Fort Zancudo vet jeg ikke mye om, siden det er nærmest umulig å klare seg i mer enn 25 sekunder inne i den basen før jeg blir skutt i fillebiter. Jeg har sett at det er et stort cargofly der inne, men etter tre-fire forsøk på å nå det uten hell ga jeg opp. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Bekreftede cheats foreløbig: - Rise Wanted Level - Decreace Wanted Level - Spawn Helicopter (Littlebird) - Fogy Wheater - Rainy Weather - Snowing Weather Dette er koder jeg har sett blitt brukt i steaming, oppdaterer fortløpende, eller ikke... Nå skulle dem begynne med oppdrag, så da gidder ikke jeg se mer. Endret 15. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 EG trudde også at det var 8gb :? Det er for å installere om du spiller fra disk. Det er selvsagt mer om du skal laste ned hele greia. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 EG trudde også at det var 8gb :? Er vel ca.8 GB om man har diskversjon og ca.18 GB om man laster ned hele spillet fra PSN. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Om det er noen som lurer på noe spesielt kan jeg prøve å svare, har gjort "alt" utenom oppdrag Kan man putte tilfeldige mennesker i bagasjen/baksetet/slepe dem bak bilen/kidnappe på en eller annen måte? Har ikke lest noe om det, så om det ikke er mulig blir jeg oppriktig skuffet... har så mange gode minner fra RDR, der jeg lasso'et folk, slang dem på hesteryggen, og deretter gjorde alskens grufullheter med dem. Endret 15. september 2013 av Mokko Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er storfornøyd. Som med forrige GTA er det selvfølgelig en overdreven hype over spillet, men er allikevel meget fornøyd. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kan man putte tilfeldige mennesker i bagasjen/baksetet/slepe dem bak bilen/kidnappe på en eller annen måte? Har ikke lest noe om det, så om det ikke er mulig blir jeg oppriktig skuffet... har så mange gode minner fra RDR, der jeg lasso'et folk, slang dem på hesteryggen, og deretter gjorde alskens grufullheter med dem. Ikke så vidt jeg vet, nei. Men man får jo taser senere i spillet så kanskje man kan tase de og plukke de opp da. Ellers kan man ta gisler/menneskelig skjold i noen missions 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skjerpings. Så godt som alt man gjør i GTA er da et par stavsprang over på feil side av loven. Jeg synes det er morro å slenge uskyldige mennesker på togskinnene, eller å frakte dem langt uti ødemarka og se dem bli revet i filler av en flokk bjørner, jeg trodde da slike lyster var helt normale i spill som dette. 9 Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som har en stream uten at de gjør missions? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som har en stream uten at de gjør missions? Magic Mike 2 Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1me5av/live_stream_thread_updated_regularly/ Her har du en oppdatert liste over alle som streamer Endret 15. september 2013 av TBlock 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1me5av/live_stream_thread_updated_regularly/ Her har du en oppdatert liste over alle som streamer Grunnet mitt nett med ustabil linje, kan jeg ikke se streams da de stopper opp i 5 sekunder per 30sek ca. Meget irriterende. Endret 15. september 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skjerpings. Så godt som alt man gjør i GTA er da et par stavsprang over på feil side av loven. Jeg synes det er morro å slenge uskyldige mennesker på togskinnene, eller å frakte dem langt uti ødemarka og se dem bli revet i filler av en flokk bjørner, jeg trodde da slike lyster var helt normale i spill som dette. Enig. GTA er GTA, spill er spill. Er jo nettopp derfor slike spill er så artige, fordi man kan gjøre ting som man aldri kunne gjort ellers...! Har selv mange gode minner fra RDR og lasso Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er vel ikke noen som har link til en oppdatert side med cheats til GTA V? Hadde vert interessant å sett hva R* har funnet på denne gangen, har allerede sett et par cheats blitt brukt på streaming, men ingen "breaking" news Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Grunnet mitt nett med ustabil linje, kan jeg ikke se streams da de stopper opp i 5 sekunder per 30sek ca. Meget irriterende. Opplever det samme selv. Er kun noen russiske og tyske stream som funker bra eller stream som ikke kjører HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå