veluci Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg burde tenkt på det litt tidligere, har allerede forhåndsbestilt det på Platekompaniet Du går glipp av den fysiske kopien da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du går glipp av den fysiske kopien da. Hva skal man gjøre med den? Tar opp plass og samler støv bare 4 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hva skal man gjøre med den? Tar opp plass og samler støv bare Sant nok Eg reiser uheldigvis på jobb i nordsjøen den 17/9. Så må gjøre det sånn for og sikre med en kopi av spillet! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ja den ser jeg! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skjønte ikke bæra av animasjonen din, men bra iniativ! heheheh 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hmm... kjøringen i spillet er jeg også blitt skeptisk til. Ser ut som de har gått noen steg tilbake for å få det mer likt som saints row og midnight club. Krasjer man i full fart får man bare en liten ripe i lakken... Kommer kanskje til å savne kjøringen og skadesystemet fra GTA IV der den var god nok :/ samme type damage på biler i GTA V som i GTA IV Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 + litt mer.. Sett avrevne hjul, dekk som flenger av felg osv Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Merker at jeg gleder meg som en unge nå til spillet kommer ut, og da spesielt historiedelen av det. Eneste jeg er bekymret for, som flere påpeker her er kjøringen. Klarte ikke å dy meg for å se den, så i spoileren er det to gif animasjoner fra et annet forum. For meg virker kjøringen hvertfall ikke så ille. Hva synes dere? wx8.gifz4y.gif Nei, jeg fatter ikke hvorfor alle griner om at kjøringen i GTA IV var så bra, den er jo elendig, og så unaturlig som man får det! Det er jo mer underholdende å ri hest i RDR for faen...! Tror kjøringen i GTA V kommer til å passe meg MYE bedre, hvertfal basert på de live steamene som jeg har sett. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sant nok Eg reiser uheldigvis på jobb i nordsjøen den 17/9. Så må gjøre det sånn for og sikre med en kopi av spillet! Hehe, flere med samme problemet, bare det at jeg skal til varmere farvann, anno Vietnam...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) + litt mer.. Sett avrevne hjul, dekk som flenger av felg osv Noe lignende gikk også ann i GTA IV men litt vanskelig å få til. Endret 15. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om noen gode måter og tjene raske gode penger? Svar gjerne i sånn spoiler greier for dem som ikke vil vite det.. Rane butikk/bank? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skjønte ikke bæra av animasjonen din, men bra iniativ! heheheh Hahah, skjønner det, ikke så lett å forstå. Om det er noen som lurer på noe spesielt kan jeg prøve å svare, har gjort "alt" utenom oppdrag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) oppdrag leder til raske penger i alle gta spill. + aksjemarked. + Rane en bedrift eller bank. + Eiendom Endret 15. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hahah, skjønner det, ikke så lett å forstå. Om det er noen som lurer på noe spesielt kan jeg prøve å svare, har gjort "alt" utenom oppdrag JEg for min del greier fint å vente til Tirsdag med å prøve "alt" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Er det bare meg som får en følelse av at neste GTA blir Vice City og omegn? altså GTA 6. Men med full next gen look. Endret 15. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er det bare meg som får en følelse av at neste GTA blir Vice City og omegn? altså GTA 6. Men med full next gen look. Har vanskelig for å tro dette. Kan fort bli litt kjedelig igjen, da området rund Miami er paddeflatt. Dem har liksom satt standarden igjen på GTA V med hvordan det skal (bør) være.. Men hadde da for all det vert kult Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Drøye 32 timer til midnight launch nå! Ses der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Har vanskelig for å tro dette. Kan fort bli litt kjedelig igjen, da området rund Miami er paddeflatt. Dem har liksom satt standarden igjen på GTA V med hvordan det skal (bør) være.. Men hadde da for all det vert kult Om ikke det blir en tilleggspakke til Gta 5 da. slik at man kan fly til Vice city fra Los Santos airport. Endret 15. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hahah, skjønner det, ikke så lett å forstå. Om det er noen som lurer på noe spesielt kan jeg prøve å svare, har gjort "alt" utenom oppdrag Hvordan er militærbasen/Fort Zancudo og hvilke militære kjøretøy er det? Endret 15. september 2013 av Stigs_BF_cousin Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har brukt dagen i dag til å rydde og ordne i leiligheten slik at jeg kan nerde GTA uten dårlig samvittighet den nærmeste tiden. Har litt av den samme følelsen som da Battlefield 1942 og Half-Life 2 kom ut. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå