LarZen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det ser veldig bra ut altså, ekstremt lang sikt til å være et konsoll spill av denne typen bla. Men ser ut som det kjører ganske så lav oppløsning og med svake tekturer. Men det ser jo fortsatt veldig bra ut. Tirsdag morgen kl 09:45 står jeg på den lokale Elkjøp klistret opp mot døra... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Er ikke spillet i postkassen på mandag, så er jeg klar 9:50 på Lefdal eller Elkjøp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Her er en comparison video av PS3 og X360 versjonen. Det er helt klart forskjeller men han som har laget klippet har gjort det med forskjellige tider i spillet. Må si jeg sliter litt, men synes kanskje PS3 versjonen ser litt bedre ut? http://youtu.be/jMR0VsBIEZI 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Lol, comparison video før spillet er lansert. Bra jobba! Selv har jeg kun sett på et videoklipp og det var muskelbilen som krasjet i veggen. Resten skal jeg utforske på egenhånd. Ventet såpass lenge at noen dager til skal jeg klare. Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Her er en comparison video av PS3 og X360 versjonen. Det er helt klart forskjeller men han som har laget klippet har gjort det med forskjellige tider i spillet. Må si jeg sliter litt, men synes kanskje PS3 versjonen ser litt bedre ut? http://youtu.be/jMR0VsBIEZI PS3 imo Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Må innrømme..... Dette er FØRSTE GANG EVER! Før en spill release, at jeg faktisk sitter å ser på live streaming av game-play! WTF.....! eneste jeg holder meg uanna er oppdrag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 PS3 imo Ja jeg lener meg mot det jeg også, vet ikke helt hva det er egentlig. Noe skarpere textures på noen ting kanskje. Og endel andre farger på ting, men det kan også være pga det er forskjellige tidsoner han spiller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Tok noen bilder ifra videoen så en kan se litt enklere. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg rir fremdelses på hest i RDR mens andre spiller GTA V.......... forskjell på folk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er det hester i GTA V, mon tro? 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Tok noen bilder ifra videoen så en kan se litt enklere. 1_p.JPG 1_X.JPG 2_p.JPG 2_x.JPG 3_p.JPG 3_x.JPG 4_p.JPG 4_x.JPG 5_p.JPG 5_x.JPG Følte det var helt likt, fargene så litt bedre ut på ps3, men det kan jo være pg.a time of day forskjellen. 5 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) 11 år gammel gutts reaksjon på å motta GTAV av foreldrene. Jeg er litt usikker på hva jeg skal føle, men umiddelbart er jeg misunnelig, men så lurer jeg på om denne gutten som ikke klarer å håndtere å få et cover ihende har godt av å se på strippeshow, myrde horer og kjøre ned folk med bil.. Endret 15. september 2013 av Ham 550 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 11 år gammel gutts reaksjon på å motta GTAV av foreldrene. Jeg er litt usikker på hva jeg skal føle, men umiddelbart er jeg misunnelig, men så lurer jeg på om denne gutten som ikke klarer å håndtere å få et cover ihende har godt av å se på strippeshow, myrde horer og kjøre ned folk med bil.. Direkte ansvarsløst spør du meg, helt forkastelig. 8 Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet om man kan være med i flere crew på online delen/socialclub? Ser dere har pratet litt ang kjøringen, jeg synes det er ganske bra Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Noen som vet om man kan være med i flere crew på online delen/socialclub? Ser dere har pratet litt ang kjøringen, jeg synes det er ganske bra ja du kan være med i flere crews jeg er med i 3 forskjellige nå Endret 15. september 2013 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 BTW: De som har kjøpt/skal kjøpe GTAV fra PSN-butikken kan preloade spillet fra og med klokka 16.00 i ettermiddag. Deretter er det bare et par filer som skal på plass etter release. 38 timer igjen nå. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 11 år gammel gutts reaksjon på å motta GTAV av foreldrene. Jeg er litt usikker på hva jeg skal føle, men umiddelbart er jeg misunnelig, men så lurer jeg på om denne gutten som ikke klarer å håndtere å få et cover ihende har godt av å se på strippeshow, myrde horer og kjøre ned folk med bil.. Er den lille gutten der 11? :O WTF? Lenke til kommentar
Populært innlegg iNtensimilla Skrevet 15. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2013 Jeg syns Miley Cyrus og Rihanna er farligere for "vår neste generasjon" enn hva GTA er.. Selv spilte vi GTA 3 fra vi var 12 år... 13 Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det er vel som vi sa når vi gikk på skolen at de yngre så mye yngre ut enn oss, men nå ser det jo ut til at det kan ha en viss sannhet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå