Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg syns kjøringen i GTA IV var helt Ok, eneste var at jeg gjerne kunne hatt litt kjappere reaksjon på kontrastyring i sladder Er faktisk mye mer underholdende å ri hest på RdR enn det er å kjøre bil i GTA IV 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Aldri spilt RDR, så det kan jeg ikke uttale meg om. Kom skuffende nok ikke hjem til GTA V i postkassen etter rudskogen motorfestival, hadde ett lite håp etter å ha sett en her inne hadde fått det.. =/ Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Aldri spilt RDR, så det kan jeg ikke uttale meg om. Kom skuffende nok ikke hjem til GTA V i postkassen etter rudskogen motorfestival, hadde ett lite håp etter å ha sett en her inne hadde fått det.. =/ RDR er fremdeles mitt favorittspill.... Men tror nok GTA V kan forandre på det, var rockstar har lærr mye de siste årene...! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som vet om cdon.com har sendt ut Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide egentlig? Bestilte den, men status er fortsatt "ikke sendt" Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som vet om cdon.com har sendt ut Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide egentlig? Bestilte den, men status er fortsatt "ikke sendt" Samme båt som deg Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 RDR er fremdeles mitt favorittspill.... Men tror nok GTA V kan forandre på det, var rockstar har lærr mye de siste årene...! Vet ikke hva det går ut på engang, har bare fått med meg at det er en forkortelse for Red Dead Redemption.. Jeg kan jo nevne Forza 3, 4, RACE07; GTR Evolution så skjønner du mer hvilken spillsjanger jeg er overrepresentert i Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Rimelig latterlig at noen bestiller fra Elkjøp for noen dager siden og hos de står det på min side at spillet er sendt, mens andre (meg) står fortsatt "Ordre under behandling" og jeg bestilte i juni! Burde vel være sånn at de som bestiller først, bør bli sendt ut først? Skjønner at de som bor litt mer utbys får tilsendt spillet før, men nå bør vel de fleste ha lært seg at sending av post tar 1 dag, maks 3 dager rundt om i Norge. Dermed står jeg ved det første jeg sa. Dritfaen.... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Haha, morsomt og se folk så desperate og få spillet hjem Heldigvis har Realm Reborn tatt vekk hypen fra GTA5 og gjort at jeg klarer og vente lengre. Verste perioden jeg husker var Skyrim, de annonserte lansering datoen alt for tidlig. husker jeg hadde lyst og fryse meg ned som Cartman i South Park. Det er ikke alltid lurt og stresse for mye på slike ting, for det kan ødelegge opplevelsen. Det blir litt sånn, nå starter jeg spillet(lurer på hvordan nostalgia jeg vil ha av dette spillet) og så blir det helt blankt når gameplay kommer fram, hodet er så i 100 at man klarer ikke fatte hva man ser på skjermen, nesten som når man ser en kjendis på gaten, det føles uvirkelig. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Tilbud på Lefdal på release, skal stå med døra på åpningstiden og håpe de faktiskt har de i butikken. Og ikke bare bruker det som lokkemat:) Edit: Desuten har jeg nettopp startet Saints Row 3 så er ikke så gale om det er utsolgt. SR3 var oversakende bra med tanke på SR1. Endret 14. september 2013 av GnilreG 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Vet ikke hva det går ut på engang, har bare fått med meg at det er en forkortelse for Red Dead Redemption.. Jeg kan jo nevne Forza 3, 4, RACE07; GTR Evolution så skjønner du mer hvilken spillsjanger jeg er overrepresentert i hehe.. Jaja... Hinter bare Western, i GTA stil og setting jeg... Med veldig bra framerate, og dynamikk, samt fantastisk skyting...! Tenker vi får oss et GTA spill, med dynamikken til RDR nå.. Grafikken til GTAIV og settingen til GTA SA! Det lover VELDIG bra Endret 14. september 2013 av Skipstrixxy 2 Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Det står på min gta v ordere at "Varene pakkes" men den er fortsatt ikkje sendt. Håper ikkje at det kommer etter den 17. EDIT: pre ordera fra cdon. Endret 14. september 2013 av Brazsty Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Tilbud på Lefdal på release, skal stå med døra på åpningstiden og håpe de faktiskt har de i butikken. Og ikke bare bruker det som lokkemat:) Edit: Desuten har jeg nettopp startet Saints Row 3 så er ikke så gale om det er utsolgt. SR3 var oversakende bra med tanke på SR1. Møtte opp syk ved lefdal før de åpna butikken når IV kom, så tenkte jeg skulle gjøre det samme nå for nostalgiens skyld. Hvordan går det med de som har fått spillet? Lever det opp til hypen? Lenke til kommentar
Populært innlegg untouch4ble Skrevet 14. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2013 Hvorfor ikke møte opp frisk? 10 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dette blir den lengste helgen på lenge 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvorfor ikke møte opp frisk? 1 Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Endret 14. september 2013 av WaztedPenguinz Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Du shit da! Må merke med spoiler..... Nå kan man da se at det er pistoler og fly i GTA V! Endret 14. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det koster 399,- på Elkjøp. Er en spoiler bare det. Sikkert noen som vil bli overrasket av prisen når de dukker opp på butikken. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det koster 399,- på Elkjøp. Er en spoiler bare det. Sikkert noen som vil bli overrasket av prisen når de dukker opp på butikken. jeg betalte 659,- for special edition (hahaha, alle dere som trodde jeg skulle linke et bilde, eller noe gameplay greier nå! SPOILER SPOILER!!! Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vet ikkje om eg har lov til å poste detta, slett det vist ikkje men her er det: http://www.youtube.com/watch?v=I8U68lKYy-E Herligt å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå